Grawe RR said:Hayabusa je motor van svih gabarita i klasa.
gigi said:Jesi ti kupio onog buldoga il nisi ?
gigi said:Jesi ti kupio onog buldoga il nisi ?
bruno said:gigi said:Jesi ti kupio onog buldoga il nisi ?
moda se predomislio pa uzo koker-panijela...
vecicrnogorac said:Grawe RR said:Hayabusa je motor van svih gabarita i klasa.
ziva istina. precerano perverzan motor koji ima i ubrzanje i konacnu brzinu EXTRA visoku.
ne znam tehnicki da ti kazem prednosti, ali vjeruj mi da ovoga drugoga sto si pomenuo nebih ni pogledao pored Hayabuse
gepeze said:vecicrnogorac said:Grawe RR said:Hayabusa je motor van svih gabarita i klasa.
ziva istina. precerano perverzan motor koji ima i ubrzanje i konacnu brzinu EXTRA visoku.
ne znam tehnicki da ti kazem prednosti, ali vjeruj mi da ovoga drugoga sto si pomenuo nebih ni pogledao pored Hayabuse
:dobar: ovog drugog sto je spomenuo sigurno nisi probao pa ne znas sto govoris... :wink:
vidim ja da ti stvarno tesko da si ih probao pa na osnovu toga zaklucujes jer Busa ima manje konja a posto je onoliko glomazna ne verujem da je brza, bice da nju i kupuju "veliki crnogorci" samo da budu jos vecine znam tehnicki da ti kazem prednosti, ali vjeruj mi da ovoga drugoga sto si pomenuo nebih ni pogledao pored Hayabuse Wink
Bra je bra. Nije sve u snazi, ima neto i u aerodinamici!Oggi said:vidim ja da ti stvarno tesko da si ih probao pa na osnovu toga zaklucujes jer Busa ima manje konja a posto je onoliko glomazna ne verujem da je brza, bice da nju i kupuju "veliki crnogorci" samo da budu jos veci
I to ne neto, nego ako se dobro sijećam oko 92% snage motora se troi na savladavanje otpora zraka, a ostalo na otpor kotrljanja.Medo said:Bra je bra. Nije sve u snazi, ima neto i u aerodinamici!
vecicrnogorac said:Grawe RR said:Hayabusa je motor van svih gabarita i klasa.
ziva istina. precerano perverzan motor koji ima i ubrzanje i konacnu brzinu EXTRA visoku.
ne znam tehnicki da ti kazem prednosti, ali vjeruj mi da ovoga drugoga sto si pomenuo nebih ni pogledao pored Hayabuse
Ok, ja sam i pitao jer ne znam da li je brza ili ne, i na kraju na nekom putu tipa magistrala uz more ili tako nesto, znaci i krivine i sve, koji bi bio brzi???BTW: Oggy - pitanje ti nije ba na mjestu jer uspoređuje različite klase motora - busa je rađena za cestu, a ne za stazu....
A to je stvarno toliko bitno? S kim se mislis utrkivati? :shock:Oggi said:Ok, ja sam i pitao jer ne znam da li je brza ili ne, i na kraju na nekom putu tipa magistrala uz more ili tako nesto, znaci i krivine i sve, koji bi bio brzi???BTW: Oggy - pitanje ti nije ba na mjestu jer uspoređuje različite klase motora - busa je rađena za cestu, a ne za stazu....
Ne mislim na krajnju brzinu nego na ubrzanja, kocenja, dakle voznju po zavojima...
pa to me i zanima koji je u cemu bolji? kao kada se uporedjuje npr enduro i neki R, ovaj je bolji za ono, ovaj za ovo, pa me zanima koje su Busine prednosti?Pa to je po meni na kraju drugačija koncepcija motora!
Al ne znam u principu uopće,čemu usporedba!? neznam
npr, nisam znao da je Busa prakticnija za cestu od Rova jer mi motor deluje preglomazan???Busa je sportski cestovni motorić "udobniji" za vonju po cestama,ali nikako sporiji od čistih "R"-ova (ako te ne muče stotinke sekunda na ubrzanjima)
a i ne mislim nikako ja da se trkam niti da je to toliko bitno nego me cisto zanimaA to je stvarno toliko bitno? S kim se mislis utrkivati? Shocked
Cigara said:Busu mo usporedit sa 12-ticom ili xx-om!!
K5 sa 10-om,yzfR1,cbr 1000!!
Ako pak ba oče uspoređivat Busu sa K5 ili K4 iliK3-K1.Busa je sportski cestovni motorić "udobniji" za vonju po cestama,ali nikako sporiji od čistih "R"-ova (ako te ne muče stotinke sekunda na ubrzanjima)
Bri od spomenute dvojke po cestovnim zavoima je onaj koji od vozača ima veče kuglice.Oba motora pruaju toliko koliko niko od nas amatera nemoe iskoristit.Točka.