Gilera coguar 125. 1999...+.service manual, potraga

Tao

New member
Pitanje je jasno, kao što se može iščitati iz naslova. Tražim service manual za ovaj motor.
Ili netko posjeduje takav motor pa ima saznanja i nešto pametno za reč ili je raskapao ponešto na toj mašini.
Nabavio sam primjerak jako dobro očuvan.
Stvar je u tome da je vlasnik...
1. Mijenjao redovito ulje, svječicu i ostale tekućine pred sezonu, što je u redu, gume svakih 4 do 5 godina i to zadnjih 14 godina i to je ok.
2. Nikada provjera zazora ventila, pretpaljenja, kompresije, fergazera itd.
Znači motor odlično izgleda, mjenjač  savršeno šalta, kuplung isto tako..
Njemu se sa vremenom čini da motor vozi isto kao prvog dana i ne primjećuje razliku u snazi, ubrzanju, zvuku, vibraciji i slično, a meni koji ga vozim prvi put....ovak.
Motor pali odlično i na debelom minusu, uz čok naravno onak kako treba.
Sa kretanjem osjećam sa pola turaže nadalje pa do punog gasa vibraciju, zagušenje i buku kao da mu predpaljenje na gmt previše unaprijed.
Za početak zato tražim ima li itko kompletan service manual da pokušam sam riješiti konkretno to i još ponešto ako bi zatrebalo.
Je li vozio ili trenutno vozi itko sa foruma ovakav motor?
Hvala...



 
Nisam se zahvalio, ispričavam se. Hvala.
Ma odmah sam se bacio na posao, svašta je tu odrađeno. Zazore sam porihtal usis ispuh. Ispuh u luftu a usis na nuli praktički u crvenom. Fergazer raskopan pa ultrazvuk pa montiran. Filter zraka još tražim.
Aliii....problemm. postigne tvorničkih  105 i neš preko ( sa tom blokadom koju ima ). Stavio budem modani cdi pa če dobit nešto snage.
Nego ovak, do 3/4 gasa u laufu ide dobro a preko toga se javlja vibracija i tutanj koji ne štima. Nešto mi pomalo smrdi na pretpaljenje ali ne u leru  (advance 15° at 1400rpm) nego na na visokim okretajima, ona korekcija kad ga pomiče na ( 32° at 3450rpm ).
To još nisam raskopao ali budem pa me zanima jel zna netko kako je to riješeno.
Ima li tu kakav pretpostavljam neki centrifugalni sklop koji na večoj rpm pomiče točku do tih 32° pa eventualno to ne radi kak spada. Pretpostavljam da na vakum nije jer ne vidim crijevo.
Evo ako je netko kopal po tome, molim savjet prije nego kaj sam počnem po tome prčkat....
Hvala unaprijed....
 
Taj stupanj pretpaljenja odradjuje elektronika u CDI-u, ocitava broj okretaja (npr sa bobine) i prema tome odredjuje kut predpaljenja.

125ccm, 4T motor, pitanje je da li uopce moze ici vise od tih 105 km/h.
 
Ok.
Ima blokadu, pa ako CDI izračunava predpaljenje  i ograničava pomicanje točke predpaljenja na višim okretajima (dakle blokada)....može više uz deblokadu.
Imaš kakvih saznanja kako deblokirat to ograničenje?
 
Na DR-u je 30* na 4300 okretaja. tako da bih prije rekao da mu fali kubikaze, tj snage za postizanje vece brzine.
Taj motor ima 7,9 kw, i najveca brzina mu je 70 milja na sat (95,2 km/h).
Da je 125ccm 2T, e onda bi taj isao kao zmaj.
 
Max 106 km/h po manualu... oko 110 po ravnom kak meni ide. Ne ganjam ja brzinu jer mi je to i čisto dosta za po gradu i prigradsku vožnju, nego imam blokadu na višim okretajima mu predpaljenje ne pomiče kak spada pa me smeta vibra kod ful gasa eto to je. To bi htio riješit.
 
Pa i ne mučim ja to al tu si u pravu, šteta to mučit. Kaj god sam radio ili na autu ili na motoru kojem god uvijek sam vračao sve na stock.
Od guma i felgi pa na dalje. Zato sam mu frgu odmah uronio u ultrazvuk i ništa neču na njemu modat osim možda usis ako ne nađem zamjensi filter zraka. Ovaj mi se sviđa onak kako je.
Jedino bih mu skinuo tu blokadu jer se ajmoreć, glađe vozi. Zasad još tražim pa ako netko od nekoga ima malu hondu xlr125, (ista mašina ) zih je skidao blokadu na cdi pa če se taj netko nać sugerirat mi kaj da napravim sa tim.
Hvala na svim odgovorima, sve ide prema cilju hah....da.
 
Tao said:
Max 106 km/h po manualu... oko 110 po ravnom kak meni ide. Ne ganjam ja brzinu jer mi je to i čisto dosta za po gradu i prigradsku vožnju, nego imam blokadu na višim okretajima mu predpaljenje ne pomiče kak spada pa me smeta vibra kod ful gasa eto to je. To bi htio riješit.

Rekao bih da je pretpaljenje ok, moze samo biti da ventili nisu dugo stelani i da zbog toga ne radi najbolje u visokim okretajima.
 
Hmda.. jesam zazore narihtao, to mi je bilo prvo. Ispuh je imao više lufta dok je usis bio skoro pa ništa.

### EDIT###

Ovo je ludo.
Znači ujutro zbudim se sa lampicom.
Skinem rezervoar i ravno pogled na bobinu.
Plavo bijela žica (na nju su stavili crnu plastiku za na klemu upiknuta na mjesto mase na bobini.
Sa druge strane crna dupla žica, masa, ( na nju su stavili zelenu plastiku upiknuta u klemu koja je označena isključivo plavo. Čak i piše Blue.
Valjda je bivši vlasnik mjenjal bobinu i stavil zelenu na plavu, vj. je mislio da je to isto.
Zamjenim, probam đir po kvartu, to je to, vuče i preko 3/4 gasa.
Kako je to radilo i kolko nemam pojma a i čudi me kak nije već riknula il ona il nekaj drugo.
Jedino sam morao smanjit ler gas i sad je ok.
Evo mogao sam do besvjesti mozgat i smišljat razne scenarije.
Uglavnom još tražim samo kak skinut blokadu. ?????? Valjda če se netko nać...
 
Evo manuala.
Imam još svašta pa ču naknadno stavljat.
 

Attachments

  • coguar workshop manual (2).pdf
    1.5 MB · Views: 332
  Evo ako još koga zanima, riješio sam dosta toga na motoru.                                       
1.  Rotor i stator, sve pliva u ulju.
Pickup, davač inpulsa je statičan, nema pomicanja predpaljenja.
Nema potrebe otvarat. Ja sam samo otvorio i zatvorio.
2. CDI sve određuje i ravna apsolutno cijelom strujom u sistemu. Coguar nema apsolutno nikakve blokade u Cdi-u.
Oba koje imam preventivno su polemljeni svi kontakti na pločici. Jedan  Cdi je crkavao pa sam ga otvorio i dao sve popikat nanovo.
Dok sam tražio kako ih otvorit, naručio sam i jedan sa e-baya koji ima ručno podešavanje točke predpaljenja a univerzalan je za gy6 motore 4t samo se moraju zamjenit dvije žice. Idealno kao jeftina zamjena za original.
Na tom cdi radi sve osim automatskog gašenja kod spuštanja nogara dok je u brzini.
I da, najgluplje kaj mi nije palo na pamet, ona vibracija između 5 i 6 rpm. Zadnja dva šarafa nosača mašine labavi za nevjerovat. Sad klizi, vibre nema i sve ok.