Farbanje grana?

Tomos

New member
Jel ima ko iskustva s tim stvarima? Da li je termootporna boja u spreju(400-500 C) dorasla tom zadatku ili netko možda zna za neku čarobnu šesnajterokomponentnu boju kojom se mogu bojat vulkani? :misli:
 
Tomos said:
Jel ima ko iskustva s tim stvarima? Da li je termootporna boja u spreju(400-500 C) dorasla tom zadatku ili netko možda zna za neku čarobnu šesnajterokomponentnu boju kojom se mogu bojat vulkani? :misli:
Super kad pofarbaš.....meni je držalo godinu dana. A onda ponavljaš postupak  :wink:
 
Tomos said:
Jel ima ko iskustva s tim stvarima? Da li je termootporna boja u spreju(400-500 C) dorasla tom zadatku ili netko možda zna za neku čarobnu šesnajterokomponentnu boju kojom se mogu bojat vulkani? :misli:

RenCo sprej do 500 C' može dugo držat a jeftin je cc 30-ak kn, ja sam koristio neki talijanski do 800 C' cijena je bila 55 kn ali se pokazao odličan pogotovo na granama gdje je najveća temp., stim da sam ja farbao samo granu na nekom kinezu od 125 ccm i gusani kamin  (y)
 
Kingman said:
Super kad pofarbaš.....meni je držalo godinu dana. A onda ponavljaš postupak  :wink:

     ...meni na FZRu nije bog zna kako dobro držalo. Prilično se brzo boja povukla, a ofarbao sam onaj spoj 4u1 u kome je Exup ventil. Na kantic spreja je pisalo otporna na velike temperature. Mislim da je baš ta RenCo... 
 
@Ghostrider-SB    S tim Rencom sam pošpricao lonac i evo nakon 10mj drži ok , na par mjesta se u točkicama (1-2mm)  ljušti. Jel bi se mogo sjetit kako se zove taj italijanski od 800 C da ga probam nać?

@OldBoy    A jel si pjeskario prije ili na divlje?
 
Tomos said:
@Ghostrider-SB    S tim Rencom sam pošpricao lonac i evo nakon 10mj drži ok , na par mjesta se u točkicama (1-2mm)  ljušti. Jel bi se mogo sjetit kako se zove taj italijanski od 800 C da ga probam nać?

@OldBoy    A jel si pjeskario prije ili na divlje?

Kod nas ga je bilo kod Kožula on prodaje boje, lakove i sve ostalo na veliko i malo, sad nisam dugo bio, naići ću sutra tamo ako ima slučajno još koji javim ti  (y)
 
taj sprej vam drži samo ako vozite po suhom ako je auspuh vruč i pošpricaš vodom odma boja bljedi i nestaje.
 
Probao i s Rencom (crni 400-500 stupnjeva) i s nekim kaj drži do 800 ( tog sam u Bauhausu kupio)...isti drek....ovaj drugi je držao malo duže, a špricao sam grane od izlaza iz cilindara do topa. Na izlazu iz cilindara uvijek izgori. Nisam pjeskario nego šmirglao....nakon što sam skinuo hrđu s onim nastavkom za bušilicu kao "drot-kefa". Nije izbila hrđa, nego je boja sagorila. Radi se o motoru od 750ccm iz '81.g.
I nakon što sam se 2 puta opekao (tj. dobio privremeno rješenje), odlučio sam da ću grane zamotati u termo-otpornu tkaninu (neki ju zovu azbestna..), pa sam se riješio ponovnog farbanja i šmirglanja....koje se i onako nije pokazalo ko trajno rješenje :wink:
 
Malo guglah pa naletih (na  yu forumu)  na neki BODI sprej koji do 800 C podnosi i traje, i Duplocolor sprej ali netako dobar. Pa onda Pirolit boja za ljevane peći, ali nju još niko nije na auspuh meto...najrađe bi nazvo Suzuki u Japan da mi kažu s čim oni farbaju grane jer su na mom  GS500 bile oriđiđi crne..
 
ronny said:
taj sprej vam drži samo ako vozite po suhom ako je auspuh vruč i pošpricaš vodom odma boja bljedi i nestaje.

  ...upravo tako  (y). Ako ga voda s ceste zapljuskuje, ispere ga vrlo brzo. Nisam pjeskario jer nije bilo hrđe nego samo dobro izšmirglao.
 
Kingman said:
Super kad pofarbaš.....meni je držalo godinu dana. A onda ponavljaš postupak  :wink:
Svaka koju sam do sad koristio ponasa se tako, a trajnost ovisi o tome vozis li se cesto po kisi ili ne. Uglavnom, nisam jos naisao na boju za grane koja ce drzati barem priblizno kao tvornicka, bez obzira zapekao ju ili ne. :mrgreen:
 
Valjda ču se morat strpit malo dok ne nađem pravu stvar jer bi htio to napravit jedamput kako treba i bog. Momci fala na savjetima, a ja odo dalje u potragu! (y)
 
Kingman said:
Probao i s Rencom (crni 400-500 stupnjeva) i s nekim kaj drži do 800 ( tog sam u Bauhausu kupio)...isti drek....ovaj drugi je držao malo duže, a špricao sam grane od izlaza iz cilindara do topa. Na izlazu iz cilindara uvijek izgori. Nisam pjeskario nego šmirglao....nakon što sam skinuo hrđu s onim nastavkom za bušilicu kao "drot-kefa". Nije izbila hrđa, nego je boja sagorila. Radi se o motoru od 750ccm iz '81.g.
I nakon što sam se 2 puta opekao (tj. dobio privremeno rješenje), odlučio sam da ću grane zamotati u termo-otpornu tkaninu (neki ju zovu azbestna..), pa sam se riješio ponovnog farbanja i šmirglanja....koje se i onako nije pokazalo ko trajno rješenje :wink:

sta nije to kancerogeno, zabranjeno za prodaju itd.??
 
Kingman said:
Probao i s Rencom (crni 400-500 stupnjeva) i s nekim kaj drži do 800 ( tog sam u Bauhausu kupio)...isti drek....ovaj drugi je držao malo duže, a špricao sam grane od izlaza iz cilindara do topa. Na izlazu iz cilindara uvijek izgori. Nisam pjeskario nego šmirglao....nakon što sam skinuo hrđu s onim nastavkom za bušilicu kao "drot-kefa". Nije izbila hrđa, nego je boja sagorila. Radi se o motoru od 750ccm iz '81.g.
I nakon što sam se 2 puta opekao (tj. dobio privremeno rješenje), odlučio sam da ću grane zamotati u termo-otpornu tkaninu (neki ju zovu azbestna..), pa sam se riješio ponovnog farbanja i šmirglanja....koje se i onako nije pokazalo ko trajno rješenje :wink:


Može možda koja slika  trake na granama od motora?
 
fz6naked said:
sta nije to kancerogeno, zabranjeno za prodaju itd.??
ne znam jel stvarno od azbesta ili je samo tako zovu...uglavnom termootporna je :wink:
A kancerogene su i pljuge pa ipak pljugamo...

 
Hm,dosad sve što ste koristili koliko vidim su nitro baze.Jel nebi možda nekakva druga baza bolje odg?Tipa Akril ili šta-ja-znam...premda nisam lakirer bubam naslijepo,ali znam da dobar dio starih cvajtakta su imali crno obojane ekspanzijske komore.
 
Angie said:
Hm,dosad sve što ste koristili koliko vidim su nitro baze.Jel nebi možda nekakva druga baza bolje odg?Tipa Akril ili šta-ja-znam...premda nisam lakirer bubam naslijepo,ali znam da dobar dio starih cvajtakta su imali crno obojane ekspanzijske komore.
Akril definitivno ne, a sto se tice cvajtakta, njega si mogao zadovoljavajuce ofarbat skoro pa svacim, jer se ispuh grijao daleko manje.
 
Probao sa svim sprejevima,čak i sa pirolitom i sve je to jedan veliki drek..nisam još nikada dao brumirati..možda bi to bilo sretnije rješenje... (y)