Enduro>supermoto brzinmojer problem

Denis ZG

New member
Slažem na enduro motor supermoto kotače,znači bio je prednji kotač 21 cola sada je 17 cola,problem je u brzinomjeru pokazuje previše kmh,pokazuje 30-40kmh više nego šta bi trebao,motor ima klasični puž na prednjem kotaču na koji ide sajla do brzinomjera,šta napraviti da pokazuje stvarnu putnu brzinu??Dali postoji neki reduktor za sajlu ili nešto drugo,nemam ideje šta napraviti??
 
Staviš digitalni sat ako ti nije od neke važnosti da pokazuje na originalu .. ;)
 
Stavi od bicikle digitalni

Poslano sa mob

 
Denis ZG said:
Slažem na enduro motor supermoto kotače,znači bio je prednji kotač 21 cola sada je 17 cola,problem je u brzinomjeru pokazuje previše kmh,pokazuje 30-40kmh više nego šta bi trebao,motor ima klasični puž na prednjem kotaču na koji ide sajla do brzinomjera,šta napraviti da pokazuje stvarnu putnu brzinu??Dali postoji neki reduktor za sajlu ili nešto drugo,nemam ideje šta napraviti??

Ja sam imala identičan problem dok sam vozila Apriliu, sjećam se da je bivši raskopao brzinomjer i samo je odmaknuo magnetni disk na osovinici za nekih pol milimetra, slozio pa testiranje. Ponovili smo radnju nekih 3 puta, a to je zapravo najveća tlaka dok se raskopa pa sastavi, no poštelao je točno u cirka 4-5km/h plus u usporedbi sa GPSom pri brzini od 100km/h, što mislim da je odlično pogođeno ovak na princip "pokušaj-pogodak".
 
Kod mene je ovako, ali jos uvijek pokazuje vise.
 

Attachments

  • 20170826_124025.jpg
    20170826_124025.jpg
    216.7 KB · Views: 197
Sredju said:
Kod mene je ovako, ali jos uvijek pokazuje vise.

dečki bez uvrede, ja nisam mehaničarka, ali meni se ovo čini puno kompliciranije rješenje, koje još kako kažete nije precizno, no da se postojeći brzinomjer preštela sa mogućnošću preciznog podešavanja, jer ako se već gnjavite sa ovakvim modifikacijama po deklovima, onda je pristojnije i ljepše rješenje originalno preštelati, a na kraju krajeva, da se i ne dira originalni, kupi se samo drugi brzinomjer pa se taj preštela i taj služi sa setup 17 cola, a onaj originalni se čuva u originalnom setupu  :misli:

ali dobro, mi žene ionako volimo komplicirati, jednostavnije je bušiti deklove i raditi ikebanu od motora dodavanjem koje kakvih điđa miđa u stilu Mad Max  :LOL:
 
Zeppa said:
dečki bez uvrede, ja nisam mehaničarka, ali meni se ovo čini puno kompliciranije rješenje, koje još kako kažete nije precizno, no da se postojeći brzinomjer preštela sa mogućnošću preciznog podešavanja, jer ako se već gnjavite sa ovakvim modifikacijama po deklovima, onda je pristojnije i ljepše rješenje originalno preštelati, a na kraju krajeva, da se i ne dira originalni, kupi se samo drugi brzinomjer pa se taj preštela i taj služi sa setup 17 cola, a onaj originalni se čuva u originalnom setupu  :misli:

ali dobro, mi žene ionako volimo komplicirati, jednostavnije je bušiti deklove i raditi ikebanu od motora dodavanjem koje kakvih điđa miđa u stilu Mad Max  :LOL:

Je, kompliciranije je, s razlogom, voze se oba seta guma, i to jos na sasim drugoj vilici koja koristi osovinu na koju ne pase orginalni puz brzinomjera.
A i trazi se strucnjak za finu mehaniku otkad si spomenula magnet u brzinomjeru.
Ja nisam radio preradu, tako sam kupio i motor jos nisam ni registrirao, niti vozio kako treba, samo po dvoristu.
Malo ce me smetati takav nacin prijenosa brzine, jer kombiniram prijenose i kotace. Ka putujem dugi prijenos, a za kratke izlete na brdo, kratki.
Tako da ce najvjerovatnije orginalni brzinomjer letiti van.

