GSXR-1200R (Dragan Petojević 1969-1996)

GPz1000RX

New member
Mislim da je šteta ne podijeliti s vama par informacija i slika o ovome čovjeku i motoru. Dakle Dragan Petojević (1969) zaljubljenik u motore iz Bola sa Brača živio je u Njemačkoj, gdje je i vozio moto utrke, nezna se podatak o klasama i njegovim uspjesima, nažalost 1996. godine je poginuo u Njemačkoj u prometnoj nesreći u osobnom autu. Njegov motor je doveden na Brač, sad se nalazi u obiteljskoj kući u staklu, radoznale će otac pok. Dragana uvjek rado primiti, pokazati motor i reći nekoliko riječi o njemu kao i svom sinu. Dakle kako što vidite na slikama motor je suzuki GSX-R 1100, nezna se koja godina. Da nije tako običan možete vidjeti da nije njegova maska kao i zadnja mono-vilica, a što se tiče tehničkih izmjena, cilindri su bušeni na 1200ccm, ima pneumatski mjenjač, i mnogo ostalih tehničih promjena, za koje nitko nemože sa sigurnošću tvrditi jer je Dragan sve sam radio kao dobar poznavač mehanike, i za sve postoje skice i nacrti, također u njegovom domu na Braču, tako se neprecizno govori o konjskim snagama koje motor posjeduje kao i o magičnoj brzini od 350 km/h. Tijekom godina u više navrata su dolazili ljudi, prijatelji pok Dragana, pa čak i predstavnici suzukija, nudili velike svote za navedeni motor i pripadajuće nacrte, ali ga njegovi roditelji nikad nisu prodali, zbog, naravno, sentimentalne vrijednosti...
 
zanimljivo ....  (y)

šteta što nema više detalja....  :?
 
daj se malo raspitaj ....  (y)

zašto je imao pneumatski mjenjač .... povreda noge ili neka druga potreba .... ili samo eto zato ... ?!?!

i tako to ....  (y)
 
Konačno jedna dobra, zanimljiva tema...čekamo još informacija ! (y)
 
Mislave mogli bi ja i ti skupa djir vidit motor...inace ja koji san 20 godina zivia u Bolu nikad nisan uzivo vidia motor,a kazu da njegov otac svako malo provozi motor...
i ako se dobro sijecam price,poginuo je u HR,cini mi se negdi oko Gracaca u Porscheu 911,imao sudar i izgorio u autu...:( R.I.P.
 
Lugburz said:
Mislave mogli bi ja i ti skupa djir vidit motor...inace ja koji san 20 godina zivia u Bolu nikad nisan uzivo vidia motor,a kazu da njegov otac svako malo provozi motor...

moze, jav se jedan vikend kad dodes  (y)
 
GPz1000RX said:
Mislim da je šteta ne podijeliti s vama par informacija i loših slika o ovome čovjeku i motoru. Dakle Dragan Petojević (1969) zaljubljenik u motore iz Bola sa Brača živio je u Njemačkoj, gdje je i vozio moto utrke, nezna se podatak o klasama i njegovim uspjesima, nažalost 1996. godine je poginuo u Njemačkoj u prometnoj nesreći u osobnom autu. Njegov motor je doveden na Brač, sad se nalazi u obiteljskoj kući u staklu, radoznale će otac pok. Dragana uvjek rado primiti, pokazati motor i reći nekoliko riječi o njemu kao i svom sinu. Dakle kako što vidite na slikama motor je suzuki GSX-R 1100, nezna se koja godina. Da nije tako običan možete vidjeti da nije njegova maska kao i zadnja mono-vilica, a što se tiče tehničkih izmjena, cilindri su bušeni na 1200ccm, ima pneumatski mjenjač, i mnogo ostalih tehničih promjena, za koje nitko nemože sa sigurnošću tvrditi jer je Dragan sve sam radio kao dobar poznavač mehanike, i za sve postoje skice i nacrti, također u njegovom domu na Braču, tako se neprecizno govori o konjskim snagama koje motor posjeduje kao i o magičnoj brzini od 350 km/h. Tijekom godina u više navrata su dolazili ljudi, prijatelji pok Dragana, pa čak i predstavnici suzukija, nudili velike svote za navedeni motor i pripadajuće nacrte, ali ga njegovi roditelji nikad nisu prodali, zbog, naravno, sentimentalne vrijednosti...

  8)

što više čovjek da napiše - svaka čast
 
Ic cemo ja i GPz1000RX do covjeka i pokusat saznat sta vise o motoru i poslikat motor...mozda vec i iduci vikend kad ja otiđem na Brač.
 
strasilo said:
daj se malo raspitaj ....  (y)

zašto je imao pneumatski mjenjač .... povreda noge ili neka druga potreba .... ili samo eto zato ... ?!?!

i tako to ....  (y)
pretpostavka; neobična kubikaža, ne znam u koju bi to klasu pripadalo, a u utrkama ubrzanja se koriste takvi mjenjači...
 
SVJETLI said:
pretpostavka; neobična kubikaža, ne znam u koju bi to klasu pripadalo, a u utrkama ubrzanja se koriste takvi mjenjači...

utrke je vozio s drugim motorima kao sto vidite na jednoj od slika no nije iskljuceno da je navednom motoru bila svrha utrke ubrzanja i slično, a i na satu je gravirano 360....  :misli:
 
Mozda hidraulicno kvacilo?
To mi ima smisla jer kod velikog povecanja snage lamele klize pa pneumatika pomaze da ih dodatno "stisne".
Bocko je imao taj sistem na cro-fighter-u: Elektricna pumpa povezana s prekidacem rucice kvacila. Kad pocnes stiskati rucicu kvacila sistem se gasi i radi kao obicno kvacilo.
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,20070.0.html
 
Alera Dugi said:
Mozda hidraulicno kvacilo?
To mi ima smisla jer kod velikog povecanja snage lamele klize pa pneumatika pomaze da ih dodatno "stisne".
Bocko je imao taj sistem na cro-fighter-u: Elektricna pumpa povezana s prekidacem rucice kvacila. Kad pocnes stiskati rucicu kvacila sistem se gasi i radi kao obicno kvacilo.
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,20070.0.html

jeli moguce da ima oboje? jer i meni na slici izgleda da je na mjenjacu ipak quick-shifter...  :misli: