GSXR 1000 K7-Hrda u rezervaru

metalni

New member
Motor je star 4 mj.i vec imam problema.Rezervar mi se poceo ljustiti kao da je star 1000 godina.U rezervaru je sve puno "hrde"U motor tocim kao nase "najbolje" gorivo OMV 100  i INA 98 euro plus:misli:.Danas su u servisu izvadili pumpicu iz rezervara koja je skoro pa zablokirala i bila je puna hrde.Neznam dali je to normalno da se to dogada:Dali je netko imao vec takve probleme?
 
...jednostavno nemrem vjerovat da se to može dogodit na 100+somova kuna motoru! Idi se žali, u garanciji je, nek ti stave sve novo!
 
tutankamon said:
trebao si kupiti talijana :mrgreen:

ili šta bi bajkerboy rekao YAMAHA :mrgreen:
sorry , na mojoj yamahi toga nema a isto tankam na gore spomenutim crpkama  :mrgreen:
 
Tuono 06 said:
...jednostavno nemrem vjerovat da se to može dogodit na 100+somova kuna motoru! Idi se žali, u garanciji je, nek ti stave sve novo!

Putpuno se slazem  (y)

Ocito se kvaliteta novih motora nemre usporediti sa starijim modelima. :?
 
Tuono 06 said:
...jednostavno nemrem vjerovat da se to može dogodit na 100+somova kuna motoru! Idi se žali, u garanciji je, nek ti stave sve novo!
Da kao sad da im ga posaljem a oni ce to sve ispitat kako je doslo do toga i onda tek poslat novi. :misli:
 
dat ce ti na garanciju malo sutra
reci ce ti voda u gorivu i tu nema garancije

ja zato lijepo uvijek drzim tak punim tako da nema prisustva zraka i sve 5
 
Rezervar ne hrđa od goriva, neg od vode..
A postoji proces zaštite metala od hrđe prije ugradnje,i moguće da se ma bas tvom modelu pojavila greska, tj. nastao propust.
Ja imam Hondu CB450 iz 1981...i jos ne hrđa tank...

Sretno s ishodom....
 
markookram said:
dat ce ti na garanciju malo sutra
reci ce ti voda u gorivu i tu nema garancije

da je neznam kakva voda tank je iznutra zasticen. dakle, ako je oksidirao to opet ide na njihov
racun jer zastita nije odradila svoje..

markookram said:
ja zato lijepo uvijek drzim tak punim tako da nema prisustva zraka i sve 5

zaista mislis da ti je to 100%?? :misli:
 
markookram said:
dat ce ti na garanciju malo sutra
reci ce ti voda u gorivu i tu nema garancije

ja zato lijepo uvijek drzim tak punim tako da nema prisustva zraka i sve 5



Tebi je plasticni tank tako da nemaš straha.
 
markookram said:
dat ce ti na garanciju malo sutra
reci ce ti voda u gorivu i tu nema garancije

ja zato lijepo uvijek drzim tak punim tako da nema prisustva zraka i sve 5

Još ti je sigurnije da ga uvijek držiš uvijek praznim , total  :mrgreen:
 
shmrkavac said:
zaista mislis da ti je to 100%?? :misli:
pa cuj , do sada nemam ni mrvice hrdje u rezervaru  -motor star 2 god


...naravno , nemoze mi tank biti non-stop pun , ali kad ga ne mislim vozit par dana natankam ga do cepa
 
markookram said:
pa cuj , do sada nemam ni mrvice hrdje u rezervaru  -motor star 2 god


...naravno , nemoze mi tank biti non-stop pun , ali kad ga ne mislim vozit par dana natankam ga do cepa

a ne mislis da je to zbog unutranje zastite (boje i lakovi, epoksidi, cincanje, anodne/katodne zastite, bla bla)??

 
shmrkavac said:
da je neznam kakva voda tank je iznutra zasticen. dakle, ako je oksidirao to opet ide na njihov
racun jer zastita nije odradila svoje..

zaista mislis da ti je to 100%?? :misli:
ide preko garancije da...ali stari moj znaš i sam kako to ide i koliko treba čekat...a čovjek je dao 100+ soma kn za motor koji će mu stajat sad u garaži a još je lijepo vrijeme za vozit...pa će zima,i imat će novi motor koji je bio više u garaži nego na cesti,i onda će ga u 3 mj prvi put provozat,ako je sve sredi pod garancijom uopće...
a ponavljam,dao je 100+ k kn  :wink:
Meni na APrili nisu htjeli kvačilo promjenit pod garancijom na 2500,greška servisera ili aprilie,ne znam,ali znam da sam s ovim kvačilo prešao cca 8 k km,i  još nisam sajlu ni  mrvicu trebo dotegnut,i odvaja na istom mjestu,a onda su mi svako malo dotezao i na ručkici,pa kasnije još i na bloku,a sad puno puno više semaforašim nego onda... da ne kažem da sam ja po kvačilo morao u trst jer ga nebi dobio nikad,čak i da oću platit,a onda su mi u servisu stavili podloške kod federa da mi je motor 2 put blokirao...Onda sam ih skinuo fkors i sve normalno...a greškom servisera sam mogao poginut
sad na 10 k mi pušta vodu u cilindar,jako,jako malo,ali pušta...nisam ga mogao upalit  neki dan dok nisam ispuhao sve kompresorom,sad ću morat na servis to rješit,sreća božja imam doma set brtvi jer bi i to čekao mjesec dana...
A kupio nov motor,nov motor!!
Jel ima smisla više sve to...nestručnost servisera i proizvodnja koja je sve lošija i lošija...na novom Saxu pred par godina otišao remen distribucije,neki dan ga mjenjali ponovo,i izgleda da je taj u kurcu opet,zbog nekvalitete materijala,i to će se opet morat promjenit...
jebo i garanciju i sve  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
raspisao sam se previše i skrenuo s teme,ali sam isfrustriran svime... :palacdolje:
novi motori stalno neš kenjaju,šta je s magaričinim bilo,šta je s onim zed-om na 20 k...mah  :palacdolje:
 
shmrkavac said:
a ne mislis da je to zbog unutranje zastite (boje i lakovi, epoksidi, cincanje, anodne/katodne zastite, bla bla)??
pa sigurno da ima neka zastita na samom limu , ali se zna desiti da je negdje i nema (kao sto vidis u prvom postu  :mrgreen: )i zato kazem da je bobro drzati rezervar , kad je to god moguce , punim

vidio sam jako puno starih rezervara i svi sa vremenom pocnu korodirati , stoga ...
 
Pedrosa said:
ide preko garancije da...ali stari moj znaš i sam kako to ide i koliko treba čekat...a čovjek je dao 100+ soma kn za motor koji će mu stajat sad u garaži a još je lijepo vrijeme za vozit...pa će zima,i imat će novi motor koji je bio više u garaži nego na cesti,i onda će ga u 3 mj prvi put provozat,ako je sve sredi pod garancijom uopće...
a ponavljam,dao je 100+ k kn  :wink:
Meni na APrili nisu htjeli kvačilo promjenit pod garancijom na 2500,greška servisera ili aprilie,ne znam,ali znam da sam s ovim kvačilo prešao cca 8 k km,i  još nisam sajlu ni  mrvicu trebo dotegnut,i odvaja na istom mjestu,a onda su mi svako malo dotezao i na ručkici,pa kasnije još i na bloku,a sad puno puno više semaforašim nego onda... da ne kažem da sam ja po kvačilo morao u trst jer ga nebi dobio nikad,čak i da oću platit,a onda su mi u servisu stavili podloške kod federa da mi je motor 2 put blokirao...Onda sam ih skinuo fkors i sve normalno...a greškom servisera sam mogao poginut
sad na 10 k mi pušta vodu u cilindar,jako,jako malo,ali pušta...nisam ga mogao upalit  neki dan dok nisam ispuhao sve kompresorom,sad ću morat na servis to rješit,sreća božja imam doma set brtvi jer bi i to čekao mjesec dana...
A kupio nov motor,nov motor!!
Jel ima smisla više sve to...nestručnost servisera i proizvodnja koja je sve lošija i lošija...na novom Saxu pred par godina otišao remen distribucije,neki dan ga mjenjali ponovo,i izgleda da je taj u kurcu opet,zbog nekvalitete materijala,i to će se opet morat promjenit...
jebo i garanciju i sve  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
raspisao sam se previše i skrenuo s teme,ali sam isfrustriran svime... :palacdolje:
novi motori stalno neš kenjaju,šta je s magaričinim bilo,šta je s onim zed-om na 20 k...mah  :palacdolje:

2Pedrosa: gdje si radio servis i tko te zajebo??

2All: a sta bi onda covjek trebao ako ne pozvat se na garanciju?? Platit iz svog djepa??  

 Uopce ne kuzim zasto se sad prica protiv garancije. Za sve postoji nacin.
 
shmrkavac said:
2Pedrosa: gdje si radio servis i tko te zajebo??

2All: a sta bi onda covjek trebao ako ne pozvat se na garanciju?? Platit iz svog djepa?? 

