gsx 600f - karburator

bobang

New member
Imam Suzuki gsx 600 f. Kada sam mu skinuo filter za vazduh u njemu je bilo malo goriva. Medjutim Skinuo sam rezervoar i posle 20 dana kada sam ga nametio video sa da na drugom karburatoru gorivo prolazi pored klipa sa iglom i polako curi u prostor za filter za vazduh, Svi ostali karburatori su suvi samo ovaj drugi pusta benzin. Da li neko zna u cemu je problem.
 
bobang said:
Imam Suzuki gsx 600 f. Kada sam mu skinuo filter za vazduh u njemu je bilo malo goriva. Medjutim Skinuo sam rezervoar i posle 20 dana kada sam ga nametio video sa da na drugom karburatoru gorivo prolazi pored klipa sa iglom i polako curi u prostor za filter za vazduh, Svi ostali karburatori su suvi samo ovaj drugi pusta benzin. Da li neko zna u cemu je problem.

ajmo ovako... kad si već počeo sa rastavljanjem, skini fergazere (karburatore) i lijepo ih očisti (pitanje kada su zadnji put bili čišćeni, jel?), jer moguće je da ti igla ne radi pravilno od prljavštine.
usput malo bolje pogledaj taj fergazer, tj. mjesto oko igle jer možda nije prljavština u pitanju, nego neko veće sranje..

u svakom slučaju, ne čini mi se kao veći problem  (y)
 
Da pohvalim  ovaj forum. Isto pitanje sam postavio na jednom najvecem sajtu za motore u Srbiji i niko mi nije odgovorio. Imam jos jedno pitanje. Posto imam servisno uputstvo za ovaj motor, malo sam gledao kako radi karburator i njemu gorivo dolazi u donji deo gde visinu goriva kontrolise plovak. Nije mi jasno odakle gorivo u gornjem delu karburatora i da li je moguce da igla koja zatvara gorivo nije u redu.
 
bobang said:
Da pohvalim  ovaj forum. Isto pitanje sam postavio na jednom najvecem sajtu za motore u Srbiji i niko mi nije odgovorio. Imam jos jedno pitanje. Posto imam servisno uputstvo za ovaj motor, malo sam gledao kako radi karburator i njemu gorivo dolazi u donji deo gde visinu goriva kontrolise plovak. Nije mi jasno odakle gorivo u gornjem delu karburatora i da li je moguce da igla koja zatvara gorivo nije u redu.

napravi ovo šta sam ti reko pa ćemo dalje.

ako već imaš sliku rastavljenog fergazera, prouči ju.

plovak ima svoj ''mehanizam'', tj. graničnik (ne znam kako bi ga drugačije nazvao), koji mora imati svoj slobodan hod, a njega opet drži vlastita osovinica, tako da kad rastaviš, provjeri prstom da li to pravilno funkcionira, ali pazi da ne saviješ. ako saviješ, ili ćeš promijenit hod da ti prelijeva ili da drži premalo goriva.
 
Pregledaj nivo ulja da li je se popeo,jer ti možda i preliva na klipove u motor pa se pomješa sa uljem a to nije dobro!
 
djekomax said:
Pregledaj nivo ulja da li je se popeo,jer ti možda i preliva na klipove u motor pa se pomješa sa uljem a to nije dobro!
to bi trebao prvo da pogledash.  (y)
Nisam primetio da si negdje postavio to pitanje i ranije  :misli:
Kao sto je kolega cdawg rekao skini karbone i kreni lagano da ih rasturas!! Pogledaj iglicu, plovak koji regulise nivo goriva i pogledaj membrane  :wink:
 
Skinuo sam karburatore. Skinuo plovak na drugom karburatoru (ima ih 4) i sve mi izgleda OK!. Evo i slike gde ispusta benzin.
 
bobang said:
Skinuo sam karburatore. Skinuo plovak na drugom karburatoru (ima ih 4) i sve mi izgleda OK!. Evo i slike gde ispusta benzin.
evo sta je kod mene bilo pa je isto tako bilo mokro od benzina,na ovoj slici je zaokruzena rupa gdje je neki vrag pukao,to kazu da se zove usisne lamelice evo slike,pa provjeri mozda je i to..,
 
bobang said:
Skinuo sam karburatore. Skinuo plovak na drugom karburatoru (ima ih 4) i sve mi izgleda OK!. Evo i slike gde ispusta benzin.
sory stavio pogresnu sliku,evo prave...,
 
bobang said:
Skinuo sam karburatore. Skinuo plovak na drugom karburatoru (ima ih 4) i sve mi izgleda OK!. Evo i slike gde ispusta benzin.

