Gsxr 1000 K7

Motorista_

New member
Imam problem koji se pojavio prije nekoliko dana...motor trza-trokira izmedju 2 i 6000 rpm.
Skinuo sam filter u rezervaru koji je naravno bio CRN...Ocistio ga ali opet isto.
Dali se jos neko susretao s istim problemom...dali su otisli injektori ili pomaze mozda samo i njih ocistiti? Pomoc  ;) :misli:
 
Motorista_ said:
Imam problem koji se pojavio prije nekoliko dana...motor trza-trokira izmedju 2 i 6000 rpm.
Skinuo sam filter u rezervaru koji je naravno bio CRN...Ocistio ga ali opet isto.
Dali se jos neko susretao s istim problemom...dali su otisli injektori ili pomaze mozda samo i njih ocistiti? Pomoc  ;) :misli:


Na tom modelu se pojavio problem sa rezervoarom :( hrdjo je i doslovno srot se nakupljo u pumpi goriva. Posljedice su se ocitavale u zatrzavanju motora :?


Rastavi rezervoar i pumpu goriva ocisti ;)
 
Sip said:
Na tom modelu se pojavio problem sa rezervoarom :( hrdjo je i doslovno srot se nakupljo u pumpi goriva. Posljedice su se ocitavale u zatrzavanju motora :?


Rastavi rezervoar i pumpu goriva ocisti ;)

znam za jedan takav slucaj,nakon promjene pumpe goriva sve je bilo normalno
 
Probao danas staviti nov rezervoar s pumpom....Nikakve razlike :misli:
Probao nove bumbine...nista...

Ostali su jos svi senzori ili primarni injektori...
Nevjerovatno... :misli:
 
Motorista_ said:
Imam problem koji se pojavio prije nekoliko dana...motor trza-trokira izmedju 2 i 6000 rpm.
Skinuo sam filter u rezervaru koji je naravno bio CRN...Ocistio ga ali opet isto.
Dali se jos neko susretao s istim problemom...dali su otisli injektori ili pomaze mozda samo i njih ocistiti? Pomoc  ;) :misli:
koliko je prešao motor ? koji si vlasnik ? dali je neki stručnjak nešto radio po motoru ? itd.itd.
nekada se iz tih informacija (u suzuki krugovima) može daljinski "pročitati" dijagnoza..
 
Presao 14 200km. Kupio sam ga novog....

Nikad nisa nije radjeno, mislim nijedan ga "strucnjak" nije sarafao..
Imao sam PcIII na njemu, kojeg sam naravno prvog skinuo, jer sam mislio da je to...ali nista, pa svjecice, pa drugi rezervoar...itd
Danas cu poslje posla probati drugi kompletan rail s injektorima...pa cu vidjeti dali sta pomaze...

Najgore je to sto sam probao sve solucije diagnostike s svih mogucih foruma...vecina pise rezervoar-pumpa-prekidac nogare...ali Njet... :misli: :(
 
RADI...

NOVI filter goriva, ocistio injektore i rail...i radiiiii (y)
 
zvonko situm said:
koliko je prešao motor ? koji si vlasnik ? dali je neki stručnjak nešto radio po motoru ? itd.itd.
nekada se iz tih informacija (u suzuki krugovima) može daljinski "pročitati" dijagnoza..
Kako da ne, evo ja otkrio:
Motorista_ said:
Probao danas staviti nov rezervoar s pumpom....Nikakve razlike :misli:
Probao nove bumbine...nista...

Ostali su jos svi senzori ili primarni injektori...
Nevjerovatno... :misli:
U tome je problem sigurno :mrgreen:
 
Motorista_ said:
Presao 14 200km. Kupio sam ga novog....

Nikad nisa nije radjeno, mislim nijedan ga "strucnjak" nije sarafao..
Imao sam PcIII na njemu, kojeg sam naravno prvog skinuo, jer sam mislio da je to...ali nista, pa svjecice, pa drugi rezervoar...itd
Danas cu poslje posla probati drugi kompletan rail s injektorima...pa cu vidjeti dali sta pomaze...

Najgore je to sto sam probao sve solucije diagnostike s svih mogucih foruma...vecina pise rezervoar-pumpa-prekidac nogare...ali Njet... :misli: :(
Normalno da pišu, jel misle da se svaki prosječan (da ne napišem inteligentan) vlasnik bilokakvog motornog tandrkala sjeti prvo promijenit filter goriva, pa onda traži dalje.
Al, eto, ne mora biti slučaj.