  Uopce ne kuzim zasto se sad prica protiv garancije. Za sve postoji nacin.
Ma u moto matušiću,ne znam...svi ih hvale,možd i jesu dobri,ali ja znam da mi je u matuljima pred zavoj,i netom nakon,na raskrižju(pred murijom) blokirao kotač...sreća refleksno sam stisnuo kvačilo oba puta i izvukao se...se to smije dešavat "ovlaštenim" servisera?
ma naravno da se treba pozvat na garanciju,ali te stvari se svejedno nebi trebale događat,a ako ta garancija postoji,onda bi se bez pogovora trebalo mjenjat sve šta treba,najmanje nepravilnosti,bilo šta...a ne da se to uvijek svodi na ciganjenje i svađe(čast iznimkama) dok se ne dobije ono što se debelo platilo...
 
markookram said:
pa sigurno da ima neka zastita na samom limu , ali se zna desiti da je negdje i nema (kao sto vidis u prvom postu  :mrgreen: )i zato kazem da je bobro drzati rezervar , kad je to god moguce , punim

vidio sam jako puno starih rezervara i svi sa vremenom pocnu korodirati , stoga ...

stoga to ne mora nuzno znaciti nista jer isto tako ja mogu spomenuti svojih 8 motora u
zadnjih 12 godina i nikada se nisam susreo sa nicim slicnim niti sam se koristio tvojom metodom.

Iako je to nebitno, bitno je covjeku objasniti sto da cini i kako da rijesi problem koji ima sada..
 
Pedrosa said:
Ma u moto matušiću,ne znam...svi ih hvale,možd i jesu dobri,ali ja znam da mi je u matuljima pred zavoj,i netom nakon,na raskrižju(pred murijom) blokirao kotač...sreća refleksno sam stisnuo kvačilo oba puta i izvukao se...se to smije dešavat "ovlaštenim" servisera?
ma naravno da se treba pozvat na garanciju,ali te stvari se svejedno nebi trebale događat,a ako ta garancija postoji,onda bi se bez pogovora trebalo mjenjat sve šta treba,najmanje nepravilnosti,bilo šta...a ne da se to uvijek svodi na ciganjenje i svađe(čast iznimkama) dok se ne dobije ono što se debelo platilo...
mislim da ovdje mislis na rezervar  :mrgreen:  ...

ma kako se nebi smijele dogadjati , gogadjaju se i dogadjat ce se , zato je tu garancija

medjutim , ti popravci pi trebali biti brzi i jednostavniji , ne kuzim zasto ljudi moraju za njih moliti takoreci na koljenima koda ih sami serviseri moraju placati iz vlastikog djepa
ili im se jednostavno neda sa time , da prostite , zajebavati 
 
Pedrosa said:
Ma u moto matušiću,ne znam...svi ih hvale,možd i jesu dobri,ali ja znam da mi je u matuljima pred zavoj,i netom nakon,na raskrižju(pred murijom) blokirao kotač...sreća refleksno sam stisnuo kvačilo oba puta i izvukao se...se to smije dešavat "ovlaštenim" servisera?
ma naravno da se treba pozvat na garanciju,ali te stvari se svejedno nebi trebale događat,a ako ta garancija postoji,onda bi se bez pogovora trebalo mjenjat sve šta treba,najmanje nepravilnosti,bilo šta...a ne da se to uvijek svodi na ciganjenje i svađe(čast iznimkama) dok se ne dobije ono što se debelo platilo...

cudno za matusica, ali drugi put odi u AF, i pomoci ce ti koliko mogu, to sam siguran..

Da li bi se te stvari trebale dogadjati to je presiroka i pre-relativna prica. Tko radi taj i grijesi..

Ne bi vjerovao kakvih sve kvarova ima i kako je ponekad tesko odgonetnuti o cemu se radi. Ima jedna
prica o Vasicu i inzinjeru iz Honde (japanezer koji se slucajno nasao u to vrijeme u Ri) pa su se polomili
dok nisu popravili jednog VFR-a..

sto se tice ciganjenja, tu opet moras shvatit da su serviserima/distirbuterima cesto vezane ruke i
oni ti mogu odobrit pod garanciju samo ono sto njima glavni zastupnik odobri.. kao sto rekoh, dugacka je to prica..
 
markookram said:
mislim da ovdje mislis na rezervar  :mrgreen:  ...

ma kako se nebi smijele dogadjati , gogadjaju se i dogadjat ce se , zato je tu garancija

medjutim , ti popravci pi trebali biti brzi i jednostavniji , ne kuzim zasto ljudi moraju za njih moliti takoreci na koljenima koda ih samo serviseri moraju placati iz vlastikog djepa
ili im se jednostavno neda sa time , da prostite , zajebavati 

upravo tako. nije se jednom dogodilo..