Hoce se ugasit u voznji...moguci uzroci molim

mirko9

Member
Danas ujutro... Imam 20 min do posla inace.. Upalil sam ga  normalno(akuumlator je nov ovogodisnji) stanem nakon 10min voznje na semaforu nakon pol min.. Stajanja... Dam gas... Motor se pocne gusit onak trokirat osvjetljenje vurica se pocne zatamnjivat... Znaci gubi struju dam jos vise gasaa  bori se onak nakon 20 sek opet dobi snagu koda nije nis ni bilo.. Tak vozim 15 min ugasim ga  i upqlim  opet al ne krese kak inace nego... Koda se opce nije ni punio ovih 20 mmin sto sam vozio... Eto prijedlozij molim... Prije nego pocnem mjerit rastavljat   
 
2005 godiste je cbr 1100 xx ...znaci frgic s onim hendikepirenim reglerom ...ovak sad sam na brzaka na poslu  provjeril  jel fila akumulator ...ovak prije paljenja izmejrio  12.05 V (jer vjerojatno  se ispraznio  za onih  20  min  voznje ujutro  ,,,,ipak ...uspio  sam ga kresnut ...zapalio  i  mjerio  na gasu  ...11.96 V ...znaci  ne fila posto  treba bit prek 13.5 V  .....e za dalje kontrolirat moram doma doc  ...
 
Moja prognoza je regler !
Ako ces ga mjenjat,provuci ga van negdje da se hladi i nebus vise problema imo  :021:
 
Prije mijenjanja reglera izmjeri napon na  namotajima,(žice što izlaze iz bloka sa lijeve strane,sve tri su iste boje,bijele ili žute) ,izmjenična struja,varira ovisno o broju okretaja .Na punom gasu možedoč i do 180-200 V AC.Problem se ne mora manifestirat odma  ,može a i češće je ,nakon par minuta kad se motor ugrije.     


Napon mora uvijek bit isti na sve tri faze,bilo da radi polagano ili na povečanom gasu.
 
Hmmmm.... Rastavio danas onaj oklop na repu i izmejrio sve.. Ovak..prema manualu onak skolski.... Proboj mase nema... Regler izmjerio kleme diodom multimetrom  ..plus pol (punjenje aku) prema  tri kleme reglera] žute svaku naizmejnice svaku posebno i kontra smjer... U jednom naravno ima ocitanja u drugom nema... Tako i prema minis klemi reglera isto probao sve ok i sve prema masi jos i to je ok.... Znaci regler otpada
E sad stator.... Tri zute... Uzmem muktimetar i neke klrmr kaj vec imam od pamtovijeka i pokaze mi 15 ohma izmedju svkoj navoja a  trwba max 1 ohm.. Hmmmmm.. Reko to je to... Al kiita cudno mi bilo da su sva tri ocitanja ista.. Nista idem vuzgat pilu... Probam jel fila..... I fila
Zagrijem ga malo
I nakon 4.... 5 min ne fila vise
Odo opet mjerit
Regler ok
Navoji opet isti.. Pas mater
Sad uzmem druge kleme one krokodilke za multi. Metar... Jer mi. Je prakticnije... vuzgam opet... Ne fila... Odo mjerit opet... E sad s ovim novim krokodilkama pokazivs navoje u granicama 0.2 ohma svaki... Jbt koji k.... Odstekam stator steker od reglera... Tri zute jel..... I mjerim...s mase na svsku klemu naizmjrnice... 1 volt druga 3 volta.. Ocitanja variraju do nekih 5 volti.. Znaci banana... Stator  je kihnuo..
A otpor namota štima... Kako to.. Jel imao ko ovskvu situaciju....?
 
barba said:
Prije mijenjanja reglera izmjeri napon na  namotajima,(žice što izlaze iz bloka sa lijeve strane,sve tri su iste boje,bijele ili žute) ,izmjenična struja,varira ovisno o broju okretaja .Na punom gasu možedoč i do 180-200 V AC.Problem se ne mora manifestirat odma  ,može a i češće je ,nakon par minuta kad se motor ugrije.     


Napon mora uvijek bit isti na sve tri faze,bilo da radi polagano ili na povečanom gasu.


A da sad vidim tek ovaj post nakon sto sam napisao ovaj svoj... Da.. Jbg to sam trebo odma napravit... Nema veze... E sad kaj velite... Jel ima smisla mejnjat i regler posto je bike 2005 original sve.. ili to nema smisla.. Mislim jbg radim i zesce ture pa da me ovak ostavi negdje nebi bas bilo ugodno
 
mirko9 said:
A da sad vidim tek ovaj post nakon sto sam napisao ovaj svoj... Da.. Jbg to sam trebo odma napravit... Nema veze... E sad kaj velite... Jel ima smisla mejnjat i regler posto je bike 2005 original sve.. ili to nema smisla.. Mislim jbg radim i zesce ture pa da me ovak ostavi negdje nebi bas bilo ugodno

Nosi novi kao rezervu da možeš promijeniti na putu. Ako im je to boljka, svakako bi na dužu turu trebao nositi rezervni.
 
mirko9 said:
Jel ima smisla mejnjat i regler posto je bike 2005 original sve.. ili to nema smisla..
noviji xx-evi navodno nemaju problema s reglerima, mislim da nema smisla
 
Hondini motori koji imaju malo ulja ,na minimumu,lakše "umore" namotaje,isto tako i loša baterija.Namotaji se pregriju u najvišoj točki,(na gornjoj strani ),i "probiju" ,otope lak na žici i eto kraja.Zbog topline. :mrgreen:
 
E sad kad si mi naveo ovo za ulje na. Minimumu to mi je bas tako i bilo... Inace prosle godine sam malo odvozio nekih 3000km... Pa reko necu mjenjat ulje.. Prva godina tako otkako ga imam a to je vec 10g..i tako furam ja joos ove vkdine s tim uljem a inace ne trosi ulja.. I tak da nisam imal naviku puno kontrolirat i gle sad.. Jednom idem videt i ojo na minimumu bilo.. I sad ti barba velis ovo.... Da sam prakticki sam sjebal stator kaj sam fural. Na. Minimumu neko vreme... Daj mi to malo pojasni ne kuzim kakve ima veze to...
 
Akumulator sam. Isto mjenjo nekak na pocetku godine..stari je bio peta godina.... Al ono kresal je solidno do kraja... Znaci da je i to potpomoglo da naskodi statoru
 
Stator  ne voli toplinu a ona se stvara kad je loša baterija (stalno traži struju), kad ima malo ulja u motoru i kad ima više potrošača na motoru nego ih je fabrika ugradila.Ne kažem da je pravilo al skoro. Previše se zagriju namotaji i "probiju" izolaciju.   
Bilo je modela di je magnet (neodimijski) bija prejak i namotaji su probijali zbog visokog napona al to je Honda mijenjala u garanciji ,čak i nakon garancije.  :mrgreen:
 
eto konacno rijesena misterija zasto na Hondama crkavaju regleri statori i akumulatori..zbog honditisa :mrgreen:..ponosni vlasnici kontaju honda je to ne trosi ulja i onda ne provjeravaju i eto belaja :mrgreen: