Dupli kileri

r4ptor

New member
Dakle mali problemčić a tu baš nisam pametan


dali se smiju postaviti 2 kilera jedan iza drugoga i kakav bi bio rezultat toga  :misli:

imam više solucija

-staviti kiler iza kilera

-jedan kiler na org mjesto a drugi iza posude za ulje(protok prakički 0)

-izbaciti jedan kiler i na org kiler ubacit 2 ventilatora

-izbacit spremnik ulja i radit mješavinu


koja se vama opcija čini najbolja  :mrgreen:

 
uh nikako jedan iza drugo ili jedan iza neceg :mrgreen: probaj prvo sa dva ventilatora,pa ako nece biti dobro,onda dva kilera jedan ispod drugog,ako stane...

btw.a da si prvo spojis ventilator da ga sam mozes palit,gasit i pustit da radi koliko hoces,tako ja imam
 
r4ptor said:
ima možda netko neki vent sa motora? otporan na vodu  :mrgreen:

motospektar zaprešić 200kn imaš par veličina jesu kineski al delaju neko vrijeme (y) :LOL:
 
r4ptor said:
kolko je to neko vrijeme  :LOL: :LOL: :LOL:

dal pušu zadovoljavajuće?  :skuter:


ako ih nečeš potapljat u vodu trajat če :LOL: :LOL: neznam sve zavisi kolko če vremena vrtit  :LOL: okramu na orionu je krepaval svakih 3 mjeseca ali ti uvjeti u kojima je taj ventilator radio nisu bili normalni meni je krepavo mjesečno jedan :LOL: :LOL: ali mojom krivicom :palacdolje: :LOL: :LOL: :LOL: mislim da vrijede 200kn (y) 8)
 
A zasto ti treba jos jedan kiler?  :misli:
 
OldBoy said:
    ...tvornički motor se u normalnoj upotrebi pregrijava?  :misli:

naravno da ne  (y)

u ekstremnoj  :mrgreen:
u tvorničkoj varijanti je jedan kiler bez venta bez ičega  (y)
 
r4ptor said:
naravno da ne  (y)

u ekstremnoj  :mrgreen:
u tvorničkoj varijanti je jedan kiler bez venta bez ičega  (y)

      ...onda nahrani svinje i ništa ne diraj.
      Nisam protiv preinaka ako su one potrebne (povećanje snage motora, recimo). Ali prekidač za "ručno" paljenje ventilatora hladnjaka na ispravnom motoru je besmislica. Potpuna besmislica...
 
OldBoy said:
      ...onda nahrani svinje i ništa ne diraj.
      Nisam protiv preinaka ako su one potrebne (povećanje snage motora, recimo). Ali prekidač za "ručno" paljenje ventilatora hladnjaka na ispravnom motoru je besmislica. Potpuna besmislica...


A kako da onda spriječim da se motor pregrijava?  :misli:
 
ocisti postojeci kiler, pregledaj termostat,... ocisti kiler iznutra (mozda je netko prije uljevao one tekucine za brtvljenje??)
 
bole said:
ocisti postojeci kiler, pregledaj termostat,... ocisti kiler iznutra (mozda je netko prije uljevao one tekucine za brtvljenje??)

dobro ljudi moji, pa nije mi motor neispravan  (y)

dakle motor se u normalnim uvjetima ne pregrijava niti mu se diže temperatura, dok u šumi (1,2 brzina -do25kmh) i forsiranje radi manjka propuha temp se počne dizati kao i na svakom motoru bez ventilatora

to je bilo riješeno time da je ugrađen dodatni kiler i to je tako super funkcioniralo, ali na mjestu gdje je taj drugi kiler je tvornički posuda za ulje za mješavinu, koju bi ja vratio, ali onda opet dolazi do problema sa pregrijavanjem, evo i par slika da vidite o čem se radi

desni kiler je nadodan


a posuda za ulje je bila napravljena i ugrađena ovdje



ali spletom okolnosti (posuđen bike) je pukao jedan nosač od posude za ulje te se ona od drndanja nakosila prema kotaču koji je smicao po njoj dok ju nije probio pa sad trebam rješenje

znači dobro hlađenje+posuda za ulje

najbolje riješenje bi bilo kada bi netko imao posudu za ulje koja ide iza gdje sam ja ovu dodatno ugradio  (y)
 
OldBoy said:
      ...onda nahrani svinje i ništa ne diraj.
      Nisam protiv preinaka ako su one potrebne (povećanje snage motora, recimo). Ali prekidač za "ručno" paljenje ventilatora hladnjaka na ispravnom motoru je besmislica. Potpuna besmislica...
istina,ja svoj jos nisam imao potrebu upalit,ali eto bivsi vlasnik ili vlasnik prije njega je stavio,pa neka stoji,nema smisla da ga skidam :mrgreen:
 
sad malo gledam cross motore(isto 2t) i isto imaju tako rijesena hladnjake,znaci sa svake strane po jedan....samo mozda prvo da probas sa nekim ventilatorom kojeg ces sam palit,mislim da bi to bilo dovoljno i jednostavnije/jeftinije,jer neznam koliko cesto se vozis u takvim uvjetima da se toliko grije,a i nije dt cross motor :wink:
 
malaga said:
istina,ja svoj jos nisam imao potrebu upalit,ali eto bivsi vlasnik ili vlasnik prije njega je stavio,pa neka stoji,nema smisla da ga skidam :mrgreen:

očito je da je bivši vlasnik ili vlasnik prije njega volio kurit gume  :LOL: :LOL: :LOL:

malaga said:
sad malo gledam cross motore(isto 2t) i isto imaju tako rijesena hladnjake,znaci sa svake strane po jedan....samo mozda prvo da probas sa nekim ventilatorom kojeg ces sam palit,mislim da bi to bilo dovoljno i jednostavnije/jeftinije,jer neznam koliko cesto se vozis u takvim uvjetima da se toliko grije,a i nije dt cross motor :wink:


pa nije cross motor, i ja ga ne koristim za cross, nego za enduro, hard enduro  :mrgreen: