Gasi se prilikom kocenja/usporavanja

sven54

New member
Radi se o četverotaktnom skuteru sa fergazerom 200ccm

Upalim ga i radi na leru. 10-ak sekundi radi normalno i onda taman da ce se ugasit pocne vec onako trokirat lagano ali se ''izvuče'' i opet radi dobro 10-ak sekundi i tako se to ponavlja cijelo vrijeme..

Kada krenem voziti sve je ok. Ubrzava normalno, start sve ok sve dok nemoram negdje usporiti ili nedo bog zakočiti u nulu. Dakle na 50kmh pustim gas on usporava, na 35kmh mi kvacilo otpusti i taman na nekih 25kmh se motor sam ugasi. Dakle bez da sam pipnuo kocnicu. Kod naglog kocenja u nulu se iste sekunde ugasi a ovdje onako lagano umire i onda se ugasi.

Da li imate bilokakvih prijedloga sto i kako?!

Probao sam sljedece: nova svjecica,nova prirubnica,drugi karburator,serijsk filter zraka ( posto imam panel filter ili sportski umetak ), druga bobina sa kablom od svjecice, druga pumpa benzina i nista nije pomoglo.


Jedino na sto sumnjam je da eventualno ima vode u rezervoaru  jer je motor stajao prek zime ali nemoguce je da tako brzo povuce iz njega u onaj mali rezervar i onda u casicu i da se ugasi, mislio sam da su criejva od vakuma pukla ali onda bi se gasio i tokom ubrzavanja i normalne voznje. Membranu na fergazeru nisam promijenio jer nevidim nigdje rupu ali me buni sto je sa gornje strane mokra a mislim da nebi smjela biti.


Uglavnom sve je to manje bitno nego me buni zasto kod kretanja ubrzavanja sve super sve ok ali kad zakočim ili pustim gas kod usporavanja se on ugasi . I to se ne ugasi na 80kmh nego na 20kmh




Molim vas nemojte prebacivati u skuter podforum jer tamo vecinom mlađi clanovi ( skuterasi dolaze ) a manje ovi ''ozbiljni'' bikeri pa ono racunam da ce se nac neka dobra dusa ovdje pa nesto pametno sugerirat
 
Jesi provjerio zazor ventila i dali dizna plovka karburatora dobro brtvi? Provjeri i ler gas te vidi dali ima promjene u vožnji kada ga malo povećaš.
 
bmw m 5 said:
a elektricni cok ?? Da nije otpojen...kako drzi minimum kada je vruc ??  :misli:

mislim da bi moglo biti sa cokom nesto jer su mi u srvisu nesto natuknuli ali nisu imali vremena pogledat, isti problem sam imao sa beverlyem. ali ovo na pocetku mi se dogadjalo samo nakon dugih perioda ne paljenja scootera, ali nakon par dana voznje nestalo je a ovo sa gasenjem na naglim kocenjeima je ostalo :misli:
 
si probao pricekat da se zagrije?
kod mene je to problem jer cok ne prima dobro pa se gasi kad je hladan...a kasnije ide sve normalno...
 
Zazor ventila nema veze s ovim i on je u savrsenom redu.

E sad..

Evo taman mi je motor stajao 2 sata prije nego sam krenuo iz radione doma. Upalim ga on se ugasi i tako jedno 10 puta. i nece radit na leru kad je hladan i nece.

Cok mogu i otpojiti ( sad je spojen ) ali nikakve promjene nema. Komplet drugi fergazer sa drugim cokom sam stavio i nista.

Sto je najgore u Piaggio servisu neznaju sto je...  :palacdolje:


MOgu ja njemu navinut ler gas sad kad je hladan i radit ce onda bez problema ali cim se zagrije onda ce mi sam kretat na semaforu tako da to nema smisla niti je to rjesenje.



Opce je poznato kod 4T skutera kad ga sa 100 zakucas u nulu sa naglim kocenjem da se malo ''zbrejka'' i skoro ugasi ali ako je sve u redu nanstavi dalje normalno raditi ali problem je sto se on meni ugasi nakon sto ja usporavam sa 40kmh....


@m5 - kad je vruc radi 10-ak sekundi ok i onda pocne odjednom onako kao da ce se ugasit i taman sto se ne ugasi opet se malo podigne i nastavi raditi dalje. i tako cijelo vrijeme se to ponavlja svakih par sekundi
 
sven54 said:
Zazor ventila nema veze s ovim i on je u savrsenom redu.

E sad..

Evo taman mi je motor stajao 2 sata prije nego sam krenuo iz radione doma. Upalim ga on se ugasi i tako jedno 10 puta. i nece radit na leru kad je hladan i nece.

