GSXR 1000 - generalno

Koliko sa skuzio po stranim forumima Tip over sensor znas zastekat.


Tip Over sensor ( ilitiga po rvaCkistanski "senzor pada" ), motor se trenutno gasi i pali FI lampicu ( treba ga prespojit u dailer mode gdje će očitati grešku "C23" ), nalazi se učvršćen gumicom na okviru ispod tanka, ima konektor sa tri žice i na njemu je napisano "UP".

Izvadi relej iz gumenog držača i rastavi, vidjet ćeš mesinganu vodilicu savijenu u polukrug sa dva mesingana "uha" na krajevima, te metalni valjčić koji "trči"po toj vodilici.
Središnji dio vodilice dužine cca 7 mm je plastični, kao takav neprovodi struju i taj valjčić mora biti u tom području da bi motor radio, onog trena kad dotakne mesingani dio ( lijevo ili desno ) gasi se tj. blokiraju se injektori.

U mom slučaju valjčić je zbog habanja vodilice zaglavio u lijevom nagibu te se nije mogao vratit u pravilni položaj pa sam ga "silom" ( naravno kako drugačije    ) vratio u pravi položaj i zaljepio ljepilom za šajbe   :mrgreen:

Nema trčanja, nema gašenja motora, mana je kad otreseš digod što se neće ugasit sam pa ćeš to morat brže bolje pješke odradit jerbo će ti zaribat na boku, eto       :mrgreen:

..imao sam još jednu opciju sa otpornicima ali to je zahtjevalo određene financijske izdatke ( 2x po 80 kn ) pa mi se ni dalo drkat obzirom sam na ibeju kupio drugi za nekih 180ak kn tako da ovo će držat dok nestigne onaj sa ebaya  (y)

Znači trebaš dva rezistora po 150 oma i samo prespojit konektore, u svaki vanjski ubost po jedan kraj rezistora a u središnji druga dva kraja od obadva rezistora i to je to  (y)
 
ljudi trebam pomoc, na k4 1000 idem maknut xenone i gluposti. I trebaju dve žarulje .. H4 12v 60/55w  i  H7 12v 55w. H7 je za kratko a H4 za dugo. Kupim H7 philips XP moto a H4 osram night racer. Sve super dok nisam isao stavit H7 , opće ne mogu zastekat konektor, na njemu je razmak između kontakata širi nego na žarulji , a i ona guma tj brtva kroz koju žarulja prolazi je odmaknuta od nje , kao da je tijelo žarulje prekratko  :shock: :x  Jel propuštam neki detalj , vidio sam na netu da nekakvi adapteri postoje koji odma produže žarulju tako da ide na knap korz rupu na brtvi .. ali nema mi smisla to
 
Nisam siguran ali koliko sam uspio skužit čitajući online mislim da je standardni dio. Di da to sranje sad nabavim  :x


2ekhc9j.jpg
 
KING RR said:
pitaj borisa929 možda on ima  (y)

Nema Boris, nema ni na ebayu. Ako itko ima taj dio i hoće ga prodat (masa ljudi stavlja xenone pa im to stoji sastrane) nek se javi na pp. Vjerojatno paše i od drugih modela i godišta.
 
jesi pito u autokreši ili intercarsu, to je standard i trebalo bi biti bez obzira što je motor u pitanju, možda i od nekog auta paše, čak mislim da bi i kod tokića mogao naći ;)
 
KING RR said:
jesi pito u autokreši ili intercarsu, to je standard i trebalo bi biti bez obzira što je motor u pitanju, možda i od nekog auta paše, čak mislim da bi i kod tokića mogao naći ;)

A do ponedjeljka ništa, fala na ideji.
 
mislim da je kolega na nečemu mjenjo takav sličan uložak i pasalo mu je od stare astre, one B il koji već, što se radila od 98-2008.  :misli:  a uz neke sitne prepravke vjerujem da ima hrpa auta od kojih bi stimalo, a košta ko šaka eksera  (y)
 
Ovak prijatlju na gsxr-u 1000 2005 izbacuje c11 probao zamjenit senzor i nista i dalje izbacuje gresku  :misli: sta bi jos moglo da bude?
 
C11 - Camshaft position sensor or circuit malfunction

The signal does not reach to ECM for more than 4 sec. after receiving the starter signal.
The CMP sensor wiring and mechanical parts. (CMP sensor, intake cam pin, wiring/coupler connection)
 
Brane982 said:
Ovak prijatlju na gsxr-u 1000 2005 izbacuje c11 probao zamjenit senzor i nista i dalje izbacuje gresku  :misli: sta bi jos moglo da bude?

senzor polozaja bregaste  :misli:  jesi siguran da je taj drugi sto si stavio ispavan  :misli:
 
Kad stavis taj ispravan, otkopcaj minus pol  akumulatora i pusti par minuta tako, nakon toga spoji pa probaj palit, mene je na K6 jebavo senzor AC pumpe tako, palio gresku sve dok mu nisam struju iskljucio i dok se nije resetirao, nekosta te nista probat ;)
 
Ok probacu. Upalis ga sve normalno radi nekad se vozis 1km a nekad nakon 50 km pukne na auspuh i upali tu gresku i onda nakon nekoliko km izbaci i c24 i c27 svjecice su nove stvljene prije 1000 km. Prije 10-15 dana smo mu mjenjali brtvu dekle i sve je bilo ok do petka onda je poceo da luduje  :shock:
 
Da to su prva i cetvrta svjecica  :?
..jel ste sta cackali oko kuta palenja ili petljali po mapi palenja, jesi siguran da spaner lanca dovoljno zategne lanac, on ima one jebene klikove pa zna nekad zastekat, jbga tesko je ovako znat, ja sve redom raskopavam kad nesto jebe  :?
 
Ne samo brtvu stavili. sve konektore i lulice postiskao a spaner i ostalo ni pipnuo. jedino sto smo skinili sajle od gasa komlet sa nosacem tamo di se podesava cok neznam dali to veze mozda ima?
 
Ma to nema veze sa senzorom polozaja bregaste, da ste sjebali nesta sa siberima palio bi se TPS senzor ;)

koje ste svjecice stavili  :misli:

..vjerojatno se u nekoj odredjenoj poziciji bregasta ranije ili kasnije zakrene i senzor registrira nepravilnost, ja bi za pocetak trazio gresku u lancu i spaneru, kako se lanac isteze tako klikovi spanera  trebaju odradjivat svoje, probaj izvadit spaner pa ga razradit isto te nekosta nista ;)