dunlop D 220 ???

nixy

New member
ono citam tu po forumu neke bijesne cifre 10 000 km sa jednom gumom..
ima san raznih guma a zadnja koja je bila  dunlop D208 R i skurija san straznju u nesto manje od 4 000 km a prednja je potrajala mozda jo s 1 000 nakon straznje...
i sad san cuja da je ova D220 kao tvrdja i da vise traje
stavija san je i iman je oko 1000 km i ono ciso je nelosa...nista losije mi ne drzi nego 208 R
a i jeftinija je...
zanima me ako ima neko iskustava s tom gumom...
motor je bandit 600
i vozim se uglavnom po istri tu i tamo skoknemo negdje do unutrasnjosti...
neznam mozda "y" osim sto "trosi" ljude trosi i gume ....bolje od drugih cesta  jer na njemu provedem dobar dio kilometraze buduci da putujem u rijeku jednom sedmicno...
 
a ono moze i preporuka nekih drugih guma..za taj tip motora..
michelin pilot road mi se isto svidja napravija sann nekih 6t km...
ali vecinom stavljan dunlop jer kako kaze jedan vulkanizer kod nas :

mozda nisu najbolje ali su zato najjeftinije!!! :LOL: :LOL:
ili on ima mozda najmanju marzu na njima.... :misli:
ali ono mislim da su dosta ok po pitanju ulozeno/dobiveno...
 
D 220 sam imal original na banditu i prominil sam ju na 10000 km,ne zato ča se potrošila nego sam pokupil čaval va nju i nimise dalo je popravljat pa sam kupil nove gume.Guma i ni bogzna ča,dosta je tvrda.Sad sam stavil M3 i puno je bolja,odnosno bolje drži cestu,prošal sam s njom skoro 8000 i tek se malo posredini potrošila.
Ni mi jasno kako moreš skurit gumu po cesti nakon 4000 km.  :misli:  Moj je motor još i teži nego tvoj.
 
stari do konci... jedino sastrane je ostalo malo ali ono forsi pola mm
mozda je problem ca vecinu vremena je prikolica (citaj cura) snamon na motoru...
a kad se vozimo samo decki onda se vozimo....posteno..
nogare su pobrusene dobro..
u hebote kako me to nervira.. kad nogare struzu :mrgreen:
 
a i frend je istu gumu na ktm 640 smc skurija u niti 5t km
ipak je ktm malo laksi...
 
nixy said:
ono citam tu po forumu neke bijesne cifre 10 000 km sa jednom gumom..

pireli diablo corsa - 10 500 kilometara sam napravio s prednjom gumom...

......nisam je mjenjao svojevoljno nego mi je eksplodirala na 200 km/h na autoputu.......

tko god napravi 10 000 km s jednom gumom je LUD!!
 
Boki RR said:
pireli diablo corsa - 10 500 kilometara sam napravio s prednjom gumom...

......nisam je mjenjao svojevoljno nego mi je eksplodirala na 200 km/h na autoputu.......

tko god napravi 10 000 km s jednom gumom je LUD!!
ne kuzim kako???
sta od tih 10 000 si 3 napravio po zadnjem ili kako??
frend je diablo supercorsu skurija u niti 3 000
na ktm-u duke 990 ...
ono kako???
 
nixy said:
stari do konci... jedino sastrane je ostalo malo ali ono forsi pola mm
mozda je problem ca vecinu vremena je prikolica (citaj cura) snamon na motoru...
a kad se vozimo samo decki onda se vozimo....posteno..
nogare su pobrusene dobro..
u hebote kako me to nervira.. kad nogare struzu :mrgreen:
Istina da se po autoputu guma više troši,pa tako vjerovatno i po ipsilonu.Sigurno i da utječe i težina,pogotovo kad ste dva na motoru.
Mi smo skoro svaki vikend va Istri i nikad se ne vozimo po ipsilonu,jedino ako se nekamo žurimo ali jako rjetko.Ja se po ipsilonu jednostavno ne volim vozit ,jer ti triba samo srića da prođeš bez posljedica,a ujedno je dosadno i nemaš ča vidit i praktički je sve ravno.
 
sve serijske gume su malo tvrde i izdrzljivije (to ne znaci da drze bolje) od ovih koje kupujemo u slobodnoj prodaji.

guma je imala i ripnu i sve, uopce se nije kuzilo na njoj da ima toliko km, jedino se malo ''zasiljila'', ali to sam ja osjetio, nije bilo bas vidljivo.

prvi put mi je u zavoju propao prednji kraj na nekih 7 000 km i tad sam ju trebao zamjeniti, ali je bilo ono standardno ''...pa ima ripnu, budem jos malo...'' i to jos malo me skoro odnjelo kvragu..
 
fredi said:
Istina da se po autoputu guma više troši,pa tako vjerovatno i po ipsilonu.Sigurno i da utječe i težina,pogotovo kad ste dva na motoru.
Mi smo skoro svaki vikend va Istri i nikad se ne vozimo po ipsilonu,jedino ako se nekamo žurimo ali jako rjetko.Ja se po ipsilonu jednostavno ne volim vozit ,jer ti triba samo srića da prođeš bez posljedica,a ujedno je dosadno i nemaš ča vidit i praktički je sve ravno.


jedne od boljih i ljepsih voznji u zivotu sam dozivio na ipsilonu!!!

jako opasno, ali prolazit zavoje na ''obicnoj cesti'' s tolikom brzinom mozes samo tamo.

cisti adrenalin
 
Boki RR said:
jedne od boljih i ljepsih voznji u zivotu sam dozivio na ipsilonu!!!

jako opasno, ali prolazit zavoje na ''obicnoj cesti'' s tolikom brzinom mozes samo tamo.

cisti adrenalin
Jeb..cesta je brza,ali meni dosadna.Mislim da je najbolja cesta za vozit do Brseča,mislim sa Rječke strane.Asfalt je onaj zeleni i drži ko bog,imaš dovoljno zavoja i da se vozit jako brzo.Jedino po ljeti je zajeb..jer ima dosta prometa i kupača pa moraš dobro pazit da koga ne pokupiš.A često se zna dogodit da ti Čeh stane u sred zavoja i da slika našu lipotu  :mrgreen:
 
nixy said:
stari do konci... jedino sastrane je ostalo malo ali ono forsi pola mm
mozda je problem ca vecinu vremena je prikolica (citaj cura) snamon na motoru...
a kad se vozimo samo decki onda se vozimo....posteno..
nogare su pobrusene dobro..
u hebote kako me to nervira.. kad nogare struzu :mrgreen:
ja ne znam kao si ti dosao do konaca za 4000km  :misli:
koliko si puta palio gumu  :wink:
ako si normalno vozi sa njom i nisi je palio onda si ti fenomen  :mrgreen:
ja znam da se moze guma sjebat i za manje predjenih kilometara ali to je onda par puta palenje gume i
konstantno agresivno ubrzavanje i agresivna voznja  :D
 
jebeno u kurcu cesta...
nebi se ni ja vozija po njoj ali ono kad moram cim jednostavnije doj od tocke a do tocke b
ali treba se pazit jebeno ,posebno je u qrcu od pazina do pule...
smrt...
nema mi do stare ceste preko plomina...
ali samo onaj dio blizu opatije..
onaj grubi asfalt..mmmm
isplati se drncat 15 kilometara po onim rupama za izvozit onih 2-3 km posteno..
a za R modele y je ko rodjen jer je pun dugih brzih zavoja...ono praktički vozis pun gas sve..
osim prelaza preko viadukata...
imam jedan filmic kako voze tu neki prijatelji ..
daj adresu na privat pa ti sprzim dvd...da pogledas
 
nema paljenja...ali kazem ti frend iam ktm..640 smc i vise manje se skupa vozimo osim ovbo sta ja idem do rijeke nedjeljom i petkom se vracam....
mozda je napravio 500 km vise nego ja 1000 ako je...
je imao neko tu gumu kad na motoru??
 
nixy said:
jebeno u kurcu cesta...
nebi se ni ja vozija po njoj ali ono kad moram cim jednostavnije doj od tocke a do tocke b
ali treba se pazit jebeno ,posebno je u qrcu od pazina do pule...
smrt...
nema mi do stare ceste preko plomina...
ali samo onaj dio blizu opatije..
onaj grubi asfalt..mmmm
isplati se drncat 15 kilometara po onim rupama za izvozit onih 2-3 km posteno..
a za R modele y je ko rodjen jer je pun dugih brzih zavoja...ono praktički vozis pun gas sve..
osim prelaza preko viadukata...
imam jedan filmic kako voze tu neki prijatelji ..
daj adresu na privat pa ti sprzim dvd...da pogledas

moram priznat da ne poznajem dobro istru pa tom starom cestom nisam nikada ni isao, tako da ne znam kakva je, ali proslo proljece, zagreb -umag, umag zagreb preko vikenda - nesto savrseno...

bas sto kazes, za R-ove je to posebno zbog dugih zavoja... ali opasno je, kad sam dosao doma poceo sam vrtit film sta sam sve radio i ne znam jel bih to ponovio tako skoro. da sam vidio da netko drugi tako vozi, valjda bih mu je.. majku i reko bih mu da je budala.



a koliko ti film zauzima?
 
cijeli dvd ali m ogu ti ga poslat postom..nije bed..
voze y i voze po staroj cesti jedan dio od rijeke prema zagrebu...
dobar filmic...
 
Ja sam na zadnjoj D220 prešao 13 tkm.  Od toga je jako puno km bilo na autoputu (cca 65% - možda i više). Guma ni jednom nije popustila. Skinuo sam ju zbog eksera. Negativna strana joj je tromost u izmjeni pravca (šikana) ali zbog toga i traje dugo (nije zašiljena po sredini kao D208).

Bolja mi se ipak pokazala Metzeler Z6. Puno bolji osjećaj za cestu i daleko reaktivnija. Trajnost joj je nešto slabija (prešao sam na njoj cca 8tkm i prodao motor - imala je još mesa za cca 1-2 tkm).
 
nixy said:
vozim se uglavnom po istri tu i tamo skoknemo negdje do unutrasnjosti...
neznam mozda "y" osim sto "trosi" ljude trosi i gume ....bolje od drugih cesta  jer na njemu provedem dobar dio kilometraze buduci da putujem u rijeku jednom sedmicno...
Za autoput nije dobra meka guma jer brzo prokuva i nema je ja sam isto mišljena da provaš bt020 ili ovu novu bt021,ja na svom imam bt020 i proša sam 5000km guma izgleda koda sam je jučer stavija i drži stvarno dobro.
E i vozim xjr 1300 koji je puno teži od tvog motora
 
mislin i ja da cu sljedecu stavit bt 020 ili 021..
ali ispred ce ostat neka meksa...
qualifier ili slično ...
prednji mora bit stabilan ....a zadnji neka malo igra... :mrgreen: :mrgreen:
da ne bude dosadno (y)
 
nixy said:
mislin i ja da cu sljedecu stavit bt 020 ili 021..
ali ispred ce ostat neka meksa...
qualifier ili slično ...
prednji mora bit stabilan ....a zadnji neka malo igra... :mrgreen: :mrgreen:
da ne bude dosadno (y)


Pazi kod te kombinacije! 020 ili 021 su SportTuring gume koje su tupe (nisu toliko zašiljene po sredini) a qualifier je R guma. Moglo bi ti se desiti da ti u krivinama prednji kraj brže pada nego zadnji pa ćeš imati osjećaj da ti prednja vilica bježi pod motor. Vrlo neugodno!