u dobrom smjeru razmišljaš
nakon prvih dojmova i perioda razrade stvari su polako sjele na svoje,trebat će mi još koja tisuća da ga u potpunosti upoznam,još mi je PREJAK i svakim odlučnijim odvrtanjem gasa osjećam se kao da sam jednom nogom u grobu,u 3- oj brzini pri maksimalnom ubrzanju negdje oko 180 - 200 km/h prednji točak se odljepljuje od asfalta,na autocestu samo što sam izašao i zalegao kazaljka brzinomjera je već prelazila preko 280, 300 km/h uopće nije neka fora a što je najgore osjećam se sigurno na toj brzini da bi je mogao držati koliko poželim,performanse su strašne i po pitanju toga motor je bolestan...
ako se želiš malo brže provesti po nekoj zavojitoj cesti staviš ga npr. u 3 brzinu i zaboraviš na mjenjač
sviđa mi se i to što se može voziti i polako,nije živčan,na nižim okretajima je skroz pitom i može se lijepo i opušteno krstariti cestom,ovjes je tvornički podešen na udobno,sve rupe pegla bez problema i nema nikakvog poskakivanja po cesti,u zavojima je stabilan i uljeva veliko povjerenje ali ga još uvijek respektiram pa ne isprobavam granice,kočnice su odlične,prednja ukopava a i zadnja se može sasvim fino dozirati,nešto je dužeg hoda i treba ju baš dobro nagaziti pa da proradi ABS,prosječna potrošnja je uvijek negdje oko 7 lit.
ergonomija je dobra,ništa nije skučeno i nigdje ne "žulja",zaštita od vjetra do 180 u uspravnom položaju sasvim ok a i kad se zalegne to nije neki neprirodan položaj koji se ne može izdržati jer je motor dugačak i sve je komotno...
čini mi se da bih mogao provesti cijeli dan na njemu pa mislim da ni duže ture neće biti nikakav problem..
što se tiče suvozačkog mjesta,žena mi se jednostavno neda skinuti s njega
eto....to bi bilo ukratko...nadam se da sam pomogao !