gpz 550 prerada

kruns

Active member
evo, da vam predstavim preradu koju je napravio moj (budući) susjed. može se reći da su mu prerade motora neka vrsta hobija i razonode jer ih je preradio ukupno 23, ali nažalost nisu sve dokumentirane. u originalu radi se o kawasakiu gpz 550 iz 88 godine. originalni fastback je zamijenjen sa ducatievim 916, rezervoar pripada hondi, nije točno siguran kojoj, pretpostavljam neka cb, a izrađen je od plastike. felge sa gumama su od honde nsr 250, far je preuzet sa gilere runner. i za kraj frge, oni su od kosilice :) zaboravil sam koje... i naravno, sve lakirano u zelenu boju. po rječima vlasnika motor ima oko 80 ks (nije točno izmjereno), potrošnja mu je oko 5 litara i ima jako lijepi zvuk. primjer kak se za relativno male novce može napraviti simpatični motorčić...

 
Vidi se da je ulozno malo novaca al je stvarno lijepo ispao motorcek  (y) (y) (y)
ja bi samo jos na tome felge pofarbao ili ispolirao i prednju vilicu u neku drugu boju samo da nije crvena i bilo bi jos ugodnije oku, uglavnom svaka cast!!!!
Ovako nesto mi je sto puta ljepse vidjeti nego neki losi pokusaj prerade
 
Zlatni2001 said:
Ovako nesto mi je sto puta ljepse vidjeti nego neki losi pokusaj prerade

Ovaj pod losi pokusaj prerade ali u tu losu preradu se pocne ulagati jako puno pa na kraju zavrsis s nicim.....  8)
 
ako ga u međuvremenu ne proda planira staviti vile i felge od r1 sa zadnjom gumom širine 190 :mrgreen:
 
Vrlo lijepa prerada,možda samo da je drugačiji odabir boje kod nekih detalja,osim toga  (y)
 
Lijepa prerada!?  :povraca:
Mislim svaka čast čovjeku na trudu, to cijenim. Ali na ovom motoru mi je sve tako neskladno. Počevši od boja, motor zelen, felge plave a prednje vile crvene a ovaj far od DNA mu stoji ko piletu sise!
 
a ne mozes tako gledat, jer je u ovaj motor ulozeno jako malo novaca a izgleda uredno za razliku od nekih prerada...

a sto se tice vilica i gume od r1 to se bas i ne isplati stavljat na ovako nesto jer je masina 550ccm a to je jako slabo  :misli:
 
Jasno mi je Zlatni šta hoćeš reći, ali bar se mogao malo bolje sa bojama poigrati.  :?
 
Odličan primjer kako za preradu nije nužan Ohlins,Wiseco,Marcesini,...Bilo bi ljepo da si to možemo priuštit,ali.... (y)
Kad se radi prerada tu nema kraje,već je to proces koji ima samo početak.
 
Šta 88g ima amortizere sa strane!?  :misli:
prije bi reka da je to 80g  :wink:
 
pa ja mislim da prerada uvijek ima kraj osim ako ti jednog dana ne dopizdi i oces promjenit potpuno izgled!
a jednom kad stavis dobre djelove na motor to ne trebas mjenjat!
 
gloginjaR said:
Šta 88g ima amortizere sa strane!?  :misli:
prije bi reka da je to 80g  :wink:

:misli: :misli: e jeb.... sad ili sam krivo što skužio ili si izjavio glupost :misli:
Ako misliš na dva amortizera zadnja to i dan danas imaju novi motori od xyr,cb1300,zrx1200,gsx1400,Ducati Paul Smart 1000,er-5..................................a coperi da i ne spominjem
 
@STobulj

Ok' no kolko sam ja skužio' gpz serija je po tome i poznata (uniTrak)
i počeli su se radit od 82g  :misli:
i daljne serije nemaju dva amortizera!  :misli:
jedino da je kopllet i vilicu zadnju preradio?!
"neznam neznam"
Tak bi trebalo bit  :misli:
:)
 
U to se neću miješati jer moguće da si u pravu, ja sam skužio da to prosuđuješ po amortizerima a ne po modelu motora a to je onda velika glupost a ovako (y)
 
Koliko sam ja infromiran, taj motor je prerađivao djubre a taj tvoj "susjed" je samo "preradio" boju motora i auspuh!
evo ti slike:



Slike su skinute sa stranice www.djubre.com
 
ali onaj zeleni ima i auspuh puno ljepši a i boja je za deset klasa bolja-ljepše mu stoji
 
a gle i mašinu na zelenom je crna i žmigavci su drukčije postavljeni,

ne kažem ja da nije isti ali mi je ljepši onaj zeleni :D :D :D