ducati st2

Status
Not open for further replies.

ronny

Active member
pošto o tom modelu ima jako malo napisanog molio bi da me netko malo uputi na šta pripaziti i koje su mu mane ili dobre strane.naime danas sam kapario jednog pa da se ne zaletim a kapara ionako nije velika.ja jedino kaj znam je to da je vodenjak 944 ccm sport turing.ajd pišite da nekaj saznam...
 
ronny said:
pošto o tom modelu ima jako malo napisanog molio bi da me netko malo uputi na šta pripaziti i koje su mu mane ili dobre strane.naime danas sam kapario jednog pa da se ne zaletim a kapara ionako nije velika.ja jedino kaj znam je to da je vodenjak 944 ccm sport turing.ajd pišite da nekaj saznam...

Općenito: odlična ciklistika, kočnice i udobnost, mala potrošnja, kod nižih okretaja hoće zacukavati pa treba prešaltati 1-2 brzine niže, kontrola i servis obavezno kod Tončija.

Pojedinačno: zavisi kako je do sada vožen i održavan, a to je individualno kod svakog motora, nadam se samo da mu prethodni vlasnik nije bio kompleksaš što po susretima pali gume, turira i puca iz auspuha .

Trenutno na tržištu ih ima jako malo, a i cijena im je vrlo povoljna u odnosu na druge modele Ducatija.

P.S. kupi gumu za trenirati šaku, jer će te od kvačila bolit' ruka nakon dužih vožnji.

P.P.S. ako ga kupiš vidjet' ćeš u kojoj si prednosti pred drugim turerima kad se treba življe provozat po zavojitim cestama  :mrgreen:
 
hvala na info m900.vjerujem da znaš dosta o njima po tvom nick-u.ovo mi je prvi dukac u životu i neznam ama baš ništa o njima.znam da ih svi pljuju da nevaljaju te ovo te ono ali nisam ga vozio pa neznam.ovaj ima 41000km i izvana je dost pohaban ali motor dobro pali i ljepo radi.ima original auspuhe i nije nikaj kemijano po njemu.diskovi su svi ko novi.gume su nove kao i akumulator te je promjenjeno i ulje i neznam kaj još na mašini.dečko koji ga prodaje ima novi motor i ovaj mu stoji u garaži.sad mu treba novo lakiranje i uređenje plastika pa će u trikolor.veliš da ne troši puno a ja sam čuo da troši dosta zavisno od vožnje ali da nije ispod 8 lit,jel to točno :misli:
 
ronny said:
hvala na info m900.vjerujem da znaš dosta o njima po tvom nick-u.ovo mi je prvi dukac u životu i neznam ama baš ništa o njima.znam da ih svi pljuju da nevaljaju te ovo te ono ali nisam ga vozio pa neznam.ovaj ima 41000km i izvana je dost pohaban ali motor dobro pali i ljepo radi.ima original auspuhe i nije nikaj kemijano po njemu.diskovi su svi ko novi.gume su nove kao i akumulator te je promjenjeno i ulje i neznam kaj još na mašini.dečko koji ga prodaje ima novi motor i ovaj mu stoji u garaži.sad mu treba novo lakiranje i uređenje plastika pa će u trikolor.veliš da ne troši puno a ja sam čuo da troši dosta zavisno od vožnje ali da nije ispod 8 lit,jel to točno :misli:

Kod normalne vožnje potrošnja nebi trebala biti preko 5,5-6 lit, ako je više, trebalo bi ga poštelati, meni M900 prosječno potroši oko 5,5, a niti SPS ne troši prosječno preko 6,5.

Sa SPS-om na Grobniku potrošnja mi je bila oko 8 tj. meni je na kraju dana ostalo goriva u rezervaru, a moj prijatelj na CBR-ki je nakon treće ture na stazi morao tankirati.

A gdje si ga kupio i koje je original boje?

Kad si ga uzeo, nemoj krpat' odma ga propisno uredi i onda će te dugo i pouzdano služiti, ako Ducatiji nešto ne podnose, onda su to krparenja i improvizacije.

Daj koju sliku.
 
ma nemam još nikakvu sliku.kupljen je u koprivnici tj tek kaparen.2008 godina sive je boje s tim da su plastike več nešto prije krpane.rezervoar i rep mi djeluju u original boji.
 
ha ha nisam još povampirio ali današnje vožnje su bile ludilo.sve bolje mi leži. (y)
 
Jbg. U oglasniku ti je jedan bolji  za 3200!
Taj tvoj sam planirao za neku preradu ( ali nisam prodao kawca)!
Samo redovan servis i vozi!
 
jel možda onaj žuti st4.ljep je ali je i puno skuplji od ovog kaj je kod mene.inače tražio sam neko vrijeme več monstera ali ovaj mi je uletio na neplanirano i zasad sam zadovoljan.danas napravio 100km i ide ko vlak.usput danas sam našao na centralini rupu promjera nekih 40mm.vidim da je tu netko nekaj popravljao pa sam to zalio plastikom da nejde vlaga unutra.ne djeluje mi neki fušerski rad pa mislim da je onaj kaj je to radio znao kaj dela.ugl,ne sekiram se sve dok ide. (y)motor nij nov i nemogu tražit savršenstvo od stare rage.
 
Crveni St2
 
evo danas motor polakiran u met,crno sa zlatnim naljkama.zlatne felge i okvir.bit će mrakača.inače u ovih 200km kaj sam napravio sa njim mogu reći da sam zadovoljan.200km bez kvara na dukatiju ha ha i više nego sam se nadao jer su me babaroge plašile da nemože toliko.ali ide stara krama i nadam se da če me služiti vjerno do smrti,njegove naravno. (y)
 
koje ulje da stavim u motor pošto agip 20-50 nemogu trenutno naći.kaj vi stavljate
 
Izrazito pristojno to izgleda.....


Probaj s motulom 7100
 
moram probat sa nečim makar i taj motul, inaće već sam natukao od zadnjeg mog posta 1300km.ide starac. (y)
 
ronny said:
moram probat sa nečim makar i taj motul, inaće već sam natukao od zadnjeg mog posta 1300km.ide starac. (y)

Ja u motorima koristim Silkolene PRO seriju, a tebi preporučujem Silkolene PRO 4 15w-50
 
danas sam okrenuo 4 000 km bez kvara,haha ipak ide to klepetalo.htio bih pitat znalce jel trebam nakon ugradnje otvorenih auspuha kaj poštelavati na njemu pošto ima ubrizgavanje a ne frge.naime nabavio sam dva akrapa titan slip on i baš bi dobro pasali. (y)
 
ronny said:
danas sam okrenuo 4 000 km bez kvara,haha ipak ide to klepetalo.htio bih pitat znalce jel trebam nakon ugradnje otvorenih auspuha kaj poštelavati na njemu pošto ima ubrizgavanje a ne frge.naime nabavio sam dva akrapa titan slip on i baš bi dobro pasali. (y)

Stavi, probaj, ako ti se potrošnja poveća, ili bude slabije išao tada treba, ako ništa od toga ... same gasss i nek grmi
 
Status
Not open for further replies.