ER-6n - ne želi upaliti

hunjac

Member
Hm...imam MALI problem.
Imao sam jučer podužu vožnju sa motorom (cca 4 sata).
Na povratku stanem na benzu da tenkiram, odem platiti, vratim se na motor a on više ne želi upaliti.
Kada se da kontakt, prvo se upali FI lampica (lijeva od moguće 3) i nakon 5 sekundi se ugasi. Zatim se upali lampica od ulja (desna od moguće 3).
Kada probam 'alnasovati', alnaser radi ali kao da se vrti u prazno.
Nakon što sam ga upalio na guranje vidim da svjetlo treperi, ovisno o gasu, što prije nije radilo.
Ako upalim dugačko svijetlo u vožnji, kazaljka obrtaja počne jako skakati lijevo-desno.
Ako dam žmigavac u vožnji, počne mi blicati lampica FI (lijeva od moguće 3) i još par takvih čudnih sitnica. To mi nekako smrdi na elektroniku/struju!?
Danas si pokušavam srediti prijevoz do servisa...palio sam ga na guranje samo da dođem do kuće jer sam bio blizu. Ne želim ga dodatno još oštetiti.

Ako netko zna u čemu bi mogao biti problem, bio bih zahvala na savjetu. Da ne ide u servis ako je neka sitnica tipa slab akumulator ili tako nešto.

Pozdrav svima!

Hunjac
 
Vozi ga u škaromoto samo nemoj ga palit na guranje mislim da nije dobro to za motor.
A mozda si nasuo dizela u njega???
 
dane-vk said:
Vozi ga u škaromoto samo nemoj ga palit na guranje mislim da nije dobro to za motor.
A mozda si nasuo dizela u njega???

I zbog dizela bi zajebavala elektronika? Hm, ne bi uopce radio...
 
:) Nisam sipao dizel, ali nisi prvi kojem je to prvo palo na pamet  :)

Bio je jučer mehaničar kod mene...riječ je o jednom od releja koji se nalaze pored akumulatora.
Relej se spojen "zavari" i onda motor prazni akumulator dok radi, umjesto da ga puni...ili nešto slično. Baš se vidi kako napon na akumulatoru padne za 1.5 - 2 V čim se malo da gasa.
Uglavnom, relej će mi zamijeniti pod garancijom, a akumulator moram sam platit jer je ovaj zgažen do kraja, a to ne spada pod garanciju.

Znaći ...ako vam se akumulator neobjašnjivo prazni...prvo skinite sjedalo i poslušajte da li jedan od releja između akumulatora i rezervara zuji.
To je navodno Kawasakiju poznat problem i kod ER-6n/f i kod Z750/1000 i te releje šalju u servise na vagone, ali u malo poboljšanoj verziji da više ne rikavaju.

Pozdrav svima!
 
Tommee said:
I zbog dizela bi zajebavala elektronika? Hm, ne bi uopce radio...

Inžinjeru, briši te gluposti koje pišeš :jesus:
 
Bob Rock said:
Moga si slikat taj relej , da znaju ljudi koji je :wink:.

Mehaničar je po zvuku/zujanju releja odmah shvatio o čemu je riječ i odvezao motor na prikolici u servis, tako da nismo ništa rastavljali.
Uglavnom...kutija sa relejima je pored akumulatora(od akumulatora prema prednjem kraju motocikla), podvučena pod rezervar. Da bi se vidjeli releji, trebalo bi skinuti rezervar i otvoriti tu kutiju.

Pozdrav!
 
Bandit said:
Inžinjeru, briši te gluposti koje pišeš :jesus:

Nema sanse, na tom tvom traktoru bi sve proslo  :jesus:
 
hunjac said:
Znaći ...ako vam se akumulator neobjašnjivo prazni...prvo skinite sjedalo i poslušajte da li jedan od releja između akumulatora i rezervara zuji.
To je navodno Kawasakiju poznat problem i kod ER-6n/f i kod Z750/1000 i te releje šalju u servise na vagone, ali u malo poboljšanoj verziji da više ne rikavaju.

Pozdrav svima!

Nije bas tako al ajde...  :D
 
Tommee said:
Nije bas tako al ajde...  :D

A ono...samo prenosim što mi je mehaničar ispričao. Možda nisam sve točno zapamtio, ali to je otprilike to. Možda to ovisi i o godištu!?
Navodno je liku sa Z750 morao 2 puta mijenjati te releje u tjedan dana, ali opet ne mora biti...

Pozdrav!
 
hunjac said:
A ono...samo prenosim što mi je mehaničar ispričao. Možda nisam sve točno zapamtio, ali to je otprilike to. Možda to ovisi i o godištu!?
Navodno je liku sa Z750 morao 2 puta mijenjati te releje u tjedan dana, ali opet ne mora biti...

Pozdrav!

Pogle nas u temi o zecu koliko je, nekih 80 ljudi, da vidimo koji su to sve morali mijenjati.. Tu i tamo se mozda i dogodi, ali bas da to mijenjaju na vagone, bas i ne  (y)
 
hunjac said:
Mehaničar je po zvuku/zujanju releja odmah shvatio o čemu je riječ i odvezao motor na prikolici u servis, tako da nismo ništa rastavljali.
Uglavnom...kutija sa relejima je pored akumulatora(od akumulatora prema prednjem kraju motocikla), podvučena pod rezervar. Da bi se vidjeli releji, trebalo bi skinuti rezervar i otvoriti tu kutiju.

Pozdrav!

Mogao je shvatiti samo da je akumulator prazan ... ;)

i nije riječ o releju koji je zujao, već o automatu anlasera ...  (y)

koji izgleda ovako...  :mrgreen:
 
Tommee said:
Pogle nas u temi o zecu koliko je, nekih 80 ljudi, da vidimo koji su to sve morali mijenjati.. Tu i tamo se mozda i dogodi, ali bas da to mijenjaju na vagone, bas i ne  (y)

Nisam procitao da je itko od nas mjenjao.. :misli: