elktromotocikl

Rađe bi plin na motor  :jesus:
 
tomee said:
kaj mislite o ovom

http://index.hr/xmag/clanak.aspx?id=344124

jako zanimljivo :?

Kad kupim jednog onda se Šile više neće moći pravit važan s busom  :mrgreen:
 
Elektromotori su oduvijek bili bolji od bilo kojeg motora na unutrašnje sagorijevanje, tak da me to uopće ne čudi. Čudi me, zapravo, da nema više takvih pokušaja. Problem je uskladištiti električnu energiju u nešto male mase i volumena. To je zapravo jedina prednost benzina i dizela.
 
inače je poznato da elektro motori imaju visoke vrijednosti momenta i veliku iskoristivost

citiram: "KillaCycle je pokretan 350 KS snažnim pogonskim sustavom koji energiju dobiva iz litij-ionskih baterija (A123 Nanophosphate) teškim svega 72,6 kg. U 990 ćelija pohranjeno je 7,5 kWh energije šo je dovoljno da motocikl odradi nekoliko tura, uključujući neizostavno “paljenje” guma i trening."

znači radi se o 350KS i 280kg, e sad kad bi bio malo manji motor od kojih 100 - 150 KS vjerujem da bi i ušteda na masi bila osjetna (neka moja bezvezna procjena je bar 20 - 30 kg) i bilo bi interesantno vidjeti koliko bi takav motor mogo preći km
 
Fenring said:
Elektromotori su oduvijek bili bolji od bilo kojeg motora na unutrašnje sagorijevanje, tak da me to uopće ne čudi. Čudi me, zapravo, da nema više takvih pokušaja. Problem je uskladištiti električnu energiju u nešto male mase i volumena. To je zapravo jedina prednost benzina i dizela.

  To bi danas već bio i manji problem uz nove vrste baterija, ali mislim da je veći problem njihovo dopunjavanje, odnosno vrijeme potrebno za to, tak da takva vozila još nemaju neku veliku automoniju jer nemožeš stat na pumpi, natočit gorivo za 3-4 minute i nastavit put, jer bi za punjenje baterija trebala pauza od nekoliko sati. 
 
*Brzi* said:
  To bi danas već bio i manji problem uz nove vrste baterija, ali mislim da je veći problem njihovo dopunjavanje, odnosno vrijeme potrebno za to, tak da takva vozila još nemaju neku veliku automoniju jer nemožeš stat na pumpi, natočit gorivo za 3-4 minute i nastavit put, jer bi za punjenje baterija trebala pauza od nekoliko sati. 


jesi pročital članak???
citiram:"KillaCycle je pokretan 350 KS snažnim pogonskim sustavom koji energiju dobiva iz litij-ionskih baterija (A123 Nanophosphate) teškim svega 72,6 kg. U 990 ćelija pohranjeno je 7,5 kWh energije šo je dovoljno da motocikl odradi nekoliko tura, uključujući neizostavno “paljenje” guma i trening. Čak štoviše, za punjenje je potrebno tek nekoliko minuta."
 
*Brzi* said:
  To bi danas već bio i manji problem uz nove vrste baterija, ali mislim da je veći problem njihovo dopunjavanje, odnosno vrijeme potrebno za to, tak da takva vozila još nemaju neku veliku automoniju jer nemožeš stat na pumpi, natočit gorivo za 3-4 minute i nastavit put, jer bi za punjenje baterija trebala pauza od nekoliko sati. 
U skorijoj budučnosti če umjesto benzinskih postaja uz ceste biti izgrađene nuklearne elektrane i punjenje baterija če se moči obaviti i na daljinski-bez zaustavljanja i stvaranja gužvi ! To če biti vrlo praktično ali i izrazito ekološki najprihvatljiviji način opskrbljivanja energijom !!!!!!!!

Umjesto Akrapoviča i yoshimure slušat čemo Kilovatoviče i Amperomure......
 
kruns said:
jesi pročital članak???
citiram:"KillaCycle je pokretan 350 KS snažnim pogonskim sustavom koji energiju dobiva iz litij-ionskih baterija (A123 Nanophosphate) teškim svega 72,6 kg. U 990 ćelija pohranjeno je 7,5 kWh energije šo je dovoljno da motocikl odradi nekoliko tura, uključujući neizostavno “paljenje” guma i trening. Čak štoviše, za punjenje je potrebno tek nekoliko minuta."

    Ma sve OK, sam ne pišu koliko je duga ta njihova tura, i puni li se na standardnu utičnicu ili neku posebnu, jer za nafilat 7,5 kWh mislim da nije dovoljna standardna instalacija, a dok oni naprave odgovarajuće "pumpe" za takve jurilice kod nas od mnogih od nas nebudu ni kosti ostale  :mrgreen: , ili bu ko s plinom sada takvi nameti na regi i kojekakvi atesti da bumo se radije tukli za kap benzina ko u MAD MAX-u neg kupovali ekološke motocikle !  :mrgreen:
 
KILLACYCLE je prava munja na kotačima. Pogonjen električnim motociklom ovaj je bolid apolvirao stazu dugu 402 m za točno 8,16 sekundi postigavši maksimalnu brzinu od nevjerojatnih 252,2 km/h- više no dovoljno za dvostruki record.

:LOL:
 
alen_ST said:
KILLACYCLE je prava munja na kotačima. Pogonjen električnim motociklom ovaj je bolid apolvirao stazu dugu 402 m za točno 8,16 sekundi postigavši maksimalnu brzinu od nevjerojatnih 252,2 km/h- više no dovoljno za dvostruki record.

:LOL:

Ako se smiješ ovome dvostruki record tu se misli na takva vozila  (y)
 
nedaj bože da nam budemo u budučnosti tak nekaj na struju morali voziti, nebi se mogao voziti na motoru a da ne čujem zvuk kad zagrmi
 
CatchME said:
nedaj bože da nam budemo u budučnosti tak nekaj na struju morali voziti, nebi se mogao voziti na motoru a da ne čujem zvuk kad zagrmi

potpisujem (y)

radije ne bi nikad vozio motor nego ovako nešto... ježim se od ovog zujanja  :?
 
Tesla se još 30ih vozio u autu pokretanom elektromotorom koji je bio bežično napajan električnom energijom. Takav prijevoz nikada nije zaživio jer njegovi sponzori nisu znali kako naplatiti potrošeno.
Više na http://waterpoweredcar.com/teslascar.html

A tu možete pročitati i o autu na vodu čiji je izumitelj otrovan, a izum i nacrti ukradeni. Da ne mislite da je bajka, ima i filmić.

Toliko o temi zašto se vode ratovi za naftu i kam ide ovaj usrani svijet  :palacdolje:
 
Super Jura said:
Tesla se još 30ih vozio u autu pokretanom elektromotorom koji je bio bežično napajan električnom energijom. Takav prijevoz nikada nije zaživio jer njegovi sponzori nisu znali kako naplatiti potrošeno.
Više na http://waterpoweredcar.com/teslascar.html

A tu možete pročitati i o autu na vodu čiji je izumitelj otrovan, a izum i nacrti ukradeni. Da ne mislite da je bajka, ima i filmić.

Toliko o temi zašto se vode ratovi za naftu i kam ide ovaj usrani svijet  :palacdolje:

po meni prica ne stoji,
sto se elektromotora tice (mehanika only)
u to vrijeme nisu se bas koristili rijetki metali tipa berilij i slicno, motor mi je malkice pretrom (metar duzine i 65 cm u promjeru  - to je minimalno 200 kila, da se to zalaufa na 1800 rpm u 1 sekundi treba 2 kilovata)
sto se prijenosa tice
finalni prijenos je 1,5 (za brzinu od 90 milja) sto je jaaako malo za ono vrijeme ako se ne varam