Super kad pofarbaš.....meni je držalo godinu dana. A onda ponavljaš postupak :wink:Tomos said:Jel ima ko iskustva s tim stvarima? Da li je termootporna boja u spreju(400-500 C) dorasla tom zadatku ili netko možda zna za neku čarobnu šesnajterokomponentnu boju kojom se mogu bojat vulkani? :misli:
Tomos said:Jel ima ko iskustva s tim stvarima? Da li je termootporna boja u spreju(400-500 C) dorasla tom zadatku ili netko možda zna za neku čarobnu šesnajterokomponentnu boju kojom se mogu bojat vulkani? :misli:
Kingman said:Super kad pofarbaš.....meni je držalo godinu dana. A onda ponavljaš postupak :wink:
Tomos said:@Ghostrider-SB S tim Rencom sam pošpricao lonac i evo nakon 10mj drži ok , na par mjesta se u točkicama (1-2mm) ljušti. Jel bi se mogo sjetit kako se zove taj italijanski od 800 C da ga probam nać?
@OldBoy A jel si pjeskario prije ili na divlje?
ronny said:taj sprej vam drži samo ako vozite po suhom ako je auspuh vruč i pošpricaš vodom odma boja bljedi i nestaje.
Svaka koju sam do sad koristio ponasa se tako, a trajnost ovisi o tome vozis li se cesto po kisi ili ne. Uglavnom, nisam jos naisao na boju za grane koja ce drzati barem priblizno kao tvornicka, bez obzira zapekao ju ili ne.Kingman said:Super kad pofarbaš.....meni je držalo godinu dana. A onda ponavljaš postupak :wink:
Kingman said:Probao i s Rencom (crni 400-500 stupnjeva) i s nekim kaj drži do 800 ( tog sam u Bauhausu kupio)...isti drek....ovaj drugi je držao malo duže, a špricao sam grane od izlaza iz cilindara do topa. Na izlazu iz cilindara uvijek izgori. Nisam pjeskario nego šmirglao....nakon što sam skinuo hrđu s onim nastavkom za bušilicu kao "drot-kefa". Nije izbila hrđa, nego je boja sagorila. Radi se o motoru od 750ccm iz '81.g.
I nakon što sam se 2 puta opekao (tj. dobio privremeno rješenje), odlučio sam da ću grane zamotati u termo-otpornu tkaninu (neki ju zovu azbestna..), pa sam se riješio ponovnog farbanja i šmirglanja....koje se i onako nije pokazalo ko trajno rješenje :wink:
Kingman said:Probao i s Rencom (crni 400-500 stupnjeva) i s nekim kaj drži do 800 ( tog sam u Bauhausu kupio)...isti drek....ovaj drugi je držao malo duže, a špricao sam grane od izlaza iz cilindara do topa. Na izlazu iz cilindara uvijek izgori. Nisam pjeskario nego šmirglao....nakon što sam skinuo hrđu s onim nastavkom za bušilicu kao "drot-kefa". Nije izbila hrđa, nego je boja sagorila. Radi se o motoru od 750ccm iz '81.g.
I nakon što sam se 2 puta opekao (tj. dobio privremeno rješenje), odlučio sam da ću grane zamotati u termo-otpornu tkaninu (neki ju zovu azbestna..), pa sam se riješio ponovnog farbanja i šmirglanja....koje se i onako nije pokazalo ko trajno rješenje :wink:
ne znam jel stvarno od azbesta ili je samo tako zovu...uglavnom termootporna je :wink:fz6naked said:sta nije to kancerogeno, zabranjeno za prodaju itd.??
Akril definitivno ne, a sto se tice cvajtakta, njega si mogao zadovoljavajuce ofarbat skoro pa svacim, jer se ispuh grijao daleko manje.Angie said:Hm,dosad sve što ste koristili koliko vidim su nitro baze.Jel nebi možda nekakva druga baza bolje odg?Tipa Akril ili šta-ja-znam...premda nisam lakirer bubam naslijepo,ali znam da dobar dio starih cvajtakta su imali crno obojane ekspanzijske komore.