E- start sa dekompresorom

Roadruner

New member
Zanima me da li je štetno za mašinu ako malo držimo ručni dekompresor da lakše zavrti klip prilikom paljenja preko alansera ?
 
Moram podijeliti KTM priču sa vama a koja se tiče i E-starta pa neka mi se slobodno nasmije tko hoćem, ja jesam ali ipak slatko na kraju :jesus:

Uglavnom prije tjedan-dva sam otisao na duzu turu sa Đukom 100km bez stajanja:) i nakon toga su se počeli pojavljivati problemi sa strujom, jednostavno prije paljenja nije davao nikakav kontakt, tek u rijetkim situacijama bi struja došla ali tek kad bi sjeo na motor prije paljenja ali ni tada uvijek (jako bitno za priču ali tada ovaj detalj nisam posebno držao važnim)....

I tako ja već par dana intezivno na forumima razmatram što to može biti, razne teorije,spoj,instalacije..... skoro kupim novi akumulator ali ipak prije toga odlučim malo provjeriti instalacije i osigurače, podignem sjedalo, slučajno pomaknem kabele koji idu na + i - akumulatora kad ono šaraf koji ih spaja se odšarafio dovoljnih par mm da nema kontakta, valjda od vibracija (akumulator nije diran godinama) shock:

Znači kad bi sjeo na motor u točno određenom položaju tako da moja masa pritisne kabel na akumulator motor bi ima struju inače ne  :LOL: