Ghostrider-SB
New member
Koliko sa skuzio po stranim forumima Tip over sensor znas zastekat.
Tip Over sensor ( ilitiga po rvaCkistanski "senzor pada" ), motor se trenutno gasi i pali FI lampicu ( treba ga prespojit u dailer mode gdje će očitati grešku "C23" ), nalazi se učvršćen gumicom na okviru ispod tanka, ima konektor sa tri žice i na njemu je napisano "UP".
Izvadi relej iz gumenog držača i rastavi, vidjet ćeš mesinganu vodilicu savijenu u polukrug sa dva mesingana "uha" na krajevima, te metalni valjčić koji "trči"po toj vodilici.
Središnji dio vodilice dužine cca 7 mm je plastični, kao takav neprovodi struju i taj valjčić mora biti u tom području da bi motor radio, onog trena kad dotakne mesingani dio ( lijevo ili desno ) gasi se tj. blokiraju se injektori.
U mom slučaju valjčić je zbog habanja vodilice zaglavio u lijevom nagibu te se nije mogao vratit u pravilni položaj pa sam ga "silom" ( naravno kako drugačije ) vratio u pravi položaj i zaljepio ljepilom za šajbe
Nema trčanja, nema gašenja motora, mana je kad otreseš digod što se neće ugasit sam pa ćeš to morat brže bolje pješke odradit jerbo će ti zaribat na boku, eto
..imao sam još jednu opciju sa otpornicima ali to je zahtjevalo određene financijske izdatke ( 2x po 80 kn ) pa mi se ni dalo drkat obzirom sam na ibeju kupio drugi za nekih 180ak kn tako da ovo će držat dok nestigne onaj sa ebaya
Znači trebaš dva rezistora po 150 oma i samo prespojit konektore, u svaki vanjski ubost po jedan kraj rezistora a u središnji druga dva kraja od obadva rezistora i to je to
Tip Over sensor ( ilitiga po rvaCkistanski "senzor pada" ), motor se trenutno gasi i pali FI lampicu ( treba ga prespojit u dailer mode gdje će očitati grešku "C23" ), nalazi se učvršćen gumicom na okviru ispod tanka, ima konektor sa tri žice i na njemu je napisano "UP".
Izvadi relej iz gumenog držača i rastavi, vidjet ćeš mesinganu vodilicu savijenu u polukrug sa dva mesingana "uha" na krajevima, te metalni valjčić koji "trči"po toj vodilici.
Središnji dio vodilice dužine cca 7 mm je plastični, kao takav neprovodi struju i taj valjčić mora biti u tom području da bi motor radio, onog trena kad dotakne mesingani dio ( lijevo ili desno ) gasi se tj. blokiraju se injektori.
U mom slučaju valjčić je zbog habanja vodilice zaglavio u lijevom nagibu te se nije mogao vratit u pravilni položaj pa sam ga "silom" ( naravno kako drugačije ) vratio u pravi položaj i zaljepio ljepilom za šajbe
Nema trčanja, nema gašenja motora, mana je kad otreseš digod što se neće ugasit sam pa ćeš to morat brže bolje pješke odradit jerbo će ti zaribat na boku, eto
..imao sam još jednu opciju sa otpornicima ali to je zahtjevalo određene financijske izdatke ( 2x po 80 kn ) pa mi se ni dalo drkat obzirom sam na ibeju kupio drugi za nekih 180ak kn tako da ovo će držat dok nestigne onaj sa ebaya
Znači trebaš dva rezistora po 150 oma i samo prespojit konektore, u svaki vanjski ubost po jedan kraj rezistora a u središnji druga dva kraja od obadva rezistora i to je to