Ovo moraš malo elaborirati ... 1 full dan endura na malom motoru je taman za servis 😅
Ako pričamo o jačoj cijelodnvenoj adv vožnji (bez spavanja vani) onda je ok nešto što možeš spakirati na rep (ako nipošto ne želiš ruksak).
Rješenje imaju mosko moto, kriega, giantloop, ... od pristupačnijih 21brothers ...
Budget varijanta je random ruksak ili drybag zavezan "gurtnama" za rep al za to moraš nać/dodati dobra mjesta za provuć vezice...
Upravo to mi je problem, vezivanje.
Do sad sam probao raznorazne tail tank torbe, sa izvedbama kopči (fiksne kopče na motoru), onda iste te torbe sa cargo mrežom pa na kraju DryBag sa natezačima za auto.
Međutim i dalje imam problem ispadanja prtljage na terenu. Vidiš gore, i sa natezačem samo je pitanje vrimena kad će past. Bilo je situacija gdje bi doslovno visilo (olabavilo). Pitam se ili sam totalno nesposoban zavezati ili nešto propuštam.
Dakle, pričam samo o prtljazi na repu, bočnu još sa starog motora koristim i top je.
Neznam koji motor vozis al ja bi se prije bazira na rezervne buvele i alat pogogovo ako ides sam.
Nesto vezes nazad,lakse i mekse stvari u rusak.
To odavnosam rjesio, sve je ispod sica kao i elek. pumpa, nisam nov u ovom
Za put od par dana isto koristim enduristan L plus mala nepromociva torba od 5l i ruksak mali za sitnice. Kad je dnevni djir onda koristim samo tu torbu od 5l i ruksak s tim da mi je alat slozen ispod sica pa ne zauzima misto u torbi i rusaku.
Na koji način vežeš prtljagu ? Zanima me ova lijevo T7 ? gurtne, vezice, natezači ili sve ??
Ako nosiš kameru i dva objektiva ja bi se koncetrirao na tank torbu ili neku vrstu torbe koja ide ispred vozača. Tu će takva oprema bit najzaštićenija, na repu motoru to lako strada...
E da, mrzin tank torbe a još je veći problem što moja WR T7 ima dva čepa, tanka, pa neznam ni uopće ima li što za takvu izvedbu. Inače, opremu do sad sam držao u onaj soft pauch bags, posebno objektiv i posebno body....za sad mi se pokazalo OK.