ide preko garancije da...ali stari moj znaš i sam kako to ide i koliko treba čekat...a čovjek je dao 100+ soma kn za motor koji će mu stajat sad u garaži a još je lijepo vrijeme za vozit...pa će zima,i imat će novi motor koji je bio više u garaži nego na cesti,i onda će ga u 3 mj prvi put provozat,ako je sve sredi pod garancijom uopće...
a ponavljam,dao je 100+ k kn :wink:
Meni na APrili nisu htjeli kvačilo promjenit pod garancijom na 2500,greška servisera ili aprilie,ne znam,ali znam da sam s ovim kvačilo prešao cca 8 k km,i još nisam sajlu ni mrvicu trebo dotegnut,i odvaja na istom mjestu,a onda su mi svako malo dotezao i na ručkici,pa kasnije još i na bloku,a sad puno puno više semaforašim nego onda... da ne kažem da sam ja po kvačilo morao u trst jer ga nebi dobio nikad,čak i da oću platit,a onda su mi u servisu stavili podloške kod federa da mi je motor 2 put blokirao...Onda sam ih skinuo fkors i sve normalno...a greškom servisera sam mogao poginut
sad na 10 k mi pušta vodu u cilindar,jako,jako malo,ali pušta...nisam ga mogao upalit neki dan dok nisam ispuhao sve kompresorom,sad ću morat na servis to rješit,sreća božja imam doma set brtvi jer bi i to čekao mjesec dana...
A kupio nov motor,nov motor!!
Jel ima smisla više sve to...nestručnost servisera i proizvodnja koja je sve lošija i lošija...na novom Saxu pred par godina otišao remen distribucije,neki dan ga mjenjali ponovo,i izgleda da je taj u kurcu opet,zbog nekvalitete materijala,i to će se opet morat promjenit...
jebo i garanciju i sve
alacdolje:
alacdolje:
alacdolje:
alacdolje:
raspisao sam se previše i skrenuo s teme,ali sam isfrustriran svime...
alacdolje:
novi motori stalno neš kenjaju,šta je s magaričinim bilo,šta je s onim zed-om na 20 k...mah
alacdolje: