Gdje kupit u Hrvatskoj trkaće gorivo

Ceki said:
Kakvo je to trkace gorivo ?

to je gorivo za trkace motore i trkace :mrgreen: ili za one koji se tako osjecaju-mada ustvari nije predvidjeno za obicne serijske motore al ako ljude veseli sto da ne :mrgreen:
 
Možda i nije dobar naslov ...al pitam za goriva koja imaju više oktana od onih sa benzinske..
 
To je za standardne motore nepotrebno. Svi nasi motori rade na 91, 95 ili 98 oktana.
Oktanski broj je otpornost benzina (i drugih plinova korištenih u motorima s unutarnjim izgaranjem) na detonantno izgaranje. On naznačuje koliko je benzin u stanju podnjeti kompresije prije nego se dogodi samozapaljenje. Određuje se uspoređivanjem detonacije ispitivanog benzina sa detonacijom koja nastaje izgaranjem smjese izo-oktana i normalnog heptana poznatog sastava pri istom tlaku.
 
Imas i omv/petrol 100 oktana kod nas
Za sto ti konkretno treba ?
 
Svojedobno (prije 20-ak godina) je gradom kružila priča da je neki lik iz Dugopolja za okladu (ključ za ključ) sa MZ-om odera lika na Ninji, koristeći kombinaciju kerozina i supera 98 u samo njemu poznatom omjeru.

:mrgreen:
 
+marek+ said:
Probaj se raspitati kod ekipe koja vozi rally.
(y)

Samo par auta u Hr na rallyu vozi trkaci benzin i to uglavnom Wladoil i vjerojatno nitko ne prodaje, a i da hoce ne vjerujem da bi dali ispod 10€ litru. Mali auti se svi voze na obicni benzin, jer osim sto je skupo, nema smisla jer nitko nema mape za takav benzin.
Prije bu to nasel od nekih stritrejasa kaj rade nauku i nose ga u frizideru...
Osim ako motor nije jako napravljen i mapiran za trkaci benzin, dzaba krecenje.
Jedino je miris mmmmm, napravil bi si arbr mažik za u sobu od toga :)
 
Probao sam u Kawasaki  er6n mijesat obicno gorivo sa jednom trecinom 120 oktanskog goriva i razlika je bila fascinantna mirniji rad bolji okretni moment ,,, motor je skroz seriski i nista nije prestelavano
istim gorivom je vozio covijek jednu utrku na brdu i rekao je da je dobio 15najstak posto a u Italiji se karting vozi na jacem gorivu nesta preko 110 oktana al je bacva 20 l oko 100 eura
 
Dovoljno je tankirati na putu, recimo na Shellovim pumpama u Italiji da vidiš kako serijski auto ide bolje, radi mirnije i troši manje. Baš slučajno, jučer mi se nije dalo vraćati auto u garažu, jutros ga palim i mislim si gle kako lijepo radi. I onda se sjetim da mi je još neka austrijska nafta unutra.
 
Vedran78 said:
Samo par auta u Hr na rallyu vozi trkaci benzin i to uglavnom Wladoil i vjerojatno nitko ne prodaje, a i da hoce ne vjerujem da bi dali ispod 10€ litru. Mali auti se svi voze na obicni benzin, jer osim sto je skupo, nema smisla jer nitko nema mape za takav benzin.
Prije bu to nasel od nekih stritrejasa kaj rade nauku i nose ga u frizideru...
Osim ako motor nije jako napravljen i mapiran za trkaci benzin, dzaba krecenje.
Jedino je miris mmmmm, napravil bi si arbr mažik za u sobu od toga :)
Prošle godine smo za jedan rally nabavili gorivo za lake letjelice, po preporuci mađara, oni na to voze i mapiraju aute. Mislim da je cca 105-106 oktana (možda netko točno zna kolko), plave je boje.
Posebnog mirisa nakon izgaranja, a auto je radio i išao nikad bolje.
Pa možda da proba to nabaviti ako ima kakvu štelu na nekom sportskom aerodromu.
Ekipa na stritrejsu vozi na alkohol, barem ovi u konkretnijim klasama.  :wink:
 
Bojim se da je to good old placebo...ili je benzin/nafta kod nas u banana pa je ovo izvana samo nornalan rad? :huh:
Ima smisla kad se strujom promijene parametri kao što je npr kut paljenja, ali na iste postavke ne znam zašto bi bilo razlike. Ja sam vozio par trka sa malim N autom na trkaći benzin I apsolutno nije bilo značajne razlike. Suprotno tome kad se npr kupuje DS3 R3, onda te pitaju za koji benzin oćeš mapu (ne trkaći ili ne, već da li je Shell, VP, Wladiol I sl..)
Ma u stvari I nije važno- kod mene je motor/auto uvijek bolji od pilota, pa slobodno idem I na regular :mrgreen:
 
Vedran78 said:
Bojim se da je to good old placebo...ili je benzin/nafta kod nas u banana pa je ovo izvana samo nornalan rad? :huh:
Ima smisla kad se strujom promijene parametri kao što je npr kut paljenja, ali na iste postavke ne znam zašto bi bilo razlike. Ja sam vozio par trka sa malim N autom na trkaći benzin I apsolutno nije bilo značajne razlike. Suprotno tome kad se npr kupuje DS3 R3, onda te pitaju za koji benzin oćeš mapu (ne trkaći ili ne, već da li je Shell, VP, Wladiol I sl..)
Ma u stvari I nije važno- kod mene je motor/auto uvijek bolji od pilota, pa slobodno idem I na regular :mrgreen:
Točno, promjenom kuta paljenja i i s navedenim gorivom je bilo 5-7ks više kroz krivulju.
:mrgreen:

Vedran78 said:
:mrgreen:

E sad još da povežem tko si ti od ekipe s rally-a.  :misli:
 
+marek+ said:
Prošle godine smo za jedan rally nabavili gorivo za lake letjelice, po preporuci mađara, oni na to voze i mapiraju aute. Mislim da je cca 105-106 oktana (možda netko točno zna kolko), plave je boje.
Posebnog mirisa nakon izgaranja, a auto je radio i išao nikad bolje.
Pa možda da proba to nabaviti ako ima kakvu štelu na nekom sportskom aerodromu.
Ekipa na stritrejsu vozi na alkohol, barem ovi u konkretnijim klasama.  :wink:

Avgas 100 LL. Nije baš pametno koristiti na modernim cestovnim vozilima.
 
Kiki_Rotten said:
Avgas 100 LL. Nije baš pametno koristiti na modernim cestovnim vozilima.
on još uvik ima olova u sebi i katalizator brzo ode bar tako kažu ovi na Ini na aerodromu  :misli:
a ovaj shepim sa mizijem laže na kerozin možes samo dizela vozit  :jesus:
 
Kiki_Rotten said:
Avgas 100 LL. Nije baš pametno koristiti na modernim cestovnim vozilima.
Ovaj motor ga guta bez problema  :mrgreen:
44421150057570833210523.jpg
 
Shepa said:
Svojedobno (prije 20-ak godina) je gradom kružila priča da je neki lik iz Dugopolja za okladu (ključ za ključ) sa MZ-om odera lika na Ninji, koristeći kombinaciju kerozina i supera 98 u samo njemu poznatom omjeru.

:mrgreen:

Ovo mi nekako ne drži vodu jer je kerozin daleko sličniji nafti ... čak stariji dizeli mogu voziti na čisti kerozin bez ikakvih kratkoročnih posljedica  ...  (y)