Fazni lanac?

DiNoVxR

New member
Evo ovako, trazio sam po forumu odgovore ali nisam nasao nista konkretno pa me zanima ako zelim mijenjati fazni lanac na vxr-u dali moram rastavljati blokove i vadit radilicu i bla bla.......nikad prije nisam mjenjao fazni lanac pa sam sad na cudu!! i ako se treba sve rasklapati kako to ide sa lezajevima radilice jer sam cuo da to nisu obicni nego neki leteci ili tako nes uglavnom da nije bas jednostavno!.......skuter je serijski i ima 30 000 km ali ja sam ga kupio nedavno pa bi mjenjao karike, lanac i sve sto ide uz to............ako je neko radio neku kao generalnu kao sto ja namjeravam molio bi ga da mi opise sto je mjenjao i tako to malo ako nije problem........hvala
 
pa šta mu već na 30000 km mjenjaš karike?
ja kad sam imo vxr-a na 30000 km promijenio fazni lanac i podesio ventile i skuter ko nov. a da bi promijenio lanac moraš skinut poklopac ventila, poklopac prijenosa, variomat i td., al ne trebaš vadit radilicu :mrgreen: u svakom slučaju ak ne znaš kaj radiš, bolje nemoj (y)
 
poklopac ventila, glava, cilindar, variomat, kvacilo ... sve je dolje vec....kako skinut stari lanac i stavit novi.....jednostavno pitanje?.....ne vidim zasto ako mjenjam fazni nebi promjenio karike....nis previse skupo a sa 30000 sigurno nisu savrsene!.....ponavljam skuter sam kupio nedavno i ocu znat sta vozim pa bi promjenio neke stvari!......ovo za lezajeve je i meni bilo cudno ali ja neznam tocno kako izgledaju lezajevi od vxr-a a nezz ni dali su slicni onima na 2t skuterima pa sam napiso kako sam procito negdje na netu od kako sad vidim isto tako nekog ko je htio ispast pametan........ :mrgreen:
 
Za izmjenu lanca na VXR-u nije potrebno skidati glavu i cilindar, već pokolopac glave, natezač, variomat te iza variomata ploču sa semeringom radilice iza koje se nalazi fazni i lanac pumpe ulja. Ako nisi siguran u to šta radiš radije odnesi meštru jer treba sve to podesiti i ufazirati motor.
Ležajevi u blokovima su klizni te tvornički uprešani i nisu zamjenjivi u slučaju oštečenja zato pazi na ulje.
 
sorry stari, ali ti ako pitaš ovakve stvari, bolje nahrani svinje i ništa ne diraj ...  (y) (y)
 
Ovo mi je prvi 4t koji sam rastavio do sad. Imao sam samo 2t i njih sam slago pa su kasnije radili.....znam koliko je ovo slozenije i kompliciranije ali vec sam odlucio da cu napravit sam pa zato necu dat nikom drugom jer onda opet necu znat jedino mozda nekog zovem da prati sta radim ko se kuzi u to!! ocu napravit sam pa i ako se razleti u 3 pm znat cu zasto se nemogu vozit a nadam se da me netko shvaca!! ocu naucit oko 4t masina al steta sto se nisam rodio da znam zamjenit lanac na vxr-u ko neki s ovog foruma......hvala SRAD! :D
 
nije problem jesi se ti rodio sa znanjem ili ne... ali ovakve stvari se ne uče preko foruma.. ;)
 
Znam da se to ne uci u teoriji.....ako tu pitam pa probam sam napravit valjda cu nesto i skuzit ko i sve sto sam do sad i skuzio.....recimo nisam znao da se tako mjenja fazni na vxr-u pa mi je bilo glupo dalje raskopavat masinu pa sam ovdje pito jer vidim da ima ljudi koji su spremni pomoci.Hvala na razumjevanju (y)
 
Samo se nadam da znas vratiti lanac u fazu inace ce to biti skupa skola  :mrgreen:
 
Znam vratit u fazu!!!i znam kolko me kosta samo potrosni materijal a ovo drugo nesmijem ni mislit!!hvala na brizi!!!hehehe obavezno cu vam javit ako to sve skupa upali ponovno bez problema iako je u to tesko povjerovat kad ga vidim ovako po policama u sobi :D al kad sam ga vec raskupuso mislim da cu ga i slozit! (y)
 
te mašine su išle i puno više od 30000km bez da se dira nešto ozbiljnije (ovisno o vožnji i brizi vlasnika), al kad si već sve raskopao:misli:
samo trebaš još skinut variomat i veliki semering iza njega na radilici i rastavit lanac, a onda sve to ponovno složit i podesit (inaće 2t i 4t mehanika nije ni slićna po principu funkcioniranja), al drž se (y)
 
Ma znam da vxr moze puno duze ali je problem u tome sto neznam pouzdano kako se vlasnik brinuo.....prema stanju u kakvom je motor doso vidim da je vodio brige o njemu ali opet zelim nekako bit siguran jer sam i takav da sve mora bit pic pic!!vec sam napiso da kuzim kolko je 4t kompliciraniji ali jucer sam stavio novi lanac i sve vratio nazad a kako sam vratio vidit cu kad stisnem alnaser pa ako bude big bang onda sam nes zaboravio :mrgreen: :shock:nadam se da nece.......hvala na odgovorima stvarno ste mi pomogli (y)........i da, stari lanac je bio malo duzi od novog pa sam se osjeco ko da sam i napravio nes korisno!
 
Evo imam jos jedno pitanje pa da ne otvaram novu temu pitat cu ovdje.
Sad cu dat kljesta na pjeskarenje pa me zanima kako da zastitim onaj dio gdje se kljesta spajaju i one rupe di dođu klipici jer po mom misljenu to ne bi trebalo biti pjeskareno a kasnije i plastificirano?...evo pa ako je netko to radio da mi kaze jer stvarno neznam sta stavit a da se ne unistit prilikom pjeskarenja.
Ili mozda da ostavim klipice ali onda neznam dali ce njima skoditi........to su neka moja nagađanja ali nisam strucnjak pa se nebi bas zezao sa kocnicama! :mrgreen:
 
pjeskari ih spojene.. ;)

a u cilindre stavi gumeni čep (imaš za kupiti u apoteci za par kuna)
 
koristi se kao gumeni čep ... za začepiti rupu ...  :LOL: :jesus:

biroplast_cep_za_veho2.jpg