elektronsko paljenje za stare motore - pickup

kruns

Active member
gledam da si pribavim par platina i kondenzatora za 1979 suzuki gs, onak za rezervu ali to je skupo za pop... vidim na ebayu se nađe elektronskih paljenja, tzv pickupova, jel netko to probao i da li je pouzdano, da li se isplati?

http://www.ebay.com/itm/360614310878

http://www.ebay.com/itm/Dyna-S-Electronic-Ignition-Conversion-GS1000-550-750-/201012228011?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2ecd432fab&vxp=mtr#ht_637wt_880

ne znam da li trebam uzeti ovaj paket s bobinama (ignition coil) ili mogu koristiti i tvorničke??
 
Što je Straš uzeo godišnji kad nema odgovora  :zid:
 
papillon said:
Što je Straš uzeo godišnji kad nema odgovora  :zid:

sve više odustajem od javne konverzacije ...  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
sve više odustajem od javne konverzacije ...  :LOL: :LOL:
           
A da nije možda pritisak u predjelu stomaka razlog nepisanja.Praznici aaaaa. :LOL:
 
To je sve ok,ali pored pick upa moraš promeniti i bobine,i dodati tzv.ic igniter,sve zajedno doći će te dosta para,a i platine rade poso!
 
nađi cijelu struju od gs 550 ili 500 /4c .Imaš i od katane 550 .Sebi sam stavio cijelu struju od gs 500 ,trebaju ti pick upovi sa pločom ,bobine (nisu iste ) i cdi
 
mcrmirko said:
To je sve ok,ali pored pick upa moraš promeniti i bobine,i dodati tzv.ic igniter,sve zajedno doći će te dosta para,a i platine rade poso!

jel je ovo sve? Kakav to ic igniter treba?
http://m.ebay.com/itm/360614310878?nav=SEARCH

Platine sa kondenzatorima su skupe (cca 500 kuna) a vec sam ih mijenjao a pretpostavljam da je ovo ipak pouzdanije. Ili ipak ne??
 
kruns said:
jel je ovo sve? Kakav to ic igniter treba?
http://m.ebay.com/itm/360614310878?nav=SEARCH

Platine sa kondenzatorima su skupe (cca 500 kuna) a vec sam ih mijenjao a pretpostavljam da je ovo ipak pouzdanije. Ili ipak ne??
pa zar je gs 500 e još uvijek živ , osim mašine koja je 550 jel je sve kao i prije na njemu
 
ne, sad je sve još bolje :jesus:

edit: s mašinom nema problema, otvorio sam ju i promjenio sve što je bilo za promijeniti (nova glava sa novim ventilima i sicevima ventila, nove karike i gumice ventila - ostalo nije bilo potrebe dirati, fergazeri kompletno reparirani....) jbga, propustil si priliku da dobiš dobar motor a ovaj bude nadživio i mene i tebe (y)
promijenio sam još tapecirung sica i popravio sam rezervoar je jer je bio toliko truo da je procurio pa sam morao ga zalotati na mjestima gdje je puštao i kompletan donji dio pojačati slojem stakloplastike i slojem eopksidne smole otporne na naftne derivate s tim da sam ga još i iznutra zaštitio hempelovim sredstvom za zaštitu brodova.
sad sam miran što se tiče mehanike ali uvijek ima nešto za popraviti ili održavati. npr. sad me pere da mu stavim novi marving racing 4u1, valjda će do ljeta biti gore :afro:
 
Ja sam na svog Guzzia stavija  Rumunjski Gotronik i radi ko urica. Jedan sklop po cilindru. Kostalo 50E.  (y)
 
Moje riješenje u toj situaciji bi bilo:
kupiš negdje elektronsko paljenje za isti motor samo malo novijeg godišta npr. 82. trebaš samu kutijicu el. paljenja + ploču sa pickup-om i rotor sa utezima koji pomiče točku paljenja. bobine su dobre i stare (one od 3-5 ohma primarno) sve paše i bez ikakve filozofije imaš paljenje bez platina. Toga ima svagdje pa i ovdje:

http://www.tdm-oldmoto.com/Elektrika%20(Electric).htm

pogledaj pod paljenje za GS550.  Paše i jednako je za sve 4cil modele tog godišta od 550-750-800-1100 mislim da paše i od još novijih 4cil modela npr '85 ili dalje s tim da oni imaju elektronski pomak predpaljenja pa nemaju one utege sa federima na rotoru. U svakom slučaju nemožeš kemijati elektroniku sa mehaničkim pomakom pretpaljenja sa onom novijom. koliko ja znam sve bobine su iste pogotovo ako provjeriš primarni otpor. ako bobine imaju veći otpor primara onda su za Condensator discarge ignition a ako imaju manji od npr3 ohma onda su to neke trkaćevarijante ali za standardno tranzistorsko paljenje

Pogledaj im ovaj link pa bu ti malo jasnije. nije to dubinska filozofija

http://www.thegsresources.com/_forum/showthread.php?t=182719

Mala razlika može biti između pojedinih varijanti oko pomaka predpaljenja tj koliko stupnjeva na kojim okretajima pa zato skini user manuale svog motora i potencijalnog donatora pa usporedi. dole je link na stranicu sa manualima

http://members.dslextreme.com/users/bikecliff/
 
kruns said:
gledam da si pribavim par platina i kondenzatora za 1979 suzuki gs, onak za rezervu ali to je skupo za pop...

ovo se meni ne čini skupo baš ili.....? a i mislim da bi se kondenzatora našlo po čipotekama i sličnima


http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-KZ550-KZ650-Z1-KZ1000-Suzuki-GS550-GS750-Ignition-Points-616-612-613-/380870709795?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item58ada9d223&vxp=mtr#ht_614wt_1124