Prije svega čestitke na novom motoru Fjaka!
U zadnje vrijeme sam se prilično zakačio za Yamahinu seriju XT 660.
Pa sam malo proučavao i čitao i tražio.
Ono što je jasno je da ju je teško stavljati u koš s gore navedenim motorima, ali je s druge strane upravo ona, od svih enduro/supermoto predstavnika drugih proizvođača ona najbliža putnim mogućnostima/vožnji u 2.
Razlike između XTX i XTR su u gumama, malo ovjesu i kočnicama - dakle XTR profitira samo na terenu.
BMW - oko 70.000 kn
SUZA -oko 57.000 kn
YAMA XTX - oko 53.000 kn
YAMA XTR - oko 48.000 kn
HONDA - oko 60.000 kn
U nekoliko usporednih testova Yamahe s ostalim supermoto u MOTO PULSU su istakli da je udobna i podobna za vožnju u 2 - naravno sa gore navedenim motorima gubi bitku.
Po meni:
BMW je precijenjen - stari pegaso i on su braća blizanci po pitanju motora i ovjesa a on je tako puno skuplji. Stari pegaso je meni fenomenalan, novi ne!
SUZA - meni djeluje strašno ozbiljan motor, izrazito korpulentan, najteži sa punim spremnikom, i sada sa vrlo povoljnom cijenom. Ali, ne leži mi njegov izgled...
TRANSALP - dolazi mu nasljednik, najvjerovatnije u 11. mjesecu. Prije bi to bio moj prvi izbor, ali njegova cijena je s obzirom da je na zalasku, previsoka
Yamaha XTX i XTR - ako se silazi s asfalta na teren - XTR koji je time i univerzalniji i cijena mu je jako povoljna, a opet XTX je atraktivniji i ima bolje kočnice.
E sad, probao sam jedino sjediti na nekim od navedenih motora - na svima je položaj opušten i prirodan.
Pitanje je za što se koristi motor - ako su to izleti, svakodnevna uporaba, gradska vožnja, onda je po meni XTR/XTX najbolja opcija, uz to pretpostavljam da će se XTX i najlakše prodati kao rabljeni jer je popularan kod mlađe populacije.