gume i max.brzina

Silvio

New member
postoji li negdje na gumama za motore oznaka maximalne dozvoljene brzine (kao na auto gumama,H,W itd) ili se sve prave za velike brzine 300 km/h i više... :misli:
gledao sam po bokovima guma ali ne mogu naći....
konkretno zanimaju me sport-touring gume tipa pilot road 2,bridgestone bt 021,conti road attack i slično
 
imaju oznake,al su drukcije izražene...ne pisu u kilometrima nego drukcije...pokusat cu pronac pa stavit tu..nvec sam to vidio an netu nrgdje..
 
Silvio said:
postoji li negdje na gumama za motore oznaka maximalne dozvoljene brzine (kao na auto gumama,H,W itd) ili se sve prave za velike brzine 300 km/h i više... :misli:
gledao sam po bokovima guma ali ne mogu naći....
konkretno zanimaju me sport-touring gume tipa pilot road 2,bridgestone bt 021,conti road attack i slično

Zar je prvi set već potrošen? Nakon koliko km?
 
asq said:
Zar je prvi set već potrošen? Nakon koliko km?
:) nije još,zadnja će izdržati oko 6 tkm
 
Silvio said:
postoji li negdje na gumama za motore oznaka maximalne dozvoljene brzine (kao na auto gumama,H,W itd) ili se sve prave za velike brzine 300 km/h i više... :misli:
gledao sam po bokovima guma ali ne mogu naći....
konkretno zanimaju me sport-touring gume tipa pilot road 2,bridgestone bt 021,conti road attack i slično
sve gume koje si nabrojao su super za tvoj motor, pa tako nećeš falit bilo koju da uzmeš. (y)što se tiče oznaka max. brzine, kad kupuješ gumu ti je oznaka u zagradama. na primjer: prednja guma 120/70 ZR17 (58W), ili zadnja 190/50 ZR17 (73W), ovo u zagradama znači (load/speed index). još samo da ti kažem da moj poznanik s kawasakiem ZZR 1400 je bio na putu dugom oko 10000 km s djevojkom i sve 5. (y) (y) (y) naravno prije puta je stavio nove gume BRIDGESTONE BATTLAX 021. (y)
 
Silvio said:
:) nije još,zadnja će izdržati oko 6 tkm

Jel ima negdje da si stavio dojmove nakon sto si napravio nesto kilometara?
Jel bila kakva duza tura?
Blizu sam odluke da počmem ozbiljno razmisljat o takvom motoru  :)
 
Silvio said:
:) nije još,zadnja će izdržati oko 6 tkm

Koliko kilometara si nanizao do sad???
 
Sinna said:
sve gume koje si nabrojao su super za tvoj motor, pa tako nećeš falit bilo koju da uzmeš. (y)što se tiče oznaka max. brzine, kad kupuješ gumu ti je oznaka u zagradama. na primjer: prednja guma 120/70 ZR17 (58W), ili zadnja 190/50 ZR17 (73W), ovo u zagradama znači (load/speed index). još samo da ti kažem da moj poznanik s kawasakiem ZZR 1400 je bio na putu dugom oko 10000 km s djevojkom i sve 5. (y) (y) (y) naravno prije puta je stavio nove gume BRIDGESTONE BATTLAX 021. (y)
ako na gumi pise 73W , a u tablici ima samo W , sta znaci ovih 73 ispred , 73 + 270  ??
 
markookram said:
ako na gumi pise 73W , a u tablici ima samo W , sta znaci ovih 73 ispred , 73 + 270  ??

Ne...to nema veze sa brzinom.. To je dozvoljeno opterecenje gume... U tvom slucaju 365 kg...
 
Evo:

 
A sto se tice maximalne brizine za koju je guma deklarirana to znaci samo jedno:

Oznaka definira maximalnu brzinu koju guma moze podnjeti pri desetominutnoj voznji max brzinom i unutar nazivnog opterecenja deklariranog na gumi pri cemu se guma unutar tih 10 minuta ne smije raspasti u komadice odnosno unistiti se, ostetiti vozilo na koje je montirana niti ozljediti ljude unutar odredenog radijusa za dano vrijeme.

Sve iznad tog vremena je lutrija... (y)
 
Tommee said:
Ne...to nema veze sa brzinom.. To je dozvoljeno opterecenje gume... U tvom slucaju 365 kg...
sad mi tu nije nista jasno , nije mi ni jasna ta tablica tvoja

u njoj se spominje Li od 50 do 169 i pridodana vrijednost u kg , gdje se tu sad vidi dozvoljena brzina
 
markookram said:
sad mi tu nije nista jasno , nije mi ni jasna ta tablica tvoja

u njoj se spominje Li od 50 do 169 i pridodana vrijednost u kg , gdje se tu sad vidi dozvoljena brzina
helooouuu, jesi li ti munjen? sve smo ti tomee i ja objasnili (i ne samo tebi), a ti ne razumiš. evo pišem ti polako da shvatiš. :LOL: :jesus:primjer: (73W) znači 73 je LOAD ili ti opterećenje gume u librima (1kg=2.2lb),odnosno 73li=365kg, a oznaka W znači da ta guma ide max. 270km/h ili 168 mph(milja), tj. da se neće raspast pri toj brzini. jel ti sad jasnije ili da pišem još sporije. :jesus: :LOL:
 
Sinna said:
helooouuu, jesi li ti munjen? sve smo ti tomee i ja objasnili (i ne samo tebi), a ti ne razumiš. evo pišem ti polako da shvatiš. :LOL: :jesus:primjer: (73W) znači 73 je LOAD ili ti opterećenje gume u librima (1kg=2.2lb),odnosno 73li=365kg, a oznaka W znači da ta guma ide max. 270km/h ili 168 mph(milja), tj. da se neće raspast pri toj brzini. jel ti sad jasnije ili da pišem još sporije. :jesus: :LOL:
jasno ko sunce
nisam skuzio da slovo daje znacenje jedneg pojma a broj drugog  (y)
 
markookram said:
sad mi tu nije nista jasno , nije mi ni jasna ta tablica tvoja

u njoj se spominje Li od 50 do 169 i pridodana vrijednost u kg , gdje se tu sad vidi dozvoljena brzina

Pa par postova gore imas oznake u tablici za max brzinu...

A ja sam jos dodao tablicu za opterecenje...
 
Tommee said:
Pa par postova gore imas oznake u tablici za max brzinu...

A ja sam jos dodao tablicu za opterecenje...
jebiga slabo shvacam , al kad shvatimmmmm    :mrgreen:
 
Tommee said:
Koliko kilometara si nanizao do sad???
imam 3 tkm za 2 mjeseca....ma slabo se nešto vozim,sve u krugu 300 km  :mrgreen:,najveća tura djir po bosni od 600 km,ma polako, sezona tek počinje (y)
 
Silvio said:
u dobrom smjeru razmišljaš :)
nakon prvih dojmova i perioda razrade stvari su polako sjele na svoje,trebat će mi još koja tisuća da ga u potpunosti upoznam,još mi je PREJAK i svakim odlučnijim odvrtanjem gasa osjećam se kao da sam jednom nogom u grobu,u 3- oj brzini pri maksimalnom ubrzanju negdje oko 180 - 200 km/h prednji točak se odljepljuje od asfalta,na autocestu samo što sam izašao i zalegao kazaljka brzinomjera je već prelazila preko 280, 300 km/h uopće nije neka fora a što je najgore osjećam se sigurno na toj brzini da bi je mogao držati koliko poželim,performanse su strašne i po pitanju toga motor je bolestan...
ako se želiš malo brže provesti po nekoj zavojitoj cesti staviš ga npr. u 3 brzinu i zaboraviš na mjenjač
sviđa mi se i to što se može voziti i polako,nije živčan,na nižim okretajima je skroz pitom i može se lijepo i opušteno krstariti cestom,ovjes je tvornički podešen na udobno,sve rupe pegla bez problema i nema nikakvog poskakivanja po cesti,u zavojima je stabilan i uljeva veliko povjerenje ali ga još uvijek respektiram pa ne isprobavam granice,kočnice su odlične,prednja ukopava a i zadnja se može sasvim fino dozirati,nešto je dužeg hoda i treba ju baš dobro nagaziti pa da proradi ABS,prosječna potrošnja je uvijek negdje oko 7 lit.
ergonomija je dobra,ništa nije skučeno i nigdje ne "žulja",zaštita od vjetra do 180 u uspravnom položaju sasvim ok a i kad se zalegne to nije neki neprirodan položaj koji se ne može izdržati jer je motor dugačak i sve je komotno...
čini mi se da bih mogao provesti cijeli dan na njemu pa mislim da ni duže ture neće biti nikakav problem..
što se tiče suvozačkog mjesta,žena mi se jednostavno neda skinuti s njega :mrgreen:
eto....to bi bilo ukratko...nadam se da sam pomogao !

Jesi, hvala. Samo dali je teže ili lakše sa njim krstariti krivinama (npr. dilj-krndija) od Z-a? Ili možda glupo pitanje, ali koliko dozvoljava uživanja u krivini, dali ga je bitno teže rušiti u seriji zavoja?
 
Jednom smo se Silvio i ja na Dilju zamijenili za strojeve. Z je okretniji, ali je pitanje koliko ti ta okretnost treba kad je ZZR puno stabilniji. Možda mali gubitak vremena u sporijem prebacivanju sa jedne na drugu stranu vrlo lako nadoknadiš kada se krivina ispruži ili u jačem kočenju ili puno bržem ubrzavanju od krvinie do krivine...

Sve u svemu, zajedničko im je samo što imaju 2 točka i mašinu. Sve ostalo je potpuno drugačije.