kolega, čiji je to karb?
 
ajmo ovako, napisat ću nekoliko mogućnosti, pa provjeri jednu po jednu dok mi ne javiš koji je priozvođač:

1. ''OVO'' šta ne znam kako se stručno zove i zato ti stavljam sliku sa neta - možda je prezasićen gorivom (moraš ga zamijenit).
2. možda ti je prevelik pritisak (nisam siguran jel mora bit između 4 i 7 psi, pa provjeri s nekim ko zna 100% ).
3. pogledaj da li ti je slučajno koje crijevo gorivo preblizu mašini, tj. izvoru topline.
4. neznam jel već jesi, ali pogledaj dijelove unutar karburatora (one ventile, opruge...)
5. provjeri sva crijeva koja idu prema karbu (začepljenost, trulo...)
6. ovo se može desit i ako ti motor radi na visokim okretajima u leru, pa smanji ler gas ako je stvarno visok

reko bi još svašta, ali ima toga dosta, pa bi bilo dobro da mi javiš proizvođača....
neki mikuni karbovi, recimo, imaju onu šugavu kuglicu koja zna ispast iz kućišta, pa tu stalno curi gorivo...


 
Posto ti na samo jednom curi gorivo. Tj mozda preljeva karb. Mozda ti se sjebo-probusio plovak.
Skini ga i potopi u vodu-benzin i ako potone eto resenja.  :misli:
 
GOJKO said:
Posto ti na samo jednom curi gorivo. Tj mozda preljeva karb. Mozda ti se sjebo-probusio plovak.
Skini ga i potopi u vodu-benzin i ako potone eto resenja.  :misli:

ma daj, kako bi mu se plovak probušio...
nije od stiropora  :mrgreen:
 
cdawg said:
ma daj, kako bi mu se plovak probušio...
nije od stiropora  :mrgreen:
A jbg neznam ali kad potone plovak ili se odletuje onda ne moze nivo goriva da regulise i preljeva. Skoro sam imao sl problem sa nekom fj650  :?
Neznam ali kad ih je vec skinuo moze i to da provjeri  :wink:
 
GOJKO said:
A jbg neznam ali kad potone plovak ili se odletuje onda ne moze nivo goriva da regulise i preljeva. Skoro sam imao sl problem sa nekom fj650  :?
Neznam ali kad ih je vec skinuo moze i to da provjeri  :wink:

ma jok, neki glupi problem će na kraju ispast....
ja mu dajem neke upute, a na kraju će bit membrana ili brtva, ako je karb sa brtvom...  :LOL:
 
cdawg said:
ma jok, neki glupi problem će na kraju ispast....
ja mu dajem neke upute, a na kraju će bit membrana ili brtva, ako je karb sa brtvom...  :LOL:
Pa znas vec... To obicno tako i bude  :eek:hne:
 
Bobane aj javi se ti pa donesi te karbone da ti ih pogledam  :wink:
Zajedno cemo nesto iskopati  (y)
 
Evo ovako izgleda situacija. Karburatori su mikuni (4 komada) Najverovatnije gorivo preliva jer onaj ventil koji zatvara gorivo i koga plovak zatvara ne radi dobro. Radio sam juce ceo dan i nisam stigao da jos jednu stvar proverim. Premestio sam plovak i iglicu u treci po redu karburator i on se sada isto ponasa kao i drugi  tj. isusta gorivo. Znaci verovatno je ili plovak ili onaj ventil koji zatvara gorivo. Ostalo mi je jos da uzmem plovak sa nekog drugog karburatora a ventil da ostane isti pa da vidi da li je ventil ili plovak. Sto se tice plovka palo mi je napamet da nije slucajno probusen, ali nije. Vizuelno svi su isti. E sad ako je onaj ventil ili kako se vec zove gde u Srbiji mogu da ga kupim.
Pozdrav
 
Zaboravio sam da kazem da se ovo desava i kad su karburatori skinuti sa motora i prikaceni na rezervoar. Imam jos jedno pitanje, Zasto kod Suzukija kada se ostavlja za duzi period da se ne vozi (glavni ventil za gorivo na pri) gorivo stalno dolazi do karburatora a kad  se pusti benzin gorivo otvara vakum kada se motor upali. Znaci li to da u karburatoru mora uvek da ima goriva i koliko dugo mogu da budu skinuti karburatori.