motoklasik
Member
Vidim da na forumu ima dosta reci o tzv. Boldorkama, pa da i ja nesto napisem.
Pojavile su se kod nas u par retkih primeraka 1980. godine.
Jedino je CB 900F bila Bol d'or, CB750 nije, iako je bila skoro potpuno istog dizajna.
Za CB 900 tada nisam imao para, a 750 me i nije nesto narocito fascinirala kad je vec postojala 900, tako da sam ja 1981. ipak kupio Kawasaki Z750.
I sve je to bilo u redu dok se 198.3 nije pojavila poslednja serija Bol d'or-a, tzv. SC09 sa promerom stapova viljuske povecanim na 39mm, gasnim zadnjim amortizerima i novim dizajnom felni koje su zamenile one plehane koje mi se nikada nisu svidjale.
I kao slag na tortu varijanta F2 sa oklopom u, za ono vreme, neverovatnoj kombinaciji crvene i bela boje... Ali, F2 bila je za blizu 50% skuplja od obicne verzije, koja ni inace nije bila bas jeftina u odnosu na druge motore.
Ali ipak, posle vise od 30 godina, jedna bas takva nasla je mesto u mojoj garazi...
U fabrickom stanju, prvoj boji itd...
Od bitnijih izmena, stavljen je originalni regler, remontovana korpa kvacila i stavljena baterija karburatora sa drugog motora (isto sa SC09) jer su postojeci bili dosta problematicni.
Pojavile su se kod nas u par retkih primeraka 1980. godine.
Jedino je CB 900F bila Bol d'or, CB750 nije, iako je bila skoro potpuno istog dizajna.
Za CB 900 tada nisam imao para, a 750 me i nije nesto narocito fascinirala kad je vec postojala 900, tako da sam ja 1981. ipak kupio Kawasaki Z750.
I sve je to bilo u redu dok se 198.3 nije pojavila poslednja serija Bol d'or-a, tzv. SC09 sa promerom stapova viljuske povecanim na 39mm, gasnim zadnjim amortizerima i novim dizajnom felni koje su zamenile one plehane koje mi se nikada nisu svidjale.
I kao slag na tortu varijanta F2 sa oklopom u, za ono vreme, neverovatnoj kombinaciji crvene i bela boje... Ali, F2 bila je za blizu 50% skuplja od obicne verzije, koja ni inace nije bila bas jeftina u odnosu na druge motore.
Ali ipak, posle vise od 30 godina, jedna bas takva nasla je mesto u mojoj garazi...
U fabrickom stanju, prvoj boji itd...
Od bitnijih izmena, stavljen je originalni regler, remontovana korpa kvacila i stavljena baterija karburatora sa drugog motora (isto sa SC09) jer su postojeci bili dosta problematicni.