ER-5, Monster 600 (600/620 i.e.), Suzuki SV 650, ...

Fire Breath

Active member
Ah, evo vec mjesec - dva tupim o nekom motoru u i tu na forumu pitam nes, pa onda stari reko nis od toga, sad opet "bude", i tak...

Samo, on zapinje za ER-5. Ja, buduci da sam do sad vozil samo skuter od 50 cc i ,naravno, Tomijev Automatic ( + 2x 125 na polaganju A kat. al to ne racunam ), sam odusevljen tom idejom.. Al ipak bi radije Monstera 600 (rabljen) ili se navlece jos 2000 € i Monster 620 i.e., a Suza SV 650 dodje 6k kn manje od Monstera i nju bi ! Svi ti motori su isti ( po max. brzini ) Dukac je na 180, Kawic 180-190, a SV 190-200.. Ja se planiram neko vrijeme kloniti tih brzina al nikako da to objasnim autoritetu :D :|
Mene kod ER-5 jedino zivcira ta guma iza - 130! ( neznam zasto al ne pase mi :| ) A tak im je tesko bilo stavit bar 160.. Uglavnom:

Jesu li svi nabrojani prikladni za pocetnika?
Kojeg bi preporucili ?
I dal bolje novi Kawic ili nes rabljeno od ove dvojice?
 
Pa cuj ja bi DUKCA,ali novo je novo :wink:
 
ja imam monstera 620 i po TVORNICKIM PAPIRIMA koje dobijes kada kupis motor pise MAX SPEED 195!!! po cajgeru sam ga ja nategnuo nesto mrvicu preko 200 a imao je jos cca 300-500 okretaja do kraja tako da ziher ide 195!

a sto se tice motora za pocetnika,ja nisam ni skuter prije vozio i mogu ti reci da je ovo super motor za pocetnika iako mozda bar meni malo preslab!? ja sam ocekivao nesto vise ali nema veze,za po gradu i otici tu i tamo malo izvan grada je mrak!

sutra cu imati na cca sat vremena RSV MILLE FACTORY R pa cu iznijeti svoje dojmove sa voznje prvog R motora in my entire life!!!

er5 je stvarno jeftin,ali nije mi nesto,jos i ima 1 disk naprijed (to reci starom i da ima slabe kocnice pa se mozda uvjeri) a trazi ga ili monstera ili horneta 600 (premda je divlji ali je ok-nece ti tako brzo dosaditi kao meni monster nakon mjesec dana!?)!

eto,sretno
 
MONSTER said:
sutra cu imati na cca sat vremena RSV MILLE FACTORY R pa cu iznijeti svoje dojmove sa voznje prvog R motora in my entire life!!!

e..aj me PLIZ nazopvi =)) ajd ajd ajd =)

98 453 288


ajdeeeee :mrgreen:
 
Fire, novi je novi!!!!
Doduše, ne kupuj talijana ako ne voliš gledat mehaničare . Dakle Kawa ili Suza, s tim da je ER barem 20000 kn jeftiniji-jel tako ili se loše sičan? Sad je to samo pitanje jel se ima para ili ne!
A ER-a (ako kupiš) kad ti dosadi prodaš (sad ga kupi a prodaj kad dođu trošarine) i kupiš novog i jačeg. Prosto ko pasulj! :p :D
 
ER-5
jeftinija rega(i to oko 500kn jeftinija), jeftiniji motor, provjeren i pouzdan, zna ga poštelat svaki meho, odrzavanje dosta jeftinije nego talijana, a i suze.
Bolje si kupi malo jeftiniji motor i opremu, nego da pogines prvi puta kad padnes jer ni kacigu nisi imao cestitu.

Da za dukce ti je problematican servis u HR, a djelovi skupiiiiiiiiiiii
 
znam da se tu ne smije psovati.....ali se nemrem suzdrzat:


TI MATER !!!!!!


kako ide to đubre!!!!
e da,nije factory vec samo R!!!!
nisam se mogao suzdrzat......slavonska 220 i to onako...ko iz sale....kao sa monsterom do 130!


eto,to je to!
 
na kawi mi je smijesna zadnja guma ( kad se malo oslobodis pitanje je kako ta guma fercera).ali motor je za tu lovu sasvim ok. mislim da trebas birat izmedu monstera i sv-a. ja sam odustao od monstera kad sam vidio kako ti motori izgledaju nakon nekoliko mjeseci neodrzavanja pa ako mislis stediti na odrzavanju odustani. SV je hvaljen nasiroko i tu nema greske 100 %.
U bilo kojoj kombinaciji gledaj samo da motor nema preko dva cilindra :D
P.S. kad smo vec kod dilera i servisa ja sam sad napravio puni pogodak
najblizi diler 750 km ili 105 milja preko bare :(
 
Helga said:
U bilo kojoj kombinaciji gledaj samo da motor nema preko dva cilindra :D

Zas ne prek dva? :D mislim, samo pitam...

BTW. MONSTER, to si posudio RSVa ili? luud 8) .. e da, i nhf za ono 170 :) ali tak je pisalo u moto pulsu ( pod katalogom, i mislil sam da nije istina al to mi moze bit izlika kod starci ).. A Horneta sam prvog gledal, ali im nepase ono 100 ks u spec.-ima.. Suki ima 7 banki pa mozda jos to nategnem :D

Neznam, prvo nisam suzu ni gledal i vidim ga malo na cesti pa sad u zadnjem moto pulsu u oglasniku za 7000 € 03', i sad mi on najbolji..
A imam skutac u garazi pa onda mi suza (cak nova - cca. 7500 € )dodje ko da kupimo ER-5 a ne prodamo skut. Ma cak i da nece dodat tih 2k/2.5k € mogu ja.. samo da dobim dopustenje :wink: (ipak "krov nije moj" :D )

A za opremu.. Imam od starog bivseg koznjaka i sad kacigu od 1k kn pa bi mi to bilo dosta mjesec/dva do place..
 
dva cilindra su bolja jer kad pravis generalku onda kupujes samo pola dijelova :D sala mala
ja sam imao Bandita 600 i uvijek mu dusu vadis ako hoces da ide.
kad sam presao na dva cilindra odusevio sam se .zvuk i momenat. guma ce ti trajat duplo krace ,ali je nenadjebiv feeling kad vrtis izmedju 5-7000 ,a ide ko gluho krme :D
nebih vise na cetiri cak da mi plate :D
 
E, a je istina ovo sto citam po netu za SV 650? Ti boga, hvale ga do nebesa!! Samo da su malo skuplji djelovi sam vidio od mana, sve ostalo beba i navodno jako pouzdan & sl...
Jos me zanima samo di se vide tih 20 ks ( kojih ima vise od ER ) ako ER, pise, ide 190, a Suzi 200 ?
 
ja mislim da bi bilo najbolje da uzmes suzukia... nije da se ulizujem striceku Banditu al fakat motor je mrak... meni je cak i ljepsi onaj obicni (bez "S"). Ono stop svjetlo... i onaj zvuk... mljac
 
Fire Breath said:
E, a je istina ovo sto citam po netu za SV 650? Ti boga, hvale ga do nebesa!! Samo da su malo skuplji djelovi sam vidio od mana, sve ostalo beba i navodno jako pouzdan & sl...
Jos me zanima samo di se vide tih 20 ks ( kojih ima vise od ER ) ako ER, pise, ide 190, a Suzi 200 ?
from the bottom straight to the top! jednostavno ima vise snage i momenta kroz cijeli rev-range
 
TNX... Puno ste mi pomogli SVI.. :piva: Meni se isprva SV650 ( od 2003.-ovaj novi, sadasnji dizajn) nije nikako svidjao, no vidim slikicu, pa drugu, pa trecu... I onda je prozujao pored mene jedan dan i sad ga malo gledao u katalogu i mogu rec da je cak naljepsi (od gore nabrojanih racunajuci i Horneta)! Definitivno jedan od najljepsih nakeda.. sad sam vidio i cockpit sliku .. mmmmm.... :liza: :naklon:
Sad jos moram starog na to navuc.. Al mislil mi je kupit neki skromniji auto za 18-ti, al mu vec neznam kak dugo govorim da zelim radje motor. Iskreno, auti me uopce vise ne zanimaju.. istina, ne bi se zalio na Eclipse GTS 98', ali mogu rec da bi radije Suzi. Pa sad cu probat ak je mislio dat za auto kolko vec onda valjda moze jos tih 20k kn dodati za motor. :D
 
Fire Breath said:
Mene kod ER-5 jedino zivcira ta guma iza - 130! ( neznam zasto al ne pase mi :| ) A tak im je tesko bilo stavit bar 160..

Neznam dali će ti ovo šta pomoći, al ak te tolko jebe guma, pa pogledaj si kod nekog ko ima ER-5 kolko je vilica zadnja široka... kod mene na GPX-u je isto bila guma 130, pa sam našo Dunlop-ovu 150 i uglavio to unutra.

:piva:
 
Nisam za prerade nekih bitnih stvari , jer nikako nemos od "govna napravit pitu". ER mi se cini za penzionere. stara koncepcija ,a cak nema ni mono zadnji amortizer ( koliko se sjecam). znaci koncepcija "proslog stoljeca"
Suza ti je OK za pocetak ,a ako nemozes skupiti za noviji model uzmi stari.
i to naked :D
 
Helga said:
Nisam za prerade nekih bitnih stvari , jer nikako nemos od "govna napravit pitu". ER mi se cini za penzionere. stara koncepcija ,a cak nema ni mono zadnji amortizer ( koliko se sjecam). znaci koncepcija "proslog stoljeca"
Suza ti je OK za pocetak ,a ako nemozes skupiti za noviji model uzmi stari.
i to naked :D

Pa.. probat cu ono, ako je mislio dat za auto ~ 100 000, onda valjda moze za motor 60 000.. Al bas gledam u moto katalogu pise 64000 da kosta, to je bilo prije neg je novi zastupnik dosel, ne? ( tak nekaj je bilo rijeci )