Cok mogu i otpojiti ( sad je spojen ) ali nikakve promjene nema. Komplet drugi fergazer sa drugim cokom sam stavio i nista.

Sto je najgore u Piaggio servisu neznaju sto je...  :palacdolje:


MOgu ja njemu navinut ler gas sad kad je hladan i radit ce onda bez problema ali cim se zagrije onda ce mi sam kretat na semaforu tako da to nema smisla niti je to rjesenje.



Opce je poznato kod 4T skutera kad ga sa 100 zakucas u nulu sa naglim kocenjem da se malo ''zbrejka'' i skoro ugasi ali ako je sve u redu nanstavi dalje normalno raditi ali problem je sto se on meni ugasi nakon sto ja usporavam sa 40kmh....


@m5 - kad je vruc radi 10-ak sekundi ok i onda pocne odjednom onako kao da ce se ugasit i taman sto se ne ugasi opet se malo podigne i nastavi raditi dalje. i tako cijelo vrijeme se to ponavlja svakih par sekundi

Na ventile sam mislio jer kad su stisnuti može se desiti da motor ne radi pravilno u leru. Jeli provjereno dolazi li uopće napon do čoka s obzirom da nema promjene prilikom njegovog odspajanja?
 
KAd sam rekao za cok mislio sam nema promjene sto se tice toga da se motor i dalje gasi kod usporavanja jedina je razlika sto ga moram paliti sa gasom i mlao turirati dok se ne zagrije. Kad spojim cok onda on digne malo razinu ler gasa ali se opet nazalost ugasi kao sto sam rekao.

Na coku bi mi trebalo biti oko 40 ohma. meni je 41 valjda...
 
ler gas ti mora biti 1750+-50, ako na takvom ler gasu kreće na semaforu nije ti spojka uredu, a jesi li mjerio kompresiju :misli:da ventili možda ne brtve dobro  :misli:
 
ponekad ako moj duže stoji (npr. 5 dana)
pa ga upalim i ostavim na centralnoj nogari par minut - ima tendenciju da kad želim napokon krenuti, da se ugasi, ali to nakon par odvrtaja gasa u vožnji prestane

to se desilo 3 puta do sada

na servisu su rekli da predugo stajanje na nogaru dok se zagrijava, u biti "zbunjuje" pumpu goriva i da ga ne zagrijavam toliko

 
motor mi krece na nekih 5800...

mislim da su decki koji su spominjali zazor ventila bili u pravu  (y) poslje vikenda skidam glavu pa javim rezultate. pretpostaevljam da ventili na sicevima ne nasjedaju najbolje kako bi trebali i da ga to zeza...jer motor ima jako malo snage na niskim okretajima, nema momenta a poslje ide jako dobro a to je znak kad je losa kompresija..onda krajnja ide u pm a start je 0 bodova

jos cu provjeriti struju al nebi smjelo biti to
 
Pa nemoj odmah glavu dole....izmjeri mu kompresiju..i ako je dobra...nema potrebe za skidanjem. Eventualno kontroliraj zazor ventila. Dali ventili brtve....to lako ispitas...dovedes masinu u fazu...gmt...kada su sva 4 ventila potpuno zatvorena. U usis ulijes malo benze...i ako benza ne nestane...znaci da usisini ventili brtve 100 posto. Za ispusne ventile to mozes jedino ako je masina dole skinuta...ako ne upuhujes pistoljem komprimirani zrak u otvor svjecice....i ako osjetis da se klip malo pomice...ventili su u redu.....Ma...dolazi li tebi struja na cok ? Dali je on topal...nakon par minuta rada...jer bimetal bi ga trebao preko napona zagrijati....i spustiti iglu u leziste..i time zatvoriti dodatnu kolicinu goriva. A imao sam slucaj sa liberty-jem 50 4-t. Kad je hladan...nema sanse upaliti ga....kad se upali...radio je nikako...kad se zagrijao....minimum nikako nastelati...ili visok...ili nizak...na naglo dodavanje gasa...nije reagirao...onako veselo..i na kraju glava dole....i oba ventila unistila lezista u glavi...i sama sjedista ventila...Nova glava i ventili....i sve ok. Mozda ti pomogne.. :wink:
 
Sve sto ti govoris bi i napravio ali kad se sjetim da sam svojom krivicom 2 puta zaboravio naliti vodu nakon sto sam radio na motoru i krenuo van s njim i nakon 2. semafora skuzio da se temperatura penje..to je moralo ostaviti svoje posljedice kako god okrenes. A u prilog tome ide sto kada ga palim moram drzati pola gasa i na spu mi baci bijeli dim tj paru...


Mislim da je ovo zrelo za promjenu dihtunga a i temp mi je vislja nego inace..