Honda Boldor

berislavv

Active member
Što se moze od boldorke napravit

http://home.arcor.de/ralfgeratsch/bolle/index.htm
 
jel taj motor nedavno bil u oglasniku nekom? jel to vec mozda nekaj imal s tim motorom?
 
os_pivo

od cega ti je to prednja vilica i kocnice?
 
Odlično,koliko vidim da netreba uložit još previše love nego samo malo živaca i mašte ! (y)
 
GIXER said:
Odlično,koliko vidim da netreba uložit još previše love nego samo malo živaca i mašte ! (y)

Otvoren sam za sve konstruktivne prjedloge, cjeli smisao je zadrzati old skool big bike. Odmah da napomenem, nikakvi spicasti repovi sa razlicitih sportiva, niti streetfighter maske, ne dolaze u obzir.  :D
 
Pa motorin je savršen takav kakav je sad!
Nemaš kaj više radit na njemu, forma je tu.
Da sve bude by the book, samo sprovedi kablovinje od instalacija tak da se ne vidi - možeš i kroz cijevi rame.
Vidim da je akumulator premješten nekud ( pod rezervoar? ) i da je ugrađen mono amortizer, te ojačana zadnja vilica.
To se sve mora vidjeti.
Odreži ove limiće za montažu bočnih poklopaca, premjesti posudicu ulja skroz dolje, direktno na pumpu zadnje kočnice.
Eventualno pretapiciraj sjedalo u crnu boju, jer ova bijela pruga čini sjedalo optički masivnijim, a naglasak bi trebao
biti na rezervoaru.
Eventualno možeš skratiti ovaj plastični završetak sjedala za pola duljine, da se uklopi u siluetu i djeluje nabildanije.
Kod Big-Bikeova je naglasak na masi mašine i rezervoara, sve ostalo treba biti ogoljeno do čiste funkcionalnosti.
I ofkorz mora imati mesnatu zadnju gumu...  (y)
 
Možda malo skratit sic jer u kombinaciji sa zadnjim krajem od Z 900 i širokom šlapom bi izgledalo još moćnjie.
Bilo bi ljepo stavit neke ekstremno široke žičane felge,ali to je puno para jer i ove su ok.
Eventualno možeš dat nekome da ti istokari i ubaci širi obruč na felgu da bi mogla primit gumu promjera 240  :mrgreen:
 
Igormeister said:
Pa motorin je savršen takav kakav je sad!
Nemaš kaj više radit na njemu, forma je tu.
Da sve bude by the book, samo sprovedi kablovinje od instalacija tak da se ne vidi - možeš i kroz cijevi rame.
Vidim da je akumulator premješten nekud ( pod rezervoar? ) i da je ugrađen mono amortizer, te ojačana zadnja vilica.
To se sve mora vidjeti.
Odreži ove limiće za montažu bočnih poklopaca, premjesti posudicu ulja skroz dolje, direktno na pumpu zadnje kočnice.
Eventualno pretapiciraj sjedalo u crnu boju, jer ova bijela pruga čini sjedalo optički masivnijim, a naglasak bi trebao
biti na rezervoaru.
Eventualno možeš skratiti ovaj plastični završetak sjedala za pola duljine, da se uklopi u siluetu i djeluje nabildanije.
Kod Big-Bikeova je naglasak na masi mašine i rezervoara, sve ostalo treba biti ogoljeno do čiste funkcionalnosti.
I ofkorz mora imati mesnatu zadnju gumu...  (y)

Mmmm svidja mi se kako razmisljas  (y) ideja da se vidi amortizer nije nimalo losa, ali nazalost bocne plastike (koje su u fazi izrade) moraju ici gore jel ima previse stvari koje treba sakriti ispod njih, accu. se nevidi na slici ali je s ljeve strane ispod sica, i to je jedino mjesto gdje moze biti sto ponovno daje u prilog plastikama.
Sic je vec na presvalcenju u komplet crnu kozu..  :wink:
A ideja da se skrati rep nije nimalo losa, stovise mislim da ce tako i biti, hvala  :D
Zadnja guma je "samo" 180 i zasada ce tolika ostati jer je prakticno nova, iako se nebih bunio na jednu 200 sa horizontalno postavljenim sarama
 
GIXER said:
Možda malo skratit sic jer u kombinaciji sa zadnjim krajem od Z 900 i širokom šlapom bi izgledalo još moćnjie.
Bilo bi ljepo stavit neke ekstremno široke žičane felge,ali to je puno para jer i ove su ok.
Eventualno možeš dat nekome da ti istokari i ubaci širi obruč na felgu da bi mogla primit gumu promjera 240  :mrgreen:

Ihhhhh... zicane felge i mene pale, pogotovo ovako nesto siroko za 240  :mrgreen: Samo kad vidim cijenu (kontam da bi kostala vise nego ovakav kompletan bike) odmah se ohladim :( (imam par slika monstera, zaphyra s zbicama, definitivno drugi motor kad je takvo nesto gore).  Nisam cuo da netko kod nas prosiruje zadnju felgu ?? A da to na kraju bude vozna felga  :wink:  Sjedalo necu skracivat (cesto puta imam curu gore), jel uopce ne zelim stedjeti udobnost na ustrb dobrog izgleda, to mi se desilo sa zadnjom preradom, i mislim da vise nece skoro  :mrgreen:
 
ne možeš toliku širinu sve jedno staviti zbog pre..pre velikoga offseta prednjeg zubcanika, max 190 odnosno 5.5" 
 
STobulj said:
ne možeš toliku širinu sve jedno staviti zbog pre..pre velikoga offseta prednjeg zubcanika, max 190 odnosno 5.5" 
Može,ali mora napravit upušteni nančanik ( premda to nije za neko preveliko izbacivanje jer se javlja preveliki moment na osovini lančanika ) ili ako ni nto nije dosta onda treba napravit produženak osovine sa nančanikom sa još jednim ležajem na vanjskom deklu !!!
 
ma naravno da može jer ovi što koriste boldorke za drag race izbacivaju ga po 20-30mm ali sve to placa danak posebno ako je to motor za svaki dan
Poviše 190 nije potrebno tj. i to je previše za ugodnu vožnju a i motor je uzak za širu gumu, po iskustvu drugih ljudi najbolja je širina 170 dok 180 vec zadaje probleme pri prebacivanju
Ja sam sebi uzeo 170-dunlop208 pa je budem uskoro isprobao i prenio iskustva iako bez problema stane 180 a i 190 jer nisam htio skidati sa zadnjeg zubcanika ako se predomislim u svezi širine :mrgreen:

ovo na slici je 180


ako nekome treba offset može naruciti a i opstale sitnice
HR http://www.motorradschwingen.de/html/versatzritzel.html
 
os_pivo said:
Mmmm svidja mi se kako razmisljas  (y) ideja da se vidi amortizer nije nimalo losa, ali nazalost bocne plastike (koje su u fazi izrade) moraju ici gore jel ima previse stvari koje treba sakriti ispod njih, accu. se nevidi na slici ali je s ljeve strane ispod sica, i to je jedino mjesto gdje moze biti sto ponovno daje u prilog plastikama.
Sic je vec na presvalcenju u komplet crnu kozu..  :wink:
A ideja da se skrati rep nije nimalo losa, stovise mislim da ce tako i biti, hvala  :D
Zadnja guma je "samo" 180 i zasada ce tolika ostati jer je prakticno nova, iako se nebih bunio na jednu 200 sa horizontalno postavljenim sarama

Ma ima mjesta za sakrit akumulator, eeej!  :D
Možeš ga strpat polegnutog u rep, s time da izrežeš četvrtasti tunel u zadnjih 5 cm sjedala i napraviš limenu kutijicu, a ostatak je sakriven pod završnom plastikom repa.
Iliga možeš cijelog uvalit pod sjedalo, al će suputnicu žuljat za guz...
Ekstremnija varijanta je da izrežeš ležište za akumulator s donje strane rezervoara, ali time gubiš kapacitet istog.
Ja sam na svome napravio utor, tako da akumulator leži na airboxu, a rezervoar ga savršeno poklapa.
Smrt bočnim plastikama!  :mrgreen: