Šta ti je to? :misli:kr1408hc said:... sa power controlerom ...
He,he onda kupiš era i skineš mu oplate i staviš svitlo od vespe i imaš nakeda a kad se zaželiš športske vožnje montiraš oplate i vuk sit a koza cila ,osim šta imaš bolje brenze,jaču mašinu,bolju ciklistiku i bla,bla.Namjera konstruktora je motor učiniti prilagođenim svakodnevnim potrebama,lakšem i jevtinijem održavanju,udobnijim i sporijim.Da nije tako svi bi kupovali erove međedeMedo said:Pretpostavljam da je kao i kod većine: teža radilica, blaži brijegovi na bregastim osovinama, druga elektronika...
Nikada nisam vidio koji je smisao u tome. Neka ostavi čisti racing agregat i svi sretni i zadovoljni.
Šta ti je to? :misli:
Medo said:Pretpostavljam da je kao i kod većine: teža radilica, blaži brijegovi na bregastim osovinama, druga elektronika...
Nikada nisam vidio koji je smisao u tome. Neka ostavi čisti racing agregat i svi sretni i zadovoljni.
Šta ti je to? :misli:
mudri said:Smanjenje snage u pravilu se riješava elektronikom usisom i ispuhom,pa kreni od toga
kr1408hc said:I još jedno pitanje, amortizer volana? Ugradnja, kolka bi bila cijena???
Dal puno trpi estetika???
kr1408hc said:Nemrem niš sj...????
kr1408hc said:Nemrem niš sj...????
cdawg said:decki, nemojte se srdit na njega, bolje nek pita...
moj odgovor bi ti bio: ak si vec postavio pitanje NEMREM NIS SJ?, onda radije nemoj sam ni stavljat. Oprosti ako grijesim, al cini mi se da nisi bas prcko po motoru nikad...
cdawg said:decki, nemojte se srdit na njega, bolje nek pita...
moj odgovor bi ti bio: ak si vec postavio pitanje NEMREM NIS SJ?, onda radije nemoj sam ni stavljat. Oprosti ako grijesim, al cini mi se da nisi bas prcko po motoru nikad...
kr1408hc said:Kolko košta amortizer volana???