Grobnik je jeftin

Status
Not open for further replies.

bubson

New member
Ma evo ljudi svaki dan netko gine sa motora, osobno govorim o svom iskustvu,živim u Dubrovniku vozim motore od kada znam za sebe, glavna relacija za, navodno, brzu vožnju meni i mojim prijateljima je bila Dubrovnik-Neum, kavica u Neumu i nazad, prije cca dvije godine odvažimo se mi "trkači" poći na Grobnik, pripreme su bile strašne, gledanje video uradaka raznih trkača, gdje se šalta niža, a gdje veća brzina, kada smo došli na stazu vidim ja nema to veze sa onim što sam gledao, nego kruži stazom i kontaj zavoje jedan po jedan ( nisam ih još skontao) i nekolicina nas nastavi ići na taj jebeni Grobnik, neki biješe sporiji neki brži, ali ide se i gotovo, kupile se prikolice, kombinezoni, stavile se kuke na aute, radi se samo za Grobnik, svaka tema se vrti oko Grobnika, (prije bi nekad pričali i o ženama) Grobnik nam i mama i tata, uglavnom uzeo nas Grobnik kao da je heroin, neki su padali na Grobniku,a neki ne, svi smo živi i zdravi donekle, Bogu hvala, ali svi moji prijatelji i ja se 70% manje vozimo po cesti, a iako pođemo negdje vozi se 50% sporije, a svakim odlaskom na stazu nas je sve više i više strah ceste i još smo Bogu hvala živi i samo na kraju da rečem GROBNIK nije skup kakvim se čini, jedva čekam idući odlazak :misli: :mrgreen: :wink:
 
Dobro zboriš. Život nema cijenu, a adrealin koji "skineš" na Grobniku "čuva" te neko vrijeme od "pogibeljne" vožnje na cesti, a uz tebe i puno drugih sudionika. Btw; ekipe iz primorsko-goranske županije pripremaju za proljeće jedan novitet na stazi i vjerujem da će odaziv biti jako velik. O tome ćemo kad dođe vrijeme, za sada samo toliko da će moći doći svi bikeri iz Hrvatske i da će staza biti besplatna za korištenje.
 
da, da sve j e tako kako vi kazete...vjerovatno na Grobniku i nije niko pogino dosad :?

Cuvaj se i bog cete cuvat a ako si budala ni tri grobnika ti nece pomoc,a da je jeftin nije nimalo kao uostalom i sve ostalo oko ovog "sporta"
 
U pravu si i nisi u pravu. AKo imaš novaca za platiti Grobnik, onda je svakako on bolji odabir zbog svega što si naveo. Ako nemaš novaca onda ti je Grobnk preskup i mada znaš da je opasno, kilometre radiš na cesti sa svim drugim sudionicima u prometu. Mnogo ljudi je stradalo na Grobniku, mnogo motora ošlo je ća, istina, smrtnost obzirom na broj padova daleko je manja. Ali postavio si nam jednu krajnost, prikazao si ljudsku narav koja nije slobodna već robuje motoru i bRRzini, adrenalinu. Vi ste roblje svojih strasti, niste slobodni. Slobodan čovjek ZNA koliko je cesta opasna, vozi se na njoj(jer nema mogućnosti platiti stazu), ali s mjerom, prilagođen uvjetima, svjestan da stilom svoje vožnje može sačuvati svoj
život i još uvijek se dobro provozati, isto tako, ako može platiti,  vozi se i na Grobniku ili bilo kojoj drugoj stazi, ali opet s mjerom. I to tako da on vlada svojim nagonima, a ne ludilo u čovjeku.


Ne kažem da ste vi ludi, samo da niste slobodni. K tome imate dovoljn novaca za platiti grobnik, što mi je drago, jer se očigledno ne možete nositi sa samima sobom u prometu kakav on već jest.

A obzirom da,  odlazak na Grobnik npr. iz Slavonije, vožnja, bar neko normalno jelo, gume i bla bla, znate što već sve ide u to, pa onda povratak - bez padova i štete ne motoru, ne daj Bože tijelu, jer tamo čovjek ne vozi bRRzo, tamo čovjek istražuje svoje granice, pogotovo čovjek s hrabrim ili ludim srcem, uzmi kako hoćeš, pa povratak kući, košta od bar nekih 4 do 5 tisuća kuna, pitam jel to onda jeftino? Koliko puta si možeš priuštiti takav izlet? Ili se voziš jednom u tri mjeseca? Ili se voziš s gomilom kompromisa kao mnogi (putuju do tamo motorom, gume nedovoljno dobre za ono čemu se izlažu, umorni cijede iz sebe zadnji atom snage i vremena da se samo što više provezu, gladuju, jedu oskudno, krepani se vraćaju opet na motorima izgorenih guma, možda i divljaju putem nazad jer mozak im je na VIŠOJ motorističkoj razini zbog "dobre" vožnje na stazi itd) dakle, na stazi bio jesi, ali u jednom neprimjerenom izdanju, izdanju koje će mnogočim opet povećati rizik od pada i stradavanja, bilo na na stazi, bilo na putu do tamo i nazad. Ja znam gomilu ljudi koji su BAŠ TAKO prošli zbog razloga koje sam upravo naveo.
Život jest vredniji od svega, ali se on ne čuva novcem i vožnjom na stazi (koja je definitvnio preskupa, bar za mene) već pameću i racijom u vožnji, ma gdje se nalazio.  (y)
 
(y) slažem se Miro u potpunosti s tobom
 
djelomično se i ja slažem, ali mi nemožeš reći da sa motorom od 200ks možemo razgovarati o racionalnoj vožnji, vjerujem da će i najrazboritijem čovjeku doći jednom da istraži bar donekle što taj motor može, ni ti Miro nisi kupio sebi motor od 50ks, nego voziš ducati :misli: :mrgreen:
 
miro said:
svaki motorista istrazuje svoje krajnosti , prije ili poslje , pa onda je bolje da to napri na stazi i siguram sam da je poslje "mirniji" vozac na cesti
 
markookram said:
svaki motorista istrazuje svoje krajnosti , prije ili poslje , pa onda je bolje da to napri na stazi i siguram sam da je poslje "mirniji" vozac na cesti


ili obrnuto,tj. poslje staze se i po cesti vozi ko na stazi :mrgreen:
 
markookram said:
svaki motorista istrazuje svoje krajnosti , prije ili poslje , pa onda je bolje da to napri na stazi i siguram sam da je poslje "mirniji" vozac na cesti

"mirniji" vozac postanes sa iskustvom i godinama ili poslije prelezanih najmanje 4 dana u bolnici i par slomljenih kostiju..tad ti dodje malo iz guzice u glavu onda malo pazis kako vozis..mada se opet ponekad omakne ruka na gasu :wink:
 
sve je to od čovjeka do čovjeka, ja sam bio 15 dana u bolnici, možda netko nebi nikada više sjeo na motor, ali ja jesam i nije mi žao :mrgreen:
 
markookram said:
svaki motorista istrazuje svoje krajnosti , prije ili poslje , pa onda je bolje da to napri na stazi i siguram sam da je poslje "mirniji" vozac na cesti
naravno (y)
 
gastajbarter said:
"mirniji" vozac postanes sa iskustvom i godinama ili poslije prelezanih najmanje 4 dana u bolnici i par slomljenih kostiju..tad ti dodje malo iz guzice u glavu onda malo pazis kako vozis..mada se opet ponekad omakne ruka na gasu :wink:

dani bolnice tesko da su ikoga smirivali. dosta njih se i dalje vozi ko sto su se nekad vozili, a polomili su dosta kosti :wink:
 
gastajbarter said:
"mirniji" vozac postanes sa iskustvom i godinama ili poslije prelezanih najmanje 4 dana u bolnici i par slomljenih kostiju..tad ti dodje malo iz guzice u glavu onda malo pazis kako vozis..mada se opet ponekad omakne ruka na gasu :wink:
ma mislio sam izguštaš se do jaja na stazi i više nemaš toliku potrebu za to isto radit na cesti

a to sa godinama naravno , to netreba posebno naglašavat  :mrgreen:  isto tako i da poslje svakog pada voziš ko po jajima ... bar par dana ...
 
