Himalajac

tomore said:
To su priče o nepouzdanosti i teškom održavanju tu kod nas.
Iz prve ruke, vrlo pouzdani motori, a održavanje je doslovce za kikiriki s tim
da se dijelovi mogu vrlo jednostavno i jeftino nabaviti. što iz Indije, što iz Europe.

tak je..  (y)
nekih 5000 sam prošao sa bulletom 350 po takvim pripizdinama i niš ... peri deri.
jedino kaj  je na 5000 metara nadmorske visine pukao lanac  (nisam podmazivao uopće a pičili i kroz pijesak i kroz vodurinu) i zaglavio se između rame i bloka i malo mi falilo zraka da ga iščupam van  :mrgreen:

jednostavni i izuzetno jeftini motori za održavanje.
konkretno brže do dijelova za njega nego za xtejku koju sada imam.
..tak da bih priče o nepouzdanosti rado čuo od onih koji su ga žuljali pod dupetom.
kakav bude himalayan bumo vidjeli
 
Huncut said:
Problemi sa održavanjem/dijelovima? One starinske 500tice nisu ni meni bile od nekog interesa, ali jednostavan i jeftin poluterenac, koji se može popraviti usred Bijafre... I kojemu je visina sjedala 80cm? Ja bi, da se mogu popeti na novu Afriku twin trebao sobom na put uzeti sklopivu lojtricu (imam baš takvu, aluminijsku, sa kojom po radionici mijenjam žarulje). I voditi sa sobom nekoga da mi ju pomogne dignuti kad mi opadne.

https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic