miro
Well-known member
Da, zamjenski djelovi uvijek nude izvjesnu utjehu. Iako do original nema boljih. znam to. Što se amera tiče, uglavnom su kometirali da se mora svakih 5000 štelati, ali ne da kvar ne bude veći, već ako želiš da ti bajk dobro ide (zračnjaci). Inače, oni su veliki fanovi ducatija i većina se ne žali na mnogošto, osim na osjetljivost serije 916, 996 i 998 plus 748. Na novu liniju nisu imali u globalu prigovora, štoviše, oduševljeni su, kao i da servisiraju svakih 10 000km.M900 said:Miro , postoje i australski WEE TWO i još drugih aftermarket dijelova pa i osigurača ventila , a bez obzira na preporuke proizvođača i servisera u ducati uvijek full ester sintetika jer je na svim motorima najveće opterećenje na kontaktu bregastog vratila sa klackalicama ili pločicama .
Ako si pratio američke forume i iskustva sa "BRZIM KVAROVIMA" odmah to prekriži jer su ameri debili koji u motore toče što im je najjeftinije i pri ruci i onda se čude kada im tehnika koja je iole sofisticiranija od one iz '40 ih godina prošlog stoljeća brzo i neobjašnjivo rikava .
Moja preporuka ti je da si gledaš zračnjaka , a ako želiš ikonu seriju 916 no to ti ne preporučujem za vozikanja po gradu i na izlete nego samo GASSSSSSSSSSSSS , a onda je to 50-100 km peglanja pa u garažu .
Da imam seriju 916-998 ja bih ju koristio samo kao adrenalinsku bombu , a sada mi je M900 allrounder sa povremenim adr.ispadima .
M900
Znamo se samo preko foruma, a ne privatno, pa mi je vaše upozorenje krajnje doboronamjerno, naime, ja se ISKLJUČIVO vozim van grada i to uglavnom vikendom jer imam previše obaveza da se vozam preko tjedna, od klinaca do posla, do žene do 100 drugih stvari i tu motru nema mjesta, samo auto. A rute mi nisu ispod 100 km nikad, naravno - žive vožnje, to znaju oni koji me znaju s ceste. S jedne strane zbog toga i gledam sportsku varijantu a ne zračnu, tj monster , multistrada..itd... ali vidjet ćemo.