HITNO bi trebal pomoc! Radi se o DR 750 Big

Hrc

Member
Ovako, brat mi vozi suzuki dr 750 big iz 89. god. Upravo se vozi sa trajektom iz Zadra prema Malom Lošinju. Dok je trebal uci na trajekt, motor mu nije htel upaliti. Prije dva tjedna je motor bil na servisu i cjeli motor je predihtani, štelani su ventili i fergazeri. Ima dva fergazera, drugi se otvara poslje 3000 okretaja... poslje tog servisa motor teze pali, pogotovo dok je topli. Auspuh je prije bil iznutra sivi, sad je crni. Jel moguce da su fergazeri nastelani na preveliko gorivo, pa je motor začađil svijećice!?

Pisite kaj mislite da bi moglo biti...

Hvala svima unapred na pomoci!
 
Moguce je da su ventili slabo nastelani.....a isto tako i karburator...Ako je premali zazor ventila...onda se to manifestira gubitkom snage i tezeg paljenja...pogotovo kada je motor vruc. Kod karburatora nema se sta puno zeznuti....jer da je lose nastiman to bi se manifestiralo vecom potrosnjom. Moguce je da karburator jednostavno preliva...
 
bmw m 5 said:
Moguce je da su ventili slabo nastelani.....a isto tako i karburator...Ako je premali zazor ventila...onda se to manifestira gubitkom snage i tezeg paljenja...pogotovo kada je motor vruc. Kod karburatora nema se sta puno zeznuti....jer da je lose nastiman to bi se manifestiralo vecom potrosnjom. Moguce je da karburator jednostavno preliva...
mislim da bi u oba ta slucaja jedna velika nizbrdica rijesila problem  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
Moguce je da su ventili slabo nastelani.....a isto tako i karburator...Ako je premali zazor ventila...onda se to manifestira gubitkom snage i tezeg paljenja...pogotovo kada je motor vruc. Kod karburatora nema se sta puno zeznuti....jer da je lose nastiman to bi se manifestiralo vecom potrosnjom. Moguce je da karburator jednostavno preliva...

rekel mi je brat da mu motor manje trosi nego prije...cudno...

nadam se da bu mu sad upalil dok dođe na Lošinj... jer sam nebre nist slozit sa znanjem i alatom koji ima...

Hvala na pomoci!

 
markookram said:
mislim da bi u oba ta slucaja jedna velika nizbrdica rijesila problem  :mrgreen:
nema takve nizbrdice :wink:
na dr 800 ti usisni idu na 0,15mm ispusni na 0,2mm-virujen da je i na 750 isto.vrlo ih je lako za nastelat tako da nebi tribalo bit problema.
ja bi se prije orijentira na karburatore-mozda grijesim ali sam uvjeren da karburatori rade istovremeno na svim rezimima.

ako triba jos koja shema ili sl. javi