Fazer vs R6

uvjerio sam se nebrojeno puta da je vozač puno važniji od motora, ima likova koji s starim kramama peru nove r ove, naravno ne na auto putu nego na zavojitim cestama.Isto tako sam vidio i nakede koji se mogu nositi s r ovima i na auto putu...
 
evo recimo ja npr. imam zx9r , motor od skoro 150 KS, i duke od 55 KS, vjerovao ili ne vozim se najmanje 30% brže s dukom, opet kažem ne računajući auto put, s dukom se više naginjem i puno sam brži u zavojima tako da kompenziram razliku u snazi
 
Uzmi sta ti se vise dopada. Pusti te price udobnost ovo, udobnost ono. Neki dan sam isao od Zagreba do Vrsara, starom Karlovackom, pa onda autoputom do Rijeke i dalje na istarski ipsilon. Uglavnom ubio sam se, sve me ramena pocela stezat, a po staroj Karlovackoj totalna banana za kosti i meso. Jel mi sad zao sto vozim R motor? Nije. Tol'ko o tome.
 
Ajme oggi, mislim da je ova tema smješna i totalno je pitanje smješno, bez ljutnje... pa to je ko da pitaš zakaj netko kupi mercedes e klasu npr 320 a u clk se ugrađuje isto taj npr 320, pa sad zašto kupiti kupe ako možeš imat velku limuzinu...
Ja ne znam da li si ti ikada vozio R motor ili uopće motor, ali ako jesi, pa onda bi trebao znat za šta je R motor a za šta nešto tipa fazer, pa R6 i fazer su nebo i zemlja razlika, od načina vožnje, od svrhe, ma od svega...
Eto, pozdrav
Nisam vozio R motor, zato sam i postavio temu, jer ja motore volim zbog sebe i R me ubedljivo najvise privlace a ovde sam uglavnom mogao da procitam "R je za stazu,R je za shminkere, na ulici ne pruza neko zadovoljstvo..." pa me zanima da li je to zaista tako da je ako ne vozim na stazi glupo kupovati R ili su to samo predrasude vozaca koji vole laganiju voznju... POZDRAV!!!
 
Evo da se i ja uključin u temu!
Ja vozin Fazera a iman par prijatelja na R6, i kad se idemo vozit istina je da je R jači i bolje poteže i to podosta. Ali to samo dolazi do izražaja na stazi!
Na cesti nema razlike ako dobro voziš! Evo recimo kad se idemo vozit ni jednu krivinu mi R nemože pobić ni milimetra, a vozimo divlje dosta.
Evo primjer relacija Dubci-Omiš jako dobra cesta, lipi zavoji i brzi. Ali R nemože pobić! O Fazeru ljudi imaju krivo viđenje zato šta ih pretežno voze stariji ljudi. Evo ja kad san ga kupova isto san mislio da je penzija, ali nije. Leži ko raketa, kočnice iste ko u R6. Je da ide slabije ali tu razliku ako znaš vozit jedino možeš na pisti osjetit.
Jer i Fazer bez problema ide do ibera, po krivinama i po 200kmh ko i R!
 
zakljucak: R je R :mrgreen:
ljepo je Rossi izjavio, u motociklizmu je 80% vozac, 20% motor
 
foggy said:
zakljucak: R je R :mrgreen:
ljepo je Rossi izjavio, u motociklizmu je 80% vozac, 20% motor
To svakako!
Zakurac motor ako nemaš srca i jaja! Ne znači ništa!
 
foggy said:
miro varas se, razlike su ogromne... mozda ne tako velike na cesti ali stravicne postaju na stazi (ipak je R prvenstveno za stazu slozen, sta ne? )

Pa sam si rekao, razlika je jedino na stazi, ali r nisu samo za staze, bar ne ovi serijski, jer deri takav motor po stazi pa ćeš vidjet kolio ćeš dugo. Za stazu ga ionako moraš opremiti mnogočime ako misliš tamo biti koliko toliko dobar i ako ne misliš skršiti motor nakon nekolko divlje odveženih krugova. A što se tiče razlike r-a i fazera na cesti mislim da je najveća razlika u vozaču, a ostalo su sitnice u rukama pravog majstora. Na kraju krajeva ako ćemo po cesti stalno vozit preko 200 ili 220, onda smo kreteni, a ne motoristi...
 
uzo bi prije fazera, ali ne S verziju nego N.