gsx 600f - karburator

Kao prvo trebalo bi da bude goriva u karb. da se nebi gumice osusile u njemu.. A i kada nebi imao dugo goriva u rezervoaru, ispucala bi ti gumica na slavini od goriva!!!!!!
A rekao sam ti za plovak kako da ga proveris.. Bio on od stiropora ili ne ...
Uostalom ako si promjenio redoled plovaka i video da na drugom isto preliva, onda nije do ventila nego do plovka ili stelovanja plovka na koliko ce da ga zatvara  (y)
 
Kad karburator curi ja prvo uvijek očistim plovak, iglicu i dosjed iglice.

Pošto nam je benzin vrlo čist i kvalitetan, a i ja imam stari motor pa zna i hrđe ispast to se skuplja na vrhu iglice i na dosjedu te iglica dobro ne zatvara.
Kad sve to počistiš i složiš, stavi karburator na ravnu površinu,spoji ga na tank i pusti gorivo unutra ne smije curit.
Ako i dalje curi provjeri nivo goriva, na uberlauf spojiš prozirno crijevo, digneš ga u zrak uz karburator i nivo mora biti do visine čašice.
Nivo podešavaš na plovku, ne znam točno kako se na tvom karburatoru to radi ali postoje karburatori kojima se taj nivo ne može podešavati, tu je jedino rješenje zamjena iglice.
Ako je sve u redu a i dalje curi mijenjaj iglicu.

evo i slike koje pokazuju kako sam ja to napravio.

Slika 1. čišćenje dosjeda vatom
Slika 2. testiranje da li curi
Slika 3. Provjera nivoa benzina u čašici kaburatora
Slika 3. provjera nivoa u čašicama

 
Sad znam kako da ispitam nivo goriva, i kod mene ima na dnu karburatora sraf za ispustanje goriva i prikljucak za  providno crevo. Kada sam premestao plovak premestio sam ga zajedno sa iglicom za zatvaranje goriva tako da ne moze da se odredi sta nije ispravno. Kad promenim plovak javicu. Jos da kazem da iglica ima na vrhu gumicu tako da ne moze da zardja a plovak , gde stoji iglica, ima mali celicni deo prilepljen za plasticni plovak tako da je  stelovanje nemoguce.
poz...
 
bobang said:
Sad znam kako da ispitam nivo goriva, i kod mene ima na dnu karburatora sraf za ispustanje goriva i prikljucak za  providno crevo. Kada sam premestao plovak premestio sam ga zajedno sa iglicom za zatvaranje goriva tako da ne moze da se odredi sta nije ispravno. Kad promenim plovak javicu.
poz...

ja se već spremo slikat na svom karbu kako se mjeri razina goriva..  :mrgreen:

dobro da je bero to sve fino usliko  (y)
 
cdawg said:
ja se već spremo slikat na svom karbu kako se mjeri razina goriva..  :mrgreen:

dobro da je bero to sve fino usliko  (y)


kad sam svoju drlu sredjivao imao sam volje za slikavanjem  :mrgreen:
 
bobang said:
Sad znam kako da ispitam nivo goriva, i kod mene ima na dnu karburatora sraf za ispustanje goriva i prikljucak za  providno crevo. Kada sam premestao plovak premestio sam ga zajedno sa iglicom za zatvaranje goriva tako da ne moze da se odredi sta nije ispravno. Kad promenim plovak javicu. Jos da kazem da iglica ima na vrhu gumicu tako da ne moze da zardja a plovak , gde stoji iglica, ima mali celicni deo prilepljen za plasticni plovak tako da je  stelovanje nemoguce.
poz...


očisti onaj dosjed na koji iglica dolazi
tamo se skuplja smeće i hrdja
 
Ipak izgleda da je do iglice koja zatvara gorivo. Samo jos da je nadjem da je kupim. Ima li neko ideju gde da je nabavim.