bubson said:
...Bogu hvala, ali svi moji prijatelji i ja se 70% manje vozimo po cesti, a iako pođemo negdje vozi se 50% sporije, a svakim odlaskom na stazu nas je sve više i više strah ceste i još smo Bogu hvala živi i samo na kraju da rečem GROBNIK nije skup kakvim se čini[/b], jedva čekam idući odlazak :misli: :mrgreen: :wink:

dijelin potpuno tvoje misljenje  (y) osim sta radim manje km na cesti otkad sam se poceo vozat po stazi,tempo na cesti mi je pao pa time manje ugrozavam sebe a i ostale.

2 miro:imat i odrzavat dukca a kukat da je staza skupa :misli:?


 
jolly the roger said:
dani bolnice tesko da su ikoga smirivali. dosta njih se i dalje vozi ko sto su se nekad vozili, a polomili su dosta kosti :wink:
npr. rossi  :mrgreen:
 
markookram said:
svaki motorista istrazuje svoje krajnosti , prije ili poslje , pa onda je bolje da to napri na stazi i siguram sam da je poslje "mirniji" vozac na cesti
to apsolutno nema ama baš nikakve veze s temom koja govori o tome da je Grobnik jeftin. Nećeš istraživati ti svoje mogućnosti prije ili kasnije ako jednom odeš na stazu u godini dana. Već ako si tamo češće pa se razvijaš i usitinu dosežeš svoje granice. Posjet stazi jednom godišnje i traženje granica tebe kao vozača nije ništa drugo nego traženje granica tvoje ludosti. Doć jednom godišnje i peglat do granica je loše i obično završi loše ili nisi bio na granici. Malo je onih koji drukčije prođu. A ako pak često ideš, razvijaš se i učiš, zacijelo ćeš istražiti svoju granicu u relativno sigurnim uvjetima, ali za nekoliko dobrih destaka tisuća kuna, ili više, to znaju oni koji su tamo često. A to ipak ne može svako platiti, makar vozio i sbk ducati. Dakle, za grobnik kao nešto sigurnije mjesto jesam, ali ako si to dotični vozač može ili želi platiti. Naravno, ne treba spomenuti i prije spomenuto - i tamo treba biti pametan i vrlo odgovoran, prema drugima prije svega, a zatim i prema sebi, što se u biti međusobno isprepliće.  (y)
 
bubson said:
sve je to od čovjeka do čovjeka, ja sam bio 15 dana u bolnici, možda netko nebi nikada više sjeo na motor, ali ja jesam i nije mi žao :mrgreen:
čekaj, ima vremena, požalit ćeš s godinama. (y)
 
Z-Power said:
2 miro:imat i odrzavat dukca a kukat da je staza skupa :misli:?



Bit ce da se je rastegnuo malo preko svojih(punicinih) mogucnosti :misli:



8)
 
gastajbarter said:
"mirniji" vozac postanes sa iskustvom i godinama ili poslije prelezanih najmanje 4 dana u bolnici i par slomljenih kostiju..tad ti dodje malo iz guzice u glavu onda malo pazis kako vozis..mada se opet ponekad omakne ruka na gasu :wink:

jedino ti dodje iz guzice u glavu na onom dijelu gdje si najebao...
ovo ostalo vozis kako si i prije...tako je to..
 
Status
Not open for further replies.