gušenje...?

bruno

New member
ako motor nije skroz zagrijan, mislim baš jako zagrijan ne da radi na leru 5-6 min, pri naglom otvaranju gasa uguši se (na nekih 6-7t.okr) i onda opet kao uhvati, a tu i tamo i pukne...krajnje mu je vrijeme da se štelaju ventili pa razmišljam da je možda to...karburatori su štelani nedavno tako da oni ne bi smijeli biti u pitanju...isto tako auspuh je skraćen za cca 40% ali svejedno ne bi smio tako utjecati na rad motora i da ga nema...:neznam:
 
bruno said:
ako motor nije skroz zagrijan, mislim baš jako zagrijan ne da radi na leru 5-6 min, pri naglom otvaranju gasa uguši se (na nekih 6-7t.okr) i onda opet kao uhvati, a tu i tamo i pukne...krajnje mu je vrijeme da se štelaju ventili pa razmišljam da je možda to...karburatori su štelani nedavno tako da oni ne bi smijeli biti u pitanju...isto tako auspuh je skraćen za cca 40% ali svejedno ne bi smio tako utjecati na rad motora i da ga nema...:neznam:

predpostavljam da se to desava u ovo vrijeme!! a sada ti grijanje motora pogotovo ako je stajao jedan dan ne ide ispod 5 min! a to ce ti i novi motor ugusit!

meni se desava isto da se zaboravim pa mu dam malo gasa poslje coka i ugusi ga. da mu previse goriva. onda ga uzmem i dignem ga na 2500-3000o/min i drzim ga da izbaci taj visak.
ubaci vise goriva nego sto mu treba i onda nastaj ta sr..., a motor nije u svom stimungu.
moja preporuka, nemoj ga dizat do ga dobro ne ugrijes! (y)
 
Vukopas said:
po meni neće dugo...ako tako turiraš hladnu mašinu  :shock:
slažem se s tobom  (y)
 
ja baš pazim na to da uopće nikakav gas ne dajem dok se ne ugrije i nisam od onih divljaka koji turiraju hladnu mašinu, ali to se događa i nakon par km ako napravim nakon što je prethodno zagrijan, sto posto je dovoljno ugrijan, i kad je baš vruć onda ok, i ugasim ga i ostavim 5-10 min i opet upalim i opet ista stvar, a nema teorije da se ohladio tolko za to kratko vrijeme...
 
pregledaj da li ti ugasi čok... meni se čini kao da preljeva..  :misli:
 
s čokom je sve ok...odnosno nije :mrgreen: , ali nije to na šta ciljaš...
 
bruno said:
s čokom je sve ok...odnosno nije :mrgreen: , ali nije to na šta ciljaš...
ovo što si opisao, definitivno je previše goriva, sad je samo pitanje zašto se to dešava...  :wink:
 
strasilo said:
ovo što si opisao, definitivno je previše goriva, sad je samo pitanje zašto se to dešava...  :wink:

ok, hvala, razmotrit ću to :wink: :mrgreen:

@leviathan: 900rr
 
svijećice su nove, kablovi su ok, nedavno sve rastavljeno, pregledano... :neznam:
 
bruno said:
ok, hvala, razmotrit ću to :wink: :mrgreen:

@leviathan: 900rr
Pitao sam koji motor jer znam da kawasaki sa karburatorima (pogotovo 6-ice) je jedno vrijeme imao problema sa gumicama tam negdje na tim karburatorima, to je mene jeb... pa sam morao mijenjati.
 
e vidiš dobro si me sjetio...meni je na krajnjem ljevom usisu airbox-karb malo sjebano nešto i teško ga je namjestit da dobro sjedne...ali kad ga namjestiš i stegneš stoji sve ok, bar mi se čini, ali pogledat ću da nije to...thnx ;)
 
bruno said:
e vidiš dobro si me sjetio...meni je na krajnjem ljevom usisu airbox-karb malo sjebano nešto i teško ga je namjestit da dobro sjedne...ali kad ga namjestiš i stegneš stoji sve ok, bar mi se čini, ali pogledat ću da nije to...thnx ;)

No problemo, senor bruno!