Denis, ako imas Husky, KTM ili nekakav hard enduro tipa WR, ja bi tu isao na Koso  db-01r, oni super pasu na takav motor. Kvalitetni su, lako se namjestaju. Kao davca impulsa koristi okrugle magnete koji pasu imbus vijke koji drze prednji disk.
Nisu tako ni skupi, cini mi se, ja sam davno kupio kod louisa za 90 eura.
 
Sredju said:
Je, kompliciranije je, s razlogom, voze se oba seta guma, i to jos na sasim drugoj vilici koja koristi osovinu na koju ne pase orginalni puz brzinomjera.

ako sam dobro shvatila, vozi se na oba seta koja podrazumijevaju malo veći zahvat kada tj ako se mijenjaju?!? :misli:
pa u čemu je onda problem, s obzirom da je to toliko posla, da se uza sve to pobrojano još i sat zamijeni?!?

kupiš sat dodatno, poštelaš ga za taj setup i imaš originalni i taj preštelani pa kud sve mijenjaš, tud i to i imaš 100% točno i elegnatno rješenje bez dodavanja koje kakvih ikebana po motoru (koje kako vidimo nisu ni točne), a da i ne govorim o situaciji kada/ako budeš prodavao motor  (y)

HINT: a jesi li razmišljao o opciji imati jedan motor za SM vožnju, a drugi isti takav za off vožnju?!? Bogu fala ako živiš u Wienu kako ti piše, 2-3 mjeseca otkineš od plaće malo više no inače i ko od šale kupiš još jednog, jer ak uz iste cijene motora, a 3-4 puta manje plaće to uspijevaju ljudi u HR, tebi u Beču je to samo stvar odluke, a ne mogućnosti  :wink:
 
Zeppa said:
jer ako se već gnjavite sa ovakvim modifikacijama po deklovima, onda je pristojnije i:

Joj, Barica, pa ti niš' ne razmeš  :mrgreen:
Modfikacije se vide, to je ono, k'o kad paun još malo raširi perje. Na to komadi padaju.

Inače, na Katoličkim Terenskim Motorima se već odavno stavljaju brzinomjeri na kojima se pritisnu tipkice (i drže malo duže), pa se onda tipkama namjesti željeni opseg kotača.  :cool:
 
tiki said:
Joj, Barica, pa ti niš' ne razmeš  :mrgreen:
Modfikacije se vide, to je ono, k'o kad paun još malo raširi perje. Na to komadi padaju.

Inače, na Katoličkim Terenskim Motorima se već odavno stavljaju brzinomjeri na kojima se pritisnu tipkice (i drže malo duže), pa se onda tipkama namjesti željeni opseg kotača.  :cool:


aaaaa pardoniram se, to uisitnu nisam znala, prednost digitalizacije, šteta što takvo što nije riješeno i za analogne cagere, ali kad malo bolje razmislim, kada bi postojala nekakva "polugica" dostupna kroz kakvu rupu na kučištu brzinomjera pa da se isto tako podesi pomicanjem magnetnog diska na željeni opseg kotača, to bi bilo odlično!

ja sam inače zagovornica analognog, konkretnog, opipljivog  :mrgreen:
 
Zeppa said:
aaaaa pardoniram se, to uisitnu nisam znala, prednost digitalizacije, šteta što takvo što nije riješeno i za analogne cagere, ali kad malo bolje razmislim, kada bi postojala nekakva "polugica" dostupna kroz kakvu rupu na kučištu brzinomjera pa da se isto tako podesi pomicanjem magnetnog diska na željeni opseg kotača, to bi bilo odlično!

ja sam inače zagovornica analognog, konkretnog, opipljivog  :mrgreen:

Brzinomjeri su za štrebere, kad se vozi onda se gleda samo u kazaljku obrtomjera!  :mrgreen:

Ti si prava cura, a ne ove kaj su zainteresirane za cyber sex!  :0648:
 
Ja sam za stavljanje digitalnog, koji se sa dva-tri klika moze namjestiti za bilo koju velicinu kotaca.
750 kuna je dobra investicija u takkvu jednu vuru.
 
To je najbolje rjesenje.
Orginal ostavis, neces morati poslije vracati kilometre kad budes prodavao.
:mrgreen:
 
Šta će ti brzinomjer šta ko mora znati kolko ti ideš  :LOL: :jesus:
Imam supermoto i nemam brzinomjera otprilike znam po obrtajima  :mrgreen: