darkovsky
Active member
Hell yeah- Norway 2011
Priča se nastavlja. Nakon prošla dva putopisa ( BALKAN 2008 i IRSKA 2009 ), viša sila nas je u zadnji čas pritisla da u 2010. ostanemo u Zg. A planovi su bili složeni. Katastrofa. Mislim, moralo se radit. Tko god je napisao da novi radnici ne smiju na godišnji prvih 6 mjeseci, taj je lud hehe. Ajde, pregrmili smo to ljeto. Ovo nije vezano za nastavak ali morao sam podijeliti s vama svoju tugu. Iako nije mi lakše..
Norveška. Zašto? To svi znaju. Kako? Naravno, motorom. Kako ($$)? Oni koji su nas čitali, znaju + sada imam i novi slogan: 'There's no life like low life!' Kada? 11.7.2011. Ponedjeljak. Znam, znam- tko kreće na put u ponedjeljak? Mi
I da, prije samog početka- zbog velike gužve nisam se stigao kvalitetno pripremiti, pa smo krenuli na blef- ja sam zadnji dan isprintao neke rute, popis fjordova i 'must see' destinacija, a plan smo trebali napraviti putem, dan za danom.. Puno nam je pomogla i auto karta, na kojoj su bili označeni (skoro) svi kampovi, kao i 'Scenic routes' i 'Must see' lokacije. Pa eto, ako smo propustili koji dio, ovo je, kao, isprika Također, mala zakonska opaska- sve fotografije u ovom putopisu su zaštićene, te se niti u koju svrhu ne smiju koristiti bez pristanka vlasnika autorskih prava, tj. mene. Zahvaljujem na razumijevanju.
Ajde, netko će ovo svrstati pod bahati ton, pa da nastavim odmah dalje Vjerujem da je ovo prvo pitanje mnogih... Troškovi.. Nekima je najbitnije kolko je tko potrošio (čak možda i bitnije od samog putopisa) pa za takve informacije možete odmah odscrollat skroz na dno gdje sam taj dio objasnio. Nego, let's roll!
Start.
Nakon Irske i onih 1800km do Calaisa, smrači mi se kad pomislim na autoput.. Ovaj puta smo išli vlakom, vidio sam post od Voje (thnx), malo se raspitao i shvatio da je to idealan način za put na sjever.. Odredi se termin, odabere opcija komfora i uplati. To je to. Krenuli smo ujutro iz Jaske za Trst, došli oko 11 tamo i malo se prošetali; ukrcavanje motora je bilo zakazano u 14 sati; putnici u 16h. Kako to često biva kod Talijana, sve se malo produljilo ali ok, dočekali smo polazak.
Obavezan shopping prije putovanja..
Ono što je bitno napomenuti za vlak- na kraju ispadne nešto skuplje nego da se ide motociklom, ali- uštedi se na vremenu jer vozi kroz noć. Došli smo u Hamburg potpuno odmorni i spremni za put dalje, a ono najbitnije- naš vagon nije bio rasprodan pa smo bili sami u kabini. E to je zlato. U jednu kabinu ide do šest osoba i da smo bili natrpani kao i ostali, mislim da bih iskočio negdje putem Nakon Trsta, slijedeća stanica je Salzburg i to je i zadnja gdje putnici ulaze prije Hamburga. Provirili smo kroz prozor, a ono na stanici 100 ljudi.. Damn it. Tih 15ak min je bilo najdužih 15min na putu.. iščekivanje da netko (ne) uđe, strah od ljudi koji prolaze pokraj 'naše' kabine ali fijuuu... ostali smo sami. Moram reći i da je u vlaku po noći dosta hladno, a prehlada je nešto što vam svakako ne treba kad idete na sjever.. poželjno je uzeti debelu robu i vreće.. i da, u kabini ima dekica ali smo ih potrošili na gradnju 'buknera' oko ležaja sprečavajući puhanje hladne klime sa krova; nije se dala ugasiti..
Priča se nastavlja. Nakon prošla dva putopisa ( BALKAN 2008 i IRSKA 2009 ), viša sila nas je u zadnji čas pritisla da u 2010. ostanemo u Zg. A planovi su bili složeni. Katastrofa. Mislim, moralo se radit. Tko god je napisao da novi radnici ne smiju na godišnji prvih 6 mjeseci, taj je lud hehe. Ajde, pregrmili smo to ljeto. Ovo nije vezano za nastavak ali morao sam podijeliti s vama svoju tugu. Iako nije mi lakše..
Norveška. Zašto? To svi znaju. Kako? Naravno, motorom. Kako ($$)? Oni koji su nas čitali, znaju + sada imam i novi slogan: 'There's no life like low life!' Kada? 11.7.2011. Ponedjeljak. Znam, znam- tko kreće na put u ponedjeljak? Mi
I da, prije samog početka- zbog velike gužve nisam se stigao kvalitetno pripremiti, pa smo krenuli na blef- ja sam zadnji dan isprintao neke rute, popis fjordova i 'must see' destinacija, a plan smo trebali napraviti putem, dan za danom.. Puno nam je pomogla i auto karta, na kojoj su bili označeni (skoro) svi kampovi, kao i 'Scenic routes' i 'Must see' lokacije. Pa eto, ako smo propustili koji dio, ovo je, kao, isprika Također, mala zakonska opaska- sve fotografije u ovom putopisu su zaštićene, te se niti u koju svrhu ne smiju koristiti bez pristanka vlasnika autorskih prava, tj. mene. Zahvaljujem na razumijevanju.
Ajde, netko će ovo svrstati pod bahati ton, pa da nastavim odmah dalje Vjerujem da je ovo prvo pitanje mnogih... Troškovi.. Nekima je najbitnije kolko je tko potrošio (čak možda i bitnije od samog putopisa) pa za takve informacije možete odmah odscrollat skroz na dno gdje sam taj dio objasnio. Nego, let's roll!
Start.
Nakon Irske i onih 1800km do Calaisa, smrači mi se kad pomislim na autoput.. Ovaj puta smo išli vlakom, vidio sam post od Voje (thnx), malo se raspitao i shvatio da je to idealan način za put na sjever.. Odredi se termin, odabere opcija komfora i uplati. To je to. Krenuli smo ujutro iz Jaske za Trst, došli oko 11 tamo i malo se prošetali; ukrcavanje motora je bilo zakazano u 14 sati; putnici u 16h. Kako to često biva kod Talijana, sve se malo produljilo ali ok, dočekali smo polazak.
Obavezan shopping prije putovanja..
Ono što je bitno napomenuti za vlak- na kraju ispadne nešto skuplje nego da se ide motociklom, ali- uštedi se na vremenu jer vozi kroz noć. Došli smo u Hamburg potpuno odmorni i spremni za put dalje, a ono najbitnije- naš vagon nije bio rasprodan pa smo bili sami u kabini. E to je zlato. U jednu kabinu ide do šest osoba i da smo bili natrpani kao i ostali, mislim da bih iskočio negdje putem Nakon Trsta, slijedeća stanica je Salzburg i to je i zadnja gdje putnici ulaze prije Hamburga. Provirili smo kroz prozor, a ono na stanici 100 ljudi.. Damn it. Tih 15ak min je bilo najdužih 15min na putu.. iščekivanje da netko (ne) uđe, strah od ljudi koji prolaze pokraj 'naše' kabine ali fijuuu... ostali smo sami. Moram reći i da je u vlaku po noći dosta hladno, a prehlada je nešto što vam svakako ne treba kad idete na sjever.. poželjno je uzeti debelu robu i vreće.. i da, u kabini ima dekica ali smo ih potrošili na gradnju 'buknera' oko ležaja sprečavajući puhanje hladne klime sa krova; nije se dala ugasiti..