Ovo što sam spominjao sa gorivom par postova prije, ispada da im je obaveza na svakoj maloprodaji imati barem jedan benzin i jedan dizel po cijeni osnovnog goriva. Tako da je to sasvim normalno iako 99% ljudi ne primjećuje, da neke benzinske prodaju premium goriva po cijenama običnih. Npr. SR Njemačke u ZG, INA, 50m jedna od druge (ovisno o smijeru kretanja), jedna naplaćuje class plus 95 po 13.67, a druga maltene odmah pored nje isto gorivo 13.0. Poslao sam mail na info INA, i dobio potvrdan odgovor da zbog te uredbe o cijenama i ponudi vrsta goriva tako mora biti i to nije nikakva greška nego ovisi o tome koja benzinska ima koju vrstu goriva u ponudi.. Dizel po nižoj cijeni je znatno rjeđa pojava.
Odnosno, obzirom da to eto svjesno rade, pogotovo na primjeru iznad benzinska jedna do druge, znači šta, da aditivi ne podižu cijenu goriva ni približno koliko po litri više naplaćuju i da im je prema tome svejedno, jer inače bi prodavali obično gorivo i na tim benzinskim, znači umjesto zamjene par natpisa i par promjena na pumpama, rađe "gube" 0.67kn ili 1.12kn po litri jer zapravo ne gube toliko po litri jer zapravo im nije toliki trošak za aditive neg im je veći trošak prepravit benzinski iz class u obično.