GSR600

kr1408hc

New member
Na koji način je gsr 600 skinuta snaga u usporedbi gsxr600 a imaju istu mašinu, dal to ima veze sa power controlerom i ak ima ke bi se dogodilo da stavim od gsxr dal bi imal kakvih problema kasnije???????
:misli: :misli: :misli:
 
Pretpostavljam da je kao i kod većine: teža radilica, blaži brijegovi na bregastim osovinama, druga elektronika...
Nikada nisam vidio koji je smisao u tome. Neka ostavi čisti racing agregat i svi sretni i zadovoljni.


kr1408hc said:
... sa power controlerom ...
Šta ti je to? :misli:
 
Pa u principu se smsnjivanje snage riješava na način da se radilica oteža,stave se tuplje bregaste,manji ventili,usisna tijela manjeg promjera,manje šprice,drugčiji ispuh itd.itd.Budući je namjera motor učiniti voznijim i manje nervoznim rade se preinake prije spomenute.Ostalo je manje više jednako kao i kod R-ova. :mrgreen:
 
Medo said:
Pretpostavljam da je kao i kod većine: teža radilica, blaži brijegovi na bregastim osovinama, druga elektronika...
Nikada nisam vidio koji je smisao u tome. Neka ostavi čisti racing agregat i svi sretni i zadovoljni.

Šta ti je to? :misli:
He,he onda kupiš era i skineš mu oplate i staviš svitlo od vespe i imaš nakeda a kad se zaželiš športske vožnje montiraš oplate i vuk sit a koza cila  :mrgreen: ,osim šta imaš bolje brenze,jaču mašinu,bolju ciklistiku i bla,bla.Namjera konstruktora je motor učiniti prilagođenim svakodnevnim potrebama,lakšem i jevtinijem održavanju,udobnijim i sporijim.Da nije tako svi bi kupovali erove međede  :mrgreen:
 
Tuono mi je po pitanju toga zakon. Skinili oplate sa RSV-a, stavili svjetlo i ravni volan i deri!  :D

A lakše i jeftinije održavanje nema veze jer je održavanje jednako za nakeda i za R-a, jedino treba manje djelova skinuti, a i kada ošineš manje plastika za krpati. :mrgreen:
 
Eto vidiš :mrgreen: .Ali nije sve u izmjeni ulja.Krače traju gume,kočnice,lanac,mašina,ležajevi itd itd
 
OT: da se malo ubacim  :wink:
A jel zna netko di je razlia u masini Horneta 600 i CBR600F iz 98.? 
Bil se moglo napravit sta da se vrate tih 10ks  :mrgreen:
 
Medo said:
Pretpostavljam da je kao i kod većine: teža radilica, blaži brijegovi na bregastim osovinama, druga elektronika...
Nikada nisam vidio koji je smisao u tome. Neka ostavi čisti racing agregat i svi sretni i zadovoljni.

Šta ti je to? :misli:

Čul sam da bi to trebalo određivat postotak mješavine zraka i goriva.
Kolko bi dobil konja da stavim sportski auspuh sa granama, okvirno???
 
Smanjenje snage u pravilu se riješava elektronikom usisom i ispuhom,pa kreni od toga  :D
 
kr1408hc said:
I još jedno pitanje, amortizer volana? Ugradnja, kolka bi bila cijena???
Dal puno trpi estetika???


ugradis si sam, zabadava
 
kr1408hc said:
Nemrem niš sj...????

decki, nemojte se srdit na njega, bolje nek pita...

moj odgovor bi ti bio: ak si vec postavio pitanje NEMREM NIS SJ?, onda radije nemoj sam ni stavljat. Oprosti ako grijesim, al cini mi se da nisi bas prcko po motoru nikad...
 
cdawg said:
decki, nemojte se srdit na njega, bolje nek pita...

moj odgovor bi ti bio: ak si vec postavio pitanje NEMREM NIS SJ?, onda radije nemoj sam ni stavljat. Oprosti ako grijesim, al cini mi se da nisi bas prcko po motoru nikad...

ne baš preveć, kuoil sam novi motor pa baš nisam išel glet zake ispravo dela!!!
 
cdawg said:
decki, nemojte se srdit na njega, bolje nek pita...

moj odgovor bi ti bio: ak si vec postavio pitanje NEMREM NIS SJ?, onda radije nemoj sam ni stavljat. Oprosti ako grijesim, al cini mi se da nisi bas prcko po motoru nikad...

imas praf


ne diraj nist

garant bus nekaj sj*****
:mrgreen:
 
kr1408hc said:
Kolko  košta amortizer volana???

racunaj da za GSR-a dodju od 300 € nadalje
 
Daj postoji način da se on postavi tak da se preveć ne vidi jer sam videl razne slike i to mi zgleda na nekima ko trn u oko!!!