frgići preljevaju

zebarac

Member
stari kawasaki
frgiči očiščeni
sve sređeno a benga i dalje kaplje iz njih po bloku i kutiji od zračnog filtera
pipa ispravna

što napraviti da to riješim...
 
zebarac said:
stari kawasaki
frgiči očiščeni
sve sređeno a benga i dalje kaplje iz njih po bloku i kutiji od zračnog filtera
pipa ispravna

što napraviti da to riješim...

šta znači sve sređeno ?

jesi namjestio nivoe ?
 
Malo proguglaj.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-ZR-550-750-1100-Zephyr-Carburetor-Repair-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem483970cd76QQitemZ310201339254QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
Prvo sredi rezervar. Očisti, operi, mora biti besprijekorno čist. Onda dalje. Pokušaj još jednom očistiti karburatore, pa vidi hoće li preljevati. Ako da, novi setovi, ako ne ušteluj na vakume i podesi nivoe.
Uglavnom dok ne središ rezervar i karburatore imat ćeš problema. Kad jedanput napraviš kako treba bit ćeš dugo vremena miran.
 
ima li tko savjet
tko bi se u zg malo s tim poigrao
ja ne znam,nažalost :(
 
koliko sam se ja zajebavao.  Meni nisu preljevali, vec je motor trzao. Sredim karburatore, ide ko grom. Za par dana opet trza,radi na 3klipa. Nakraju očistim rezervar Antirostom, pa isperem nitrom, izaslo govana nevalja pričati, evo vec mjesec sam miran, sve ok.
 
ma mene tank ne jebe
stavio sam novi
mene preljevanje rastura
poludiću :misli:
preko noći odstoji,ujutro upali ko mina
ide ko raketa
i za pol sata počne sliniti
ludilo...
 
*ebo vas Zagreb ....  :jesus: :LOL:

dođi u Požegu, znam ja jednog likak koji to zna i hoće napraviti ...  :LOL:
 
i koji zna naplatiti  :LOL:
 
duxx said:
i koji zna naplatiti  :LOL:

taj kojeg ja znam se i nije baš obogatio na tuđoj muci .. a nije da nije imao prilike...  :wink:
 
strasilo said:
*ebo vas Zagreb ....  :jesus: :LOL:

dođi u Požegu, znam ja jednog likak koji to zna i hoće napraviti ...  :LOL:

ja pak čuo da je jedini koji je nešto vrijedio u PŽ otišao u ZG ....  :mrgreen: :jesus: :jesus: :jesus:
dopizdilo mu popravljat za onima koji misle da znaju... :jesus: :jesus: :jesus:
 
DaRRth Vader said:
ja pak čuo da je jedini koji je nešto vrijedio u PŽ otišao u ZG ....  :mrgreen: :jesus: :jesus: :jesus:
dopizdilo mu popravljat za onima koji misle da znaju... :jesus: :jesus: :jesus:

fala ćurcu, zamnom nisi nikad ...  :jesus: :jesus: ... ti takve kante nisi primao u radionu ...  :LOL: :LOL: :LOL:

pa daj onda napravi čovjeku karburatore...  :jesus:

ako znaš naravno ... :lolcry:
 
strasilo said:
fala ćurcu, zamnom nisi nikad ...  :jesus: :jesus: ... ti takve kante nisi primao u radionu ...  :LOL: :LOL: :LOL:

pa daj onda napravi čovjeku karburatore...  :jesus:

ako znaš naravno ... :lolcry:
istina...  :wink:  (y)

pa ja sam dostupan u garaži na kraju grada  :mrgreen: ... ili na početku  :misli:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,205314.0.html
 
šalu na stranu, ali mislim da je ZG dobio puno tvojim dolaskom tamo ...  (y)

Više je ZG dobio nego što je PŽ izgubila...  :jesus: :LOL:
 
Obavezno očistiti rezervar, promijeniti gumice i onda provjeriti nivo goriva u čašicama.
To nije baš za zajebanciju jer se znalo desiti ljudima d aostave otvorenu pipu ( koja isto naravno ne radi kako treba ), gorivo uđe u cilindre i kad ga pokušaš upaliti, baang, malo polomi po mašini.
Drugi crni scenarij je da ti gorivo isto iscuri i pomiješa se sa uljem, zatim ti "oriba" ležajeve na radilici.
Sredi to, nije to tako skupo, a šteta je ubiti motor.