Gdje su granice prerade?

Jos jedan motor s pomocnim biciklom.
 

Attachments

  • IMG_20171130_135523.jpg
    IMG_20171130_135523.jpg
    1.8 MB · Views: 219
Evo baš googlam i ne mogu naći rat style supermoto, nema! Inače ljudi ne vole taj rat, ali meni je prejebeno kad je dobro izvedeno.

Možda je to ipak već pređena granica prerade , ako si šminker!!!  :mrgreen:
 
hondimir said:
Pošto ne znam da li se o ovome pisalo i gdje, zanima me kako prolaze prerade na tehničkom, imate li problema, naime prije 11 godina sam kupio svog cbr-a kako i danas izgleda, samo nema rukohvat ili stavio sam gumu 180 umjesto 160 i u zadnjih dva puta (godine) me zbog toga uvijek pitaju (zafrkavaju), kako onda prerade mogu proć teh. ?

Nekako mi ova tema malo ispala iz vida pa sorry kaj se vraćam na stare postove.

Dakle: imam problema sa legalizacijom svoje prerade, cijelo vrijeme sam pokušavao ići nekim obilaznim, lakšim putem i to za sad ne pali. Pa sam prošli tjedan prvi puta nazvao CVH. I dalje ne mijenjam mišljenje o njihovom monopolističkom položaju koji me ljuti, ali: čovjek koji je tamo zadužen za motocikle je vrlo ljubazan, a sigurno je da se razumije u motore i zna što govori. Nakon razgovora s njim, sve se čini nekako lakše i uz to, u tom kratkom razgovoru čovjek sazna na čemu je i što može proći, a gdje će biti problema i uz to, naznaku kako te probleme riješiti. Znači, svaka pohvala djelatniku CVH (nažalost, zaboravio sam prezime da ga javno pohvalim), i odlučio sam regularno atestirati motor. čim obavim dodatne poslove na njemu. Nastavak slijedi za koji mjesec, kad bude bolje vrijeme da motor može kod njih ići na probnu vožnju i onda ću opisati kako je priča završila.
 
Gleda se sve. Najvažnija tehnička preinaka kod mene je promjena dimenzija kotača. ali motor mora doći spreman za registraciju. Znači, sad moram staviti legal retrovizore (imam manje), napraviti dodatno učvršćenje za bočni nosač tablice, i to se atestira, a žmigavce imam gore provizorno neke kineske jer su bili jeftini, da provjerim funkcionalnost. I njih moram staviti EU odobrene. Ide i provjera nosača fuzića, jer sam pomaknuo komande prema naprijed.
Ukratko, gledaju se sve izmjene i motor mora biti kompletno spreman za tehnički pregled. Iako ja u stvari trebam atestirati samo kotače.
 
@james1100, najnormalnija procedura u postupku legaliziranja pretade-dorade-Tuning-a.

LP


Poslano sa iPhoneX i crkvenog tornja...mit Tapatalk
 
James1100 said:
...Znači, svaka pohvala djelatniku CVH (nažalost, zaboravio sam prezime da ga javno pohvalim)...
Ja sumnjam na jednoga, ime mu je  :eek:mfg:

...ali nesmim kazat  :mrgreen:
 
Elias said:
@james1100, najnormalnija procedura u postupku legaliziranja pretade-dorade-Tuning-a.

LP


Poslano sa iPhoneX i crkvenog tornja...mit Tapatalk

Nebi se složio. Za preinaku i nakon toga atestiranje neke bitne tehničke komponente nije pametno kompletirati motor. Recimo, ja moram atestirati kotače koji su presloženi i promijenjena je dimenzija. Pa motor mora ići na probnu vožnju. Ako felga pukne i ispitivač se rasipa na stazi, zašto bi mo morao podrobiti i lampe, žmigavce, poguliti blatobrane itd?
Najnormalnija procedura ovisi gdje... Imam slika sa testiranja samogradnji za TUV, ali u drugom compu
 

Joj Saša kak je ovo dobro... :)

Mislim, načelno sam već izgled vidio i znao al lijepo je vidjet sve više manje gotovo i na cesti, tj. trotoaru. :mrgreen:

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk