Generalka za MZ-a?

at-at

New member
Bok,

imam MZ etz 250 i zanimam me gdje se u Zagrebu moze obavit servis (generalka, dosta je vec prosao) jeftino i dobro? :misli:
Kolika je uopce cijena za takve stvari? koliko traje (koliko ga moram ostavit tamo)? djelove kupujem ja ili servis narucuje?
Motor ok ide, malo je poceo trest u zadnje vrijeme i kao da nema punu snagu (nezanam, imam ga tek mjesec dana), malo koji put zeza s lerom, al nije strasno...
Mozda netko od vas na forumu to radi? :)
 
Jadranko Trkulja, Bukovlje kod Sl. Broda, za te drloge expert, ima sve na stanju, jeftin i radi to vec sto godina 035 276 302, posaljes mu postom, napravi ti i vrati nazad, platis sve pouzecem i boli te kita  ;)
 
  I dakle kupila si Mz-a  , 
  Eh , prvo čestitam , svaka čast 
  ali nemogu izdržati pa nepitati što su mene starci
  pitali pri kupovini svake drlje  :  koji če ti to vrag  :mrgreen:

  ajd nabaci koju fotku da vidim akviziciju
 
evo, ovo je moj mz :)
osim servisa, ceka ga brusenje i nova boja i jos se ne mogu odluciti sto cu s ovom maskom naprijed, prvo mi je izgledala smijesno, a sad mi se nekak svida ;)
p.s. price o opakoj kurbli su samo price, pali bez problema, vrlo lagano ;) :)
 
Ono na brzinu o ćemu vi prićate
radi ovoga generalka..............Motor ok ide, malo je poceo trest u zadnje vrijeme i kao da nema punu snagu.....ovo je vrlo paušalno ,,, a i sa muške strane pederski je odma dami predlaže generalka, a nedat joj pravi savjet...



izmjeri kompresiju onda možemo govoriti o konkretnim stvarima...

zasad preštelovati motor,promjeniti ulje,očistiti karburator filter goriva...otiđina MZ forum jer tamo će ti ljudi pomoći kako znanjem tako i pravim savjetom ......

Žao mi je da si uzela model etz 250 jer se on pokazao puno,puno gorim od etz 251...koji je puno vozniji stabilniji itd itd ...... u zagrebu ti ima podosta zaljubljenika i poznavaoca u MZ-je koji će ti izači u susret.
 
Prvi put čujem da je 251 stabilniji,ali evo čovjek ući dok je živ.
 
i ja se pitam čemu generalka, ako pali i ide  :misli:

platine, svjećicu promijeniti, to se ionako mora, malo počistiti i podesiti. pa onda vidjeti kako se ponaša.

stara mehaničarska (onih poštenih): ne diraj ono što radi.

ekipa sa MZ foruma će pomoći sigurno, za Trkulju sam i ja ovdje čuo, ali to dolazi na kraju.
 
vozi i uživaj ,kurbla nije opasna kad je motoru uštelano paljenje .Vjerovatno će ti sa vremenom dosaditi ,pa nemoj odmah srcem razmišljati i baciti se u veliki trošak za kompletno sređivanje .pazi se taj motor je dosta" nestabilan" i na početku malo pripazi dok ti ne uđe u ruku.Ako ne iskače iz treće brzine ne diraj ništa
 
at-at said:
evo, ovo je moj mz :)
osim servisa, ceka ga brusenje i nova boja i jos se ne mogu odluciti sto cu s ovom maskom naprijed, prvo mi je izgledala smijesno, a sad mi se nekak svida ;)
p.s. price o opakoj kurbli su samo price, pali bez problema, vrlo lagano ;) :)

nisu...dozivices vec vremenom..bas kad lagano pali,tada kurbla i uhvati. :shocked:
 
at-at said:
Bok,

imam MZ etz 250 i zanimam me gdje se u Zagrebu moze obavit servis (generalka, dosta je vec prosao) jeftino i dobro? :misli:
Kolika je uopce cijena za takve stvari? koliko traje (koliko ga moram ostavit tamo)? djelove kupujem ja ili servis narucuje?
Motor ok ide, malo je poceo trest u zadnje vrijeme i kao da nema punu snagu (nezanam, imam ga tek mjesec dana), malo koji put zeza s lerom, al nije strasno...
Mozda netko od vas na forumu to radi? :)

povisi ler na saraficu na karburatoru,ako te zeza i nekad se ugasi.znaju trest zbog felgi,ako si prosla kroz kakvu rupu il šta,pa si oštetila(ako cijeli motor trese u vožnji).generalku radis samo ako nema snage za jače ubrzanje.ako nema punu snagu,ne dobiva gorivo,jer mu je mrežica možda puna truleži iz rezervoara,pa slabije propušta gorivo...itd...vjerojatno cu ti i regler otić vremenom,ne bi bilo loše uzet rezervni.
 
corky said:
Ono na brzinu o ćemu vi prićate
radi ovoga generalka..............Motor ok ide, malo je poceo trest u zadnje vrijeme i kao da nema punu snagu.....ovo je vrlo paušalno ,,, a i sa muške strane pederski je odma dami predlaže generalka, a nedat joj pravi savjet...



izmjeri kompresiju onda možemo govoriti o konkretnim stvarima...

zasad preštelovati motor,promjeniti ulje,očistiti karburator filter goriva...otiđina MZ forum jer tamo će ti ljudi pomoći kako znanjem tako i pravim savjetom ......

Žao mi je da si uzela model etz 250 jer se on pokazao puno,puno gorim od etz 251...koji je puno vozniji stabilniji itd itd ...... u zagrebu ti ima podosta zaljubljenika i poznavaoca u MZ-je koji će ti izači u susret.

u čem je gori?
 
Ako je 251 bolji, zašto voze utrke na 250tkama?
 
at-at said:
evo, ovo je moj mz :)
osim servisa, ceka ga brusenje i nova boja i jos se ne mogu odluciti sto cu s ovom maskom naprijed, prvo mi je izgledala smijesno, a sad mi se nekak svida ;)
p.s. price o opakoj kurbli su samo price, pali bez problema, vrlo lagano ;) :)

Aha...  Tako je meni stari govorio,uvjek sidji sa njega pa ga upali,a ja frajer-sta stari zna pa sjedeci na njemu ga palio,islo je to tako dok mi jednom nije nogu preko ramena bacio. Pazi da ti se to ne desi... Jednom sam ga upalio,usaltao i krenuo u rikverc  :shock:
251 mi je uvjek bio nakaradan zbog onog malog tocka...ETZ 250 je ljepsi...  (y)
 
confusedbikefan said:
Aha...  Tako je meni stari govorio,uvjek sidji sa njega pa ga upali,a ja frajer-sta stari zna pa sjedeci na njemu ga palio,islo je to tako dok mi jednom nije nogu preko ramena bacio. Pazi da ti se to ne desi... Jednom sam ga upalio,usaltao i krenuo u rikverc  :shock:251 mi je uvjek bio nakaradan zbog onog malog tocka...ETZ 250 je ljepsi...  (y)

malko ranije paljenje.ništa čudno.ima malo čudniji zvuk kad radi.koji još motor ima rikverc? :wink:
čim upali,ugasiš kontakt i opet ga daš dok se radilica još vrti.i imas rikverc kad god ti treba.a drugi u čuđenju gledaju...  :grin:
 
Fusbremzer said:
zato jer je bilo više 250ki na našim prostorima,pa je lakše nabaviti takav motor.

Ne mislim samo kod nas!
a7eqeba4.jpg