EP Grobnik

BorisZ

New member
Danas su bili neslužbeni treninzi...

Loris je 4. sa vremenom 1.33.6 što je za njega loše i nezadovoljavajuće.
Ide mu u prilog što je sinoć do 5h ujutro slagao mašinu skupa sa mehaničarima. Prvi se vozio 1.32.0 što je i rekord Grobnika u klasi...

Perkušić je iznajmio 125gp i nažalost pao na izlazu iz "Riječkog" i slomio ruku i nogu... :?
 
ovo ne bi propustija uživo pogledat, ali .ebiga nemoš iz kože :polomljen:
da je bar za dvadesetak dana kad motor ozdravi :cry:
 
BorisZ said:
Danas su bili neslužbeni treninzi...

Loris je 4. sa vremenom 1.33.6 što je za njega loše i nezadovoljavajuće.
Ide mu u prilog što je sinoć do 5h ujutro slagao mašinu skupa sa mehaničarima. Prvi se vozio 1.32.0 što je i rekord Grobnika u klasi...

Perkušić je iznajmio 125gp i nažalost pao na izlazu iz "Riječkog" i slomio ruku i nogu... :?

Shit...
 
BorisZ said:
Danas su bili neslužbeni treninzi...

Loris je 4. sa vremenom 1.33.6 što je za njega loše i nezadovoljavajuće.
Ide mu u prilog što je sinoć do 5h ujutro slagao mašinu skupa sa mehaničarima. Prvi se vozio 1.32.0 što je i rekord Grobnika u klasi...

Perkušić je iznajmio 125gp i nažalost pao na izlazu iz "Riječkog" i slomio ruku i nogu... :?

Ajde Boris, ja tebi posudim svoju pilu, nemoraš ništa platit, samo gume ako ih potrošiš i skini to vrijeme!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kvragu, stvarno mi je žao Prekušića, nadam se da će što prije bit OK!!!!!!
 
Loris starta iz prvog reda, treće vrijeme..bit će teško jako teško sutra na trci.....najveća šansa je odvozit svih 17 krugova maximalno precizno jer kolko sam vidio talijani još ispipavaju svaki đir svaki ulaz....u slučaju da ostanu u grupi do zadnjeg kruga, bojim se Boccalinija (kawa.35), uvjerljivo je najjači na kočenju u zg...tu ih dobiva, bar prema ovome na treningu...forza Loris..!!! :) :)
 
navratili foggy i ja pred kraj treninga, ekipa se jebacki vozi. respect!
 
Najbrža cura na treningu 1.36 ....na Apriliji...sjetih se one stare o mudima i brzini....
 
baxy said:
Najbrža cura na treningu 1.36 ....na Apriliji...sjetih se one stare o mudima i brzini....

Koja, gdje , koliko god?
Ženim ju, odmah, sada, odmah :D :D :D :D :D :D :D :D
 
BLADERIDER said:
baxy said:
Najbrža cura na treningu 1.36 ....na Apriliji...sjetih se one stare o mudima i brzini....

Koja, gdje , koliko god?
Ženim ju, odmah, sada, odmah :D :D :D :D :D :D :D :D

Ispričavam se što je ovo OT, al moram:

BLADE!!! :evil: :evil:

:mrgreen: :mrgreen:
 
U Lorisovom boksu nije bilo sve tako idilicno kako bi se reklo po rezultatu. Vec u cetvrkak se dalo naslutiti da ce za njega ovo biti jos jedan naporan vikend.
Dok su drugi trenirali on je cekao masinu i ovjes iz italije. Naime, mjereci snagu svog motora na stolu kod Akrapovica uvidio je da mu 120 ks na kotacu nece biti dovoljno za pobjedu pa je iznajmio nesto jacu masinu. Talijanski serviseri sa masinom su stigli tek navecer pa su motor sklapali do 6h ujutro, tako da je Loris u petak vozio nesluzbene treninge neispavan i umoran i vecinu vremena je potrosio na ustelavanje i telemetriju.
Subotnji sluzbeni treninzi su dali naslutiti da ce borba za prvo mjeto biti neizvjesna do kraja.
1.31.519 Guglielma Tarizzo-a je djelovalo impresivno, ali samo onima koji nisu znali da je vrijeme napravio na gumi za kvalifikacije. Dalo se to zakljuciti pogledom na ostale njegove krugove koji su se kao Lorisovi i Boccolinijevi vrtili od visokih 1.32 do niskih 1.33.

Najbrzi u stock klasi, Mitja Emili (1,33,612) je diskvalificiran zbog presirokih usisnih kanala na njegovom Kawasakiju. Naglasavam to jer je zbog iste svari diskvalificiran i pobjednik utrke Boccolini takodjer na Kawi. Izgleda da talijanske Kawe imaju kronicnu bolest. :)

Nedjeljna utrka je opravdala ocekivanja. Vodeci trojac se odmah odvojio i tokom cijele utrke su izmjenjivali mjesta, tako da su svi neko vrijeme vodili a neko vrijeme proveli na 3. mjestu.
Kasnije mi je Loris rekao da je prva tri kruga kada je i odvozio najbrze vrijeme 1.32.6, probao pobjeci ali je skoro pao pa je odustao od bjega i odlucio spustiti tempo utrke kako bi ispitao konkurenciju. Tek kada je spustio tempo na 1.34 su ga talijani pretekli i tako su se izmjenjivali do predzadnjeg kruga kada je Loris pogrijesio na izlazu iz Zg zavoja i zavrsio na travi na trenutak sto je bilo dovoljno da Boccolini napravi nenadoknadivu prednost i prvi prodje kroz cilj. Ne mogu vam opisati tugu u Lorisovim ocima kada se vratio u box ali je ipak kao pravi profesionalac primao cestitke i davao interviue. Rekao mi je vec prije da je pobjeda jedini uspjeh na Grobniku i da ga ni jedno drugo mjesto ne zanima ali ga je najvise bolilo to sto je izgubio utrku koju je imao 100% pod kontrolom. Na kraju je tehnicka komisija otvorivsi Boccolinijev motor izmjerila usisne kanale koji su bili siri za 0.8 mm te je slijedila diskvalifikacija. Cestitke Lorisu i zelim mu da taj uspjeh ponovi u Mostu na slijedecoj utrci...
 
KittyBIKE said:
BLADERIDER said:
baxy said:
Najbrža cura na treningu 1.36 ....na Apriliji...sjetih se one stare o mudima i brzini....

Koja, gdje , koliko god?
Ženim ju, odmah, sada, odmah :D :D :D :D :D :D :D :D

Ispričavam se što je ovo OT, al moram:

BLADE!!! :evil: :evil:

:mrgreen: :mrgreen:

Pa zezam se kitty, pa već imam dijete, ne zanima me trćanje za komadima!!!!

A to malo blesav potez od Lorisa, ispitat konkurenciju :misli: :misli:
Bar ja tako mislim!!!
 
BorisZ said:
BLADERIDER said:
A to malo blesav potez od Lorisa, ispitat konkurenciju :misli: :misli:
Bar ja tako mislim!!!

Imaš ti još puno za učiti... :dobar:

Ja i dalje mislim da to ćudno :shock:
""""
Kasnije mi je Loris rekao da je prva tri kruga kada je i odvozio najbrze vrijeme 1.32.6, probao pobjeci ali je skoro pao pa je odustao od bjega i odlucio spustiti tempo utrke kako bi ispitao konkurenciju. Tek kada je spustio tempo na 1.34 su ga talijani pretekli i tako su se izmjenjivali do predzadnjeg kruga kada je Loris pogrijesio na izlazu iz Zg zavoja i zavrsio na travi na trenutak sto je bilo dovoljno da Boccolini napravi nenadoknadivu prednost i prvi prodje kroz cilj
""""
Ako imaš prvo mjesto u rukama, zašto se poigravat sa ostalima, i dopustiti da te prestignu? Šta, bio mu dosadno, pa se htio malo ganjat sa njima
:?:

Neznam, ali ako nisam u pravu, objasni mi BorisZ, jer ja to ne kužim, mislim da je pogriješio 8)
 
Zato jer je psihički jako teško voditi cijelu utrku kada ti je netko na repu. Zato što protivnik u 19 krugova vožnje iza tebe može jako dobro proučiti tvoju vožnju i slabe točke. Zato što ako te prođe zadnji krug nemaš poima kako on vozi i gdje ga možeš preteći.
Najbolji primjer dobrog taktičara je Rossi. Ako pratiš GP biti će ti jasno šta govorim...
 
priznam da kao šatoraš nikad nisam tak razmišljal al čini mi se čist dobra fora :cool:

boris super kaj ti se da objasnit mladim nadama :wink:
 
tomee said:
priznam da kao šatoraš nikad nisam tak razmišljal al čini mi se čist dobra fora :cool:

boris super kaj ti se da objasnit mladim nadama :wink:
zato si se vozil iza mene i ogulil me na kocenju :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




ravnica i pruga :mrgreen: :mrgreen:
 
BorisZ said:
Zato jer je psihički jako teško voditi cijelu utrku kada ti je netko na repu. Zato što protivnik u 19 krugova vožnje iza tebe može jako dobro proučiti tvoju vožnju i slabe točke. Zato što ako te prođe zadnji krug nemaš poima kako on vozi i gdje ga možeš preteći.
Najbolji primjer dobrog taktičara je Rossi. Ako pratiš GP biti će ti jasno šta govorim...

Zapisano, memorirano, zapamćeno!!!!!!!
Hvala!!!!! Vidio sam to kod Rossia, ali nisam sad to upće povezo
:cry: :cry:
Vidiš, i ja nesvjesno koristim tu taktiku, na treningu mi se nešto sjebe, pa startam zadnji i onda proućavam taktiku ovih ispred mene i prestižem ih :D
ali onda mi pukne rućka od koćnice, pa sve ode u k... :|