Honda 450 cross

danc00

New member
Pozdrav,

Gledam crf 450 2005 godiste, jel mi mozete reci iskustva i dat pikoji savjet za navedeni model.
Koje su prednosti i mane, zapeo mi jedan bas to godiste pa zato pitam.
Naravno, vozio bi ga rekreativno, pa mi treba da je sto moguce pouzdaniji uz normalno odrzavanje.

Sent from my LG-E975 using Tapatalk

 
mestik2606 said:
Imam ja takav motor, i mogu reći sve 5, vozim ga rekreativno samo nedjeljom i uz redovno održavanje nemaš nikakvih problema. Ne računaj lančanike, lanac i gume.
Ako si zainteresiran, javi se.
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/honda-crf-450-cm3-oglas-9763059

Jep, vidio sam ga na njušci, ali zasad imam u planu jedan drugi, ako mi propadne razmislil budem.

Za gume, lanac, lančanike znam kad se mijenjaju, a kad se mijenja ulj+filter. Recimo nakon kolko sati se radi takav mali servis, a druga stvar kad se radi veći, tj štelaju ventili i mjenja klip i karike ak se to uopće mijenja na 4T. Više sam bio na 2T, tak da mi je ovo novo.

P.S - razlika između te Honde i Yamahe 125 2T je nebo i zemlja ili? Jer 450 4T nisam još nikad probal vozit  :?
 
Ja ti mjenjam ulje u mašini svakih 10-12 sati a u mjenjaču svakih cca 30, znači svako treće mjenjanje ulja u mašini dolazi i zamjena ulja u mjenjaču.
Što se tiče štelanja ventila, ja još nisam ništa dirao jer nema potrebe, motor radi dobro, pali dobro i ne čuje se ništa, klip i karike ne diraj dok ne stane, ne voziš ti utrke da moraš preventivno mjenjat nakon određenog broja sati. Ovaj motor kao i svaki drugi cross motor je namjenjen za ekstremne uvjete na utkama, a rekreativna vožnja je daleko od ekstremne tako da vjerujem da mašina može puno duže trajati.
Razlika između 125 2T i 450 4t je velika, mislim da ima već tema gdje su objašnjene razlike između 4T i 2T pa potraži, a pogotovo u ovoj razliki u ccm. Morat ćeš se naviknuti na to da motor koči sam kad pustiš gas što u cvaje nije slučaj tako da ćeš često imat upalu mišića na rukama. :mrgreen:
Ali je motor puno elastičniji i lakše možeš s njim manevrirati u šumi jer imaš snagu u niskim okretajima.
Najbolje ti je da probaš motor negdje bilo koji 450 pa da sam vidiš što ti je novo, jer manje-više svi su ti oni slični.
 
+marek+ said:
A jel se može voziti taj motor npr utorkom, ili je samo za nedjelju?
:mrgreen:

Samo nedjeljom, za ostale dane nije atestiran  :jesus:
 
mestik2606 said:
Samo nedjeljom, za ostale dane nije atestiran  :jesus:

Zato treba KTM on je i za srijedu 8)
 
ŽE said:
Znači ja sam kupio krivi motor,jer se vozim samo nedjeljom  :misli:

Sad će se nešto minjat u zakonu po tom pitanju. :misli: :neznam:
 
danc00 said:
Na kaj moram pripaziti kod kupnje takve honde? Ili opčenito kod cross motora?

Da te prodavatelj ne zajebe. :misli:
 
A sve kao i kod svakog drugog motora, možeš da ništa ne vidiš pa ti stane drugi dan, a opet možeš vidjeti neke stvari i tako se voziti još dosta dugo.
Bitna stvar kod svih cross motora je da ih ne voziš kao cestovni, znači nema pun gas pa asfaltom 3 km, na taj način ti neće ni jedan dugo trajati.
 
mestik2606 said:
Bitna stvar kod svih cross motora je da ih ne voziš kao cestovni, znači nema pun gas pa asfaltom 3 km, na taj način ti neće ni jedan dugo trajati.
kaj ni honda  :misli: ?
lazes  :mrgreen:




i kaj to znaci dugo  :misli:
 
i kaj to znaci dugo  :misli:
[/quote]

Učio sam na drugima, kolegi je takvom vožnjom motor trajao 4 mj, eto neka to bude orjentir  :jesus:
 
Večinom 90% se zajebavate i uletavate sa pošalicama, čast iznimkama, a meni je više-majne ozbiljno, da nije otvoril bi temu u birtiji pa pišite kaj vas je volja.

Znam da nemrem niš videti kaj se tiče mašine, po iskustvu pogotovo jer nisam vozil, ali nisam retardovan da vizualno ne prekontroliram, zato pitam ak ima nekaj posebno na kaj da bacim oko...ostalo više manje znam i sam.

Ma ne brini ovo za ravnicu, tu kod mene u Zagorju nemaš ravnice, a za ravnicu imam strojček tak da mi ne pada na pamet vozit krosera po pravcu. To je za šumu, do kleti i takve stvari, možda na home-made stazu niš prezahtjevno.

Znači ta Honda 2005 godište bi bil dobar izbor, među ostalima, jbg max mi je 2 soma €, zato sam i ograničen na nju. Ima jedna Yamaha 125 (2000)2T za manje ali htio bi probat4T
 
nisi li ti onaj sto mora prvo dobiti odobrenje od cure a onda kupiti motor  :misli:kakvih ces tek sad problema imati.... :jesus: