Gizmo Ducati EVO II

M900 said:
Miro , postoje i australski WEE TWO i još drugih aftermarket dijelova pa i  osigurača ventila , a bez obzira na preporuke proizvođača i servisera u ducati uvijek full ester sintetika jer je na svim motorima najveće opterećenje na kontaktu  bregastog vratila sa klackalicama ili pločicama .
Ako si pratio američke forume i iskustva sa "BRZIM KVAROVIMA" odmah to prekriži jer su ameri debili koji u motore toče što im je najjeftinije i pri ruci i onda se čude kada im tehnika koja je iole sofisticiranija od one iz '40 ih godina prošlog stoljeća brzo i neobjašnjivo rikava .
Moja preporuka ti je da si gledaš zračnjaka , a ako želiš ikonu seriju 916 no to ti ne preporučujem za vozikanja po gradu i na izlete nego samo GASSSSSSSSSSSSS , a onda je to 50-100 km peglanja pa u garažu .
Da imam seriju 916-998 ja bih ju koristio samo kao adrenalinsku bombu , a sada mi je M900 allrounder sa povremenim adr.ispadima .
M900 :mrgreen:
Da, zamjenski djelovi uvijek nude izvjesnu utjehu.  :mrgreen: (y)Iako do original nema boljih. znam to. Što se amera tiče, uglavnom su kometirali da se mora svakih 5000 štelati, ali ne da kvar ne bude veći, već ako želiš da ti bajk dobro ide (zračnjaci). Inače, oni su veliki fanovi ducatija i većina se ne žali na mnogošto, osim na osjetljivost serije 916, 996  i 998 plus 748. Na novu liniju nisu imali u globalu prigovora, štoviše, oduševljeni su, kao i da servisiraju svakih 10 000km.
Znamo se samo preko foruma, a ne privatno, pa mi je vaše upozorenje krajnje doboronamjerno, naime, ja se ISKLJUČIVO vozim van grada i to uglavnom vikendom jer imam previše obaveza da se vozam preko tjedna, od klinaca do posla, do žene do 100 drugih stvari i tu motru nema mjesta, samo auto. A rute mi nisu ispod 100 km nikad, naravno - žive vožnje, to znaju oni koji me znaju s ceste. S jedne strane zbog toga i gledam sportsku varijantu a ne zračnu, tj monster , multistrada..itd... ali vidjet ćemo.
 
Gizmo said:
Uhh nesto si me krivo svatio.Ja sam ti preporucio 2V masinu jer su dobri i meni se svidaju i da mogu ja bi si stavio monster u garagu jer su po mom misljenju dobri motori i za svaki dan dok je 916 itd samo za neke posebne dane.Sve sto sam ti ispricao uvez tih 4V je moguce jer sam to na drugim motorima dozivio ali neznaci da ces imati te probleme.Ja sam sa svojim jako zadovoljan.I ako negdje naletis na koju 916 naravno da bi ti rekao da ga kupis.Sto se tice ove recenice:želiš li reći da nama običnim bogcima (seljacima koji kad se svega odreknu da kupe motor nemaju više love da održavaju to preskupo čudo) Neznam zasto to mislis ali budi siguran da nisam tako mislio kako si ti svatio.Sorry,samo sam htjeo reci da je servis skup. Ni ja nisam neko sto ima dubok dep ali ja nemoram platiti mehanicara.:?
Ma Gizmo sve je ok, slabije govoriš hrvatski i nisi skužio da sam se šalio na svoj račun. Tvoje riječi nisu bile nimalo zlonamjerne niti sam ih tako shvatio - naprotiv, to što si rekao je kao lijek za moja pitanja na koja nisam do sada ovdje uspio dobiti valjan odgovor. Zato, ne brini, samo pokušavam pohvatati sve konce, jer nisam kretan koji će kupiti neki motor pa onda nikad ne servisirati pa da sve ode kvragu. Ono što ja posjedujem mora biti sve ok ili mi to ne treba, a upravo zbog svega toga pokušavam se naći u svemu ovome. I, na kraju krajeva, godišnje se provezem nekih 7 do 10 tisuća km, dakle, ipak se vozim, pa je normalno da me zanima što me čeka. (y)
 
mate said:
Sad ste otišli u krivom smjeru, ispada da je 916 bolid samo za vikende i adrenalin što nije točno. Može ga se voziti i svaki dan a da opet ne treba bogatstvo za održavanje. Moja opaska Miri je bila vezana uz to da ne očekuje da kad ga je kupio, da tu prestaju troškovi. Generalno, i dalje tvrdim da taj motor nije ništa skuplji za održavanje od japanca odnosno da razlike nisu velike. Motori o kojima se priča zahtjevaju veliki servis svakih 10tkm a ipak daju puno. Pa ako se to ne može priušti onda jebi ga, ne trebaš uopće kupovati motor. Ako voziš obične cestovne gume, a držiš do sebe, u tom razdoblju ćeš promijeniti dva para guma koji koštaju više od tog servisa.
ma znam da ne možeš vozit badava, ali činjenica jest da ne mogu platiti što neki drugi mogu. Od toga ne bježim. Kao što ni ne skrivam činjenicu da nešto NEĆU platiti iako mogu ako smatram da me netko pljačka nizašto. Velike motore vozim već 14 godina i znam što znači bit dobro obučen na motoru, kao i što znači dobro obući motor(gume, servis). Sve je to meni poznato. Inače, sve ovo što sam pisao pisao sam i u ime drugih koji prate ovu temu i razmišljaju slično meni(njih četvorica),ali nisu toliko odlučni raspravljati s onima koji čuvaju informacije, tako da znate da se obraćete nekolicini ljudi.....hehehehehhe...dakle možete mi se obraćati s VI!  :jesus:
Šalu na stranu, (ovo s VI) puno vam svima hvala, i onim doboronamjernim i onim koji su morali nešto komentirati jer je ovo njihovo područje, jer ste mi svi na neki način pomogli stvoriti sliku o Ducatiju iz prve ruke, a ne iz priča koje pričaju oni što nikad nisu jahali tog konja. Naravno, sve sugestije prihvaćam i dalje i ne zatvaram ovu temu koju sam možda nepristojno i neprimjereno ubacio u Gizmov topic,  također ću malo mućkati pa opet pitati što me bude zanimalo, ma kako nekima to zvučalo bezveze, djetinjasto ili glupo.
 
M900 said:
Tonči je  (y) (y) (y)
M900 :mrgreen:
A što se Tončija tiče, priznajem da nisam čuo ništa (pre)loše o njemu, osim da je dobar majstor, pa ako on ikad čita ovaj forum ili skuplja informacije što moto populacija misli o njemu i njegovom servisu - nek zna- sve je ok. Osobno bi jako volio da ima još koji ovlašteni servis jer bi onda MOŽDA bilo i neke konkurencije u cijenama- uvijek je ima!!!, a znamo što ona donosi, no to se vjerojatno neće skoro dogoditi.
 
miro said:
Filozofijom bi nazvao prije kad te ja pitam koliko košta servis, a ti mi kažeš malo više nego kod japanca, ili ne znam kakav već odogovor. Odgovor bi po meni trebao zvučati npr. 4500 kuna svakih 10 tkm, a napravio mi je sve, to to ti to. To je odgovor koji ja razumijem ,a sve drugo je filozofija. Bespotrebana, jer ako te ja kao kolega pošteno i sa stvarnim zanimanjem i interosom pitam kao čovjeka koji može dati kompetentan odgovor, onda tu ne vidim ništa loše. Bar ja tako shvaćam svijet.

Osnovni razlog što ti nisam decidirano odgovorio koliko pojedini servis košta je jednostavan - zato što ne znam. :mrgreen: Nije zajebancija, evo ti primjer: dođe 998 i krepa. Odvuku ga u Italiju, slože i vrate, sve besplatno. Onda nakon nekog vremena prvi servis ali tu već počinje jebat centralina pa promjene filter, ulje i svjećice ali ne računaju ruke jer sam tražio dodatno štelanje pa je to kao u garanciji. Ta "štelanja" su se ponavljala puno puta i nikad nisam bio na klasičnom servisu, ili se ne sjećam.... Mislim, ima takvih primjera dosta ali ako ti može pomoći, dam ti kopiju svih računa koje sam platio. A čuvam ih sve do jednog, nikad ne znaš s ciganima kad će doći do suda.  8) Kod Tončija više nemam pojma šta, kad i na kojem motoru smo radili. Od prije par mjeseci imam file u compu gdje vodim "dnevnik" šta i kad je rađeno. To mi je jedini način da sve polovim. :wink:

P.S. Pogledaj si onaj 749 iz oglasa na motori.hr, replika 999R Fila, u super stanju, nikad ogreban i servisiran redovno kod Tončija.
 
Ne smije kupit moj, zamisli šta bi tek onda bilo. :jesus: :mrgreen: :mrgreen:
Vidiš da mu nudim taj 749. Ako njega uzme onda sam na konju jer taj dečko prodaje svoj da bi kupio moj. A on je ipak jednostavniji. Tako jednim udarcem rješavam dvije muhe. 8) :mrgreen: :mrgreen:
 
mate said:
Ne smije kupit moj, zamisli šta bi tek onda bilo. :jesus: :mrgreen: :mrgreen:
Vidiš da mu nudim taj 749. Ako njega uzme onda sam na konju jer taj dečko prodaje svoj da bi kupio moj. A on je ipak jednostavniji. Tako jednim udarcem rješavam dvije muhe. 8) :mrgreen: :mrgreen:

(y) (y)



ajde miro, kupi taj 749 :mrgreen:
 
mate said:
Osnovni razlog što ti nisam decidirano odgovorio koliko pojedini servis košta je jednostavan - zato što ne znam. :mrgreen: Nije zajebancija, evo ti primjer: dođe 998 i krepa. Odvuku ga u Italiju, slože i vrate, sve besplatno. Onda nakon nekog vremena prvi servis ali tu već počinje jebat centralina pa promjene filter, ulje i svjećice ali ne računaju ruke jer sam tražio dodatno štelanje pa je to kao u garanciji. Ta "štelanja" su se ponavljala puno puta i nikad nisam bio na klasičnom servisu, ili se ne sjećam.... Mislim, ima takvih primjera dosta ali ako ti može pomoći, dam ti kopiju svih računa koje sam platio. A čuvam ih sve do jednog, nikad ne znaš s ciganima kad će doći do suda.  8) Kod Tončija više nemam pojma šta, kad i na kojem motoru smo radili. Od prije par mjeseci imam file u compu gdje vodim "dnevnik" šta i kad je rađeno. To mi je jedini način da sve polovim. :wink:

P.S. Pogledaj si onaj 749 iz oglasa na motori.hr, replika 999R Fila, u super stanju, nikad ogreban i servisiran redovno kod Tončija.
gledao sam tog ducatija, dolje na grobniku je bio, uredno je sve i čovjek se preporučio na tončija. No ima dva problema. Prvi, imam isti motor s opremom za 1000 eura manje a drugi: zapravo ma koliko se to nekom dopadalo meni se ne dopadaju sve te silne naljepnice, jednostavno mi je to na njemu nepopravljiva šteta, a neću valjda sve to odljepljivati i farbati. Za tolike novce, to mi se ne da, ne isplati i ne želim to. Inače motor je ZAISTA ok. No,eto kako je to u životu..meni je vlasnik prodao priču da ga prodaje jer uređuje kafić koji je baš kupio, a ne da trži s Matom. hehehehhee...no to mu ne zamjeram, svako ima svoj razlog, bitno je da je bajk OK.
 
mate said:
Osnovni razlog što ti nisam decidirano odgovorio koliko pojedini servis košta je jednostavan - zato što ne znam. :mrgreen: Nije zajebancija, evo ti primjer: dođe 998 i krepa. Odvuku ga u Italiju, slože i vrate, sve besplatno. Onda nakon nekog vremena prvi servis ali tu već počinje jebat centralina pa promjene filter, ulje i svjećice ali ne računaju ruke jer sam tražio dodatno štelanje pa je to kao u garanciji. Ta "štelanja" su se ponavljala puno puta i nikad nisam bio na klasičnom servisu, ili se ne sjećam.... Mislim, ima takvih primjera dosta ali ako ti može pomoći, dam ti kopiju svih računa koje sam platio. A čuvam ih sve do jednog, nikad ne znaš s ciganima kad će doći do suda.  8) Kod Tončija više nemam pojma šta, kad i na kojem motoru smo radili. Od prije par mjeseci imam file u compu gdje vodim "dnevnik" šta i kad je rađeno. To mi je jedini način da sve polovim. :wink:
pa gle, zapravo bi mi puno pomogao, ali nemojmo pretjerivati,ne moraš pokazivati račune, dovoljno bi bilo i da mi mail-aš taj dnevnik file, pa da vidim kako se to sve razvija, tj košta, plaća, kvari, ne kvari... itd. To je možda zapravo najmjerodavniji podatak. I ja ga vodim za svoja vozila. No ne zaboravimo da si ti vlasnik 3 motora i naizmjence ih voziš, a ja, bogec, bum vozil sam jenoga!!!!
 
miro said:
A, evo, speed attack, ti kupi mog raptora pa ja odmah ode u senj po filu. hehehehehehhe i svi ćemo bit na dobitku, pogotovo TI!


sorry, al tako ruzan bike niti u pola cijene nebi uzel
mislim to je stvar ukusa, tebi je nice, meni ne  :povraca:

916,998 ili 748, to da, to bi i ja kupil
al tog raptora, ni u ludilu
 
speed attack said:
sorry, al tako ruzan bike niti u pola cijene nebi uzel
mislim to je stvar ukusa, tebi je nice, meni ne  :povraca:

916,998 ili 748, to da, to bi i ja kupil
al tog raptora, ni u ludilu
ne znaš što propuštaš.... preporodio bi se.... to nije ludio, to je život!
 
miro said:
ne znaš što propuštaš.... preporodio bi se.... to nije ludio, to je život!

meni je i ovak supac, bez tog preporoda

:jesus:
 
miro said:
:shock: samnom? na osnovu čega to zaključuješ? :wink: Jer kupujem ducatija?:mrgreen:

jer mislis da bi taj tvoj fuckin raptor bio preporod

nemoj ga prodat, ostavi si ga ak je tak dobar (y)





:censored: :censored:
 
speed attack said:
jer mislis da bi taj tvoj fuckin raptor bio preporod

nemoj ga prodat, ostavi si ga ak je tak dobar (y)



:censored: :censored:
pa da mi trenutno nije do malo više jurnjave sigurno ga ne bi mijenjao. Nizašto. Inače, jednostavno ću promijeniti stil motora. Mora čovjek u životu svašta probati...kao i stimulaciju t točke.... ne?

ajd, ovo je ozbiljna tema a ja s tobom offam već pola stranice. Zakaj me daviš? Napiši bolje svoja ducati iskustva.... ili ih nemaš a htio bi? Kupi filu!

 
miro said:
pa da mi trenutno nije do malo više jurnjave sigurno ga ne bi mijenjao. Nizašto. Inače, jednostavno ću promijeniti stil motora. Mora čovjek u životu svašta probati...kao i stimulaciju t točke.... ne?

ajd, ovo je ozbiljna tema a ja s tobom offam već pola stranice. Zakaj me daviš? Napiši bolje svoja ducati iskustva.... ili ih nemaš a htio bi? Kupi filu!

necu vise OFFat po tvojoj temi

stimuliraj se i dalje
:closed:
 
miro said:
Ma Gizmo sve je ok, slabije govoriš hrvatski i nisi skužio da sam se šalio na svoj račun. Tvoje riječi nisu bile nimalo zlonamjerne niti sam ih tako shvatio - naprotiv, to što si rekao je kao lijek za moja pitanja na koja nisam do sada ovdje uspio dobiti valjan odgovor. Zato, ne brini, samo pokušavam pohvatati sve konce, jer nisam kretan koji će kupiti neki motor pa onda nikad ne servisirati pa da sve ode kvragu. Ono što ja posjedujem mora biti sve ok ili mi to ne treba, a upravo zbog svega toga pokušavam se naći u svemu ovome. I, na kraju krajeva, godišnje se provezem nekih 7 do 10 tisuća km, dakle, ipak se vozim, pa je normalno da me zanima što me čeka. (y)

Uff sto mi masiras mozak sa tim domacim forama koje ja gastarbeiter ne kuzim.Bas mi je bilo  :tears: ali sad je  :mrgreen:

Cesto si postavio pitanja za 749 ali sam ti izbjegavo dati odgovor jer nemam iskustva sa njima jer mi se uopste ne svidaju pa i nemam interesa a i vise neradim u ducatiju. Jos uvez onih losi iskustva sto sam vam ispricao,mislim da to nije nista neobicno jer za ono vrijeme kad sam ucio zanat bili su u mom razredu i decki koji su radili u Hondi,Kawasakiju,Yamahi,BMWu itd. i svako od njih ti moze ispricati slicne horror storys o tim motorima. Svako ko se bavi intensivno i dugo sa necim imat ce lose dozivljaje.

Meni se cini da ces ti kupiti dukca ali nemoj previse razmisljat jer ako malo promislis doci ces do zakljucka da zapravo motor nije ni potreban.Dosta je i samo auto cak imas i grijanje mozes slusati muziku a i svoju familiu mozes potrpati.I zamisli kad kisa pocme padati nista te ne jebe nego samo upolis brisace.

Ali svi mi vozimo motor jer je za dusu,emotionalna stvar i tako si kupi ducatija.Ja kad sam vidio 916 znao sam da je to moj motor i nije me interesalo kakva kvaliteta ili cijena.Gospodin Tamburini je ga sigurno pravio za mene pa je mislio ajde kad sam ga vec napravio dat cu i drugima da mogu na tome uzivati :mrgreen:.Malo je trajalo dok sam dobio svog 4V ducati i i nije bilo dosta love za 916 nego samo 748 ali nikad se nisam pokajo jer sve zaboravis cim ga upalis i V2 pocme grmiti.Pogledaj Matu,sigurno ima razloga da ih on ima 3 komada.(Mate cijenim te ali nemoj se ljutit ako ti kazem malo si lud ali to je ok :mrgreen:)

Ako mislis uzeti dukca probao bi ti pomoc da dobijes nesto dobro(ako je potrebno),neznam kakav je izbor polovni dukatija u hrvatskoj ali mislim da je u njemackoj veci izbor i budi siguran da cu gledati ko za sebe i gledat cu da su svi potrebni radovi napraviti(jer ima jos par tih sitnica sto treba provjeriti).Samo neznam jeli ti se da zajebavati radi carine a ja i zivim u Hamburgu (skroz gore u Deutschlandu,Zagreb - Hamburg 1500km).
 
Skuzio sam kako se stavljaju filmovi na forum pa evo vam mali soundcheck.Nadam se da ce vam se svidati.

napokon zivi :mrgreen:

http://rapidshare.de/files/22344591/EVO_II_Film_IV.AVI.html