Gelly 150 ...

vladof

Active member
  Kako nigdje ne vidim teme o ovom strašnom vozilu odlučio sam ju otvoriti. Radi se o kineskom proizvodu, s kojim su rijetki napravili i više desetaka tisuća km, a ona većina manje tisuća km.To su neki unikatni skuteri pošto ih nemaju niti na spisku u CVH.  :LOL: :LOL: Sad ovo, ono, on je u mojoj garaži i registriran, zašto, kako i kolko, nebitno, i pronašao sam trgovinu s dijelovima, jer ga mislim dovesti u neko donekle dobro stanje. Doduše nisam pronašao filtera za zrak, neki trokutasti, pa sam za prvu ruku improvizirao s spužvicom i mislim da bi to trebalo biti ok, pošto i neka druga vozila imaju tako.
  Htio sam pitati jel imao mozda tko takav skuter, i naravno neki podaci, jer kolko sam ovoga navinuo, to nejde niti 90, uz osječaj i zvuk polijetanja nekog "messersmitha".I nakon desetak km ovih vručih dana pojavljuje se kapanje ulja, kolko sam mogao vidjeti negdje ispod anlasera. E sad jel ima tamo neka nezabrtvena rupa, ili su jednostavno dihtunzi pretanki.
  Tolko za sada ...

Ako je tema na krivom mjestu, može moderatori na pravo ...
 
Imao ga je kolega s posla. Promijenio oko 3 mašine, non-stop neki k šrafio po njemu jer niš nije valjalo (dečko je jebeno dobar mehaničar i tu je ušedio brdo love), skoro se ubio zbog kočnica i na kraju ga se uspio jedva riješiti. Moj savjet ti je da se riješiš toga čim prije.
 
Neču ga riješiti barem do zime. Dijelova ima, a u kočnicama sam promijenio ne ulje nego mulj za početak.Za tandrkanje oko kuće bu ok.
 
U tom slučaju moja preporuka je da se ne udaljavaš previše  :mrgreen:
 
vladof said:
  Kako nigdje ne vidim teme o ovom strašnom vozilu odlučio sam ju otvoriti. Radi se o kineskom proizvodu, s kojim su rijetki napravili i više desetaka tisuća km, a ona većina manje tisuća km.To su neki unikatni skuteri pošto ih nemaju niti na spisku u CVH.  :LOL: :LOL: Sad ovo, ono, on je u mojoj garaži i registriran, zašto, kako i kolko, nebitno, i pronašao sam trgovinu s dijelovima, jer ga mislim dovesti u neko donekle dobro stanje. Doduše nisam pronašao filtera za zrak, neki trokutasti, pa sam za prvu ruku improvizirao s spužvicom i mislim da bi to trebalo biti ok, pošto i neka druga vozila imaju tako.
  Htio sam pitati jel imao mozda tko takav skuter, i naravno neki podaci, jer kolko sam ovoga navinuo, to nejde niti 90, uz osječaj i zvuk polijetanja nekog "messersmitha".I nakon desetak km ovih vručih dana pojavljuje se kapanje ulja, kolko sam mogao vidjeti negdje ispod anlasera. E sad jel ima tamo neka nezabrtvena rupa, ili su jednostavno dihtunzi pretanki.
  Tolko za sada ...

Ako je tema na krivom mjestu, može moderatori na pravo ...

Kupio ga novog u Coloru u  Pozegi sad vec davne 2006., platio ga 9.380 kn, znaci prvi model Geelly 150, onaj sto je imao žmigavce i poziciju u retrovizorima i svjetlio ko Božić, napravio sam sa njim 20 tkm za dvije sezone i nikada nije zaštucao, malo je spor ali je bio pouzdan, prodao ga nakon dvije godine za 12000 kn ( da, 12 tkn ), poštaru iz sela odakle mi žena i dan danas je kod njega, ima oko 40 tkm i malo se ofucala boja, ali pali i vozi svaki dan relaciju 15 km na posao i sa posla.
Potrošnja i prostor je najjači adut jer troši oko 2-3 litre benzina i možeš cijeli špeceraj spremit pod sjedalo.
A te basne od koleginog kolege kolega je imao problema okači mački o rep, kupe potrošeno smeće pa pljuju na sav glas, kupiš novo i voziš se.
 
To je kopija stare honde pantheon. Izasao u vise kineskih verzija. Stari imao lingben 150, osim sto su plastike bile rasturene s agregatom nikakvih problema..
 
Evo o tome govorim, izgleda kako koji, neki vele katastrofa, neki vele dobro. Mislim da se razumijemo, ipak je to kinesko ropotalo, kak ih ja zovem, i ne očekujem od toga nekakve performanse i neka čudesa, ali za provozat se preko ljeta bit če dobar. Ima 10500 km, dimi malo na uberlauf ali mislim da ce prezivjeti ovo ljeto.
A osim toga generalka za malo više 100€.
A prvenstveno sam ga kupio da mi ne propadne 50% osiguranje pošto na žalost već dugo nemam niš na dva kotača.
 
Da nema neko ubrzanje a ni kranju brzinu je točno, doduše kad mu makneš začepljeni filter zraka to se znatno poboljša. A kaj se potrošnje tiče klinac mi troši duplo više s quadom 110cm nek ja
 
knego7 said:
Kupio ga novog u Coloru u  Pozegi sad vec davne 2006., platio ga 9.380 kn, znaci prvi model Geelly 150, onaj sto je imao žmigavce i poziciju u retrovizorima i svjetlio ko Božić, napravio sam sa njim 20 tkm za dvije sezone i nikada nije zaštucao, malo je spor ali je bio pouzdan, prodao ga nakon dvije godine za 12000 kn ( da, 12 tkn ), poštaru iz sela odakle mi žena i dan danas je kod njega, ima oko 40 tkm i malo se ofucala boja, ali pali i vozi svaki dan relaciju 15 km na posao i sa posla.
Potrošnja i prostor je najjači adut jer troši oko 2-3 litre benzina i možeš cijeli špeceraj spremit pod sjedalo.
A te basne od koleginog kolege kolega je imao problema okači mački o rep, kupe potrošeno smeće pa pljuju na sav glas, kupiš novo i voziš se.

Majstore, molim čitati s razumijevanjem. Nije od koleginog kolege kolega već kolega/prijatelj. Znam kaj pričam jer sam i sam vidio kaj mu se događa. I da, kupio je novog s 0 km. I još sam gledao kako reklamira mašine. To kaj su uspjeli nekak pogoditi dobru seriju ne znači da je dobar, taj skuter je bio i ostao smeće.
 
Smeče ili ne ,ukoliko vam zatreba koji dio javite se jer imam još nešto djelova,plastika.Radilice i klipove sam potrošio a i bendixe.
Također i auspuhe. :mrgreen:
 
" Smeče" još ide, ulje i dalje kaplje :LOL:
Sve je ajde probavljivo, ali me dve stvari smetaju:
  - prednje vilice pretvrde
  - auspuh tandrče

Ne znam da ga zbušim negde na sredini i gurnem neku šipku pa zavarim, ili ima tko kakvih drugih ideja  :misli: