Honda cbf 125

Qwasy6

New member


124ccm, 127kg, 5 brzina, 11ks, zracno hladenje, 13 litara spremnik (dovoljno za cca 600km), 2 godine garancija, cijena 19.990 kuna
Motor izgleda jako lijepo, citao sam da su ga nagurali do 135kmh (y) ne zvuci mi lose, a i cijena je cist ok, vasa razmisljanja o motoru?  Frend se zanima, isti onaj sto je htio kupiti motor do 20 000kn, vec je skoro bio i uzeo qinqui 200, dok nije vidio ovaj, sada je opet u nedoumici, ovaj je marka i sve, ali 125kubika, dok je quinqi 200, po meni to i nije neka razlika, a i honda je brza...
 
To je gotovo isto kao i Yamaha YBR. Sam je ovaj malo ljepši zbog te prednje maske. Ako se nevaram skuplji je od YBR-a 1000 kuna. :misli:

Ma super motor za početak. (y)
 
Qwasy6 said:


Motor izgleda jako lijepo, citao sam da su ga nagurali do 135kmh (y)

Ak su ga gurali s poršeom odostraga :LOL:
 
blagi said:
Ak su ga gurali s poršeom odostraga :LOL:

"Nakon prezentacije tehnikalija - 11 KS i 127 kg - slijedilo je i upozorenje: 'Molim vas da pripazite, jer neki su kolege već uletjeli u policijski radar sa 135 km/h!' Da, i sa 125 ccm svijet se može doživjeti brzo, barem na nizbrdici"

citat sa ove stranice http://www.motorevija.com.hr/test/Honda_CBF_125

meni je iskreno puno ljepsi od ybr 125, ali opet je pitanje bi li se s tim cudom moglo po lijepoj nasoj
 
Qwasy6 said:
"Nakon prezentacije tehnikalija - 11 KS i 127 kg - slijedilo je i upozorenje: 'Molim vas da pripazite, jer neki su kolege već uletjeli u policijski radar sa 135 km/h!' Da, i sa 125 ccm svijet se može doživjeti brzo, barem na nizbrdici"

citat sa ove stranice http://www.motorevija.com.hr/test/Honda_CBF_125

meni je iskreno puno ljepsi od ybr 125, ali opet je pitanje bi li se s tim cudom moglo po lijepoj nasoj
Moglo bi se itekako!
 
Lugburz said:
of kors,pomalo ali sigurno,4t masina-s njom se mos uputit di god te je volja (y)
Isprobano iljadu puta sa ybr- om , ma taj motor ide i ne staje ...

jest da nije bas nesto brzo al za putovat laganini izletice supeRR je , ybr mi je drza 90 95 na otvorenoj cesti na brzoj je po celeru drza 100 i to mi bilo dosta...

A taj ima jos i vizir , bolja zastita od vitra .

(y) ja bi mu ga preporucia!
 
rednyaW said:
daj se uozbilji...

Pa šta fali motoru? :misli:

Niska početna cijena, jeftino održavanje,a i ne ide previše pa se nemoraš brinit da ćeš tako lako poginut... :D
 
young_biker said:
Pa šta fali motoru? :misli:

Niska početna cijena, jeftino održavanje,a i ne ide previše pa se nemoraš brinit da ćeš tako lako poginut... :D

pogine se lako i sa 80 na sat, opreza nikad dosta (y)
da, pa ja sam mu rekao da je ovaj cbf 125 definitivno bolja opcija od kineza, ako nista drugo, samo zbog imena
 
Qwasy6 said:
pogine se lako i sa 80 na sat, opreza nikad dosta (y)
da, pa ja sam mu rekao da je ovaj cbf 125 definitivno bolja opcija od kineza, ako nista drugo, samo zbog imena

Istina pogine se i sa 80 na sat. Ali mislim da je ovo za početnika uistinu ok motor. Ne treba nista jace uzimat za prvi motor. To je moje mišljenje, nemorate se slagat samnom :)
 
rednyaW said:
daj se uozbilji...

:lolcry:

E nkad me do suza nasmijes...
 
Odlicna cijena, steta sta i prije nije bilo u ponudi tako povoljnih motora.
 
young_biker said:
Istina pogine se i sa 80 na sat. Ali mislim da je ovo za početnika uistinu ok motor. Ne treba nista jace uzimat za prvi motor. To je moje mišljenje, nemorate se slagat samnom :)

Nista ispod 100 ks za prvi motor. Ja sam kupila cbf600 i pozalila sto nisam odmah uzela hormeta 600. Osjeti se jako da fali snage pogotovo kad nekoga sjednes iza. Motor je sigurniji sto je jaci, a na tebi je da olucis koliko ces brzo i oprezno voziti. Ja svoju cbf ni ne vozim iznad 130, i to je rijetko. Vise je bitno ubrzanje od same konacne brzine.
 
Ma glupo je uopće ić tak stepenicu po stepenicu..... odma gsx-r 1000 pa si miran :LOL:

A sad za ozbiljno...... za po gradu su takvi mali motori sigurno puno praktičniji i bolji od velikih motora i tu nema spora,
i u svakom slučaju bolje je počet sa slabijim i poslije izvlačit više; nego počinjat s nečim jakim i trudit se da te taj jaki ne iznenadi.
 
viky said:
Nista ispod 100 ks za prvi motor. Ja sam kupila cbf600 i pozalila sto nisam odmah uzela hormeta 600. Osjeti se jako da fali snage pogotovo kad nekoga sjednes iza. Motor je sigurniji sto je jaci, a na tebi je da olucis koliko ces brzo i oprezno voziti. Ja svoju cbf ni ne vozim iznad 130, i to je rijetko. Vise je bitno ubrzanje od same konacne brzine.

odmah 100ks, hebes zakon i novu kategoriju koja ogranicava do 35kw (cca 50ks) :mrgreen: zbog dvije stvari frend gleda ovakve motorcice, a ne motore, prva stvar je A2 kategorija, gore su napisana ogranicenja, a druga stvar, sto je mozda i vaznija su pare, on ima 20 000kn, rekao je da bi mogao ici do 25 000kn, ali onda ce morati skupljati za opremu. E sada slozit cete se da je za 20 000kn tesko kupiti motor, pogotovo kada bi on da je sto noviji, ja sam mu predlozio ER5 ili cbf250, ali ER5 star 4 godine se rijetko nade za 25000kn, a cbf250 vec dugo nisam vidio po oglasnicima.. od novih motora tu si jedino moze priustiti nesto od 125 kubika, a cbf125 ne zvuci ni tako lose...
 
blagi said:
Ma glupo je uopće ić tak stepenicu po stepenicu..... odma gsx-r 1000 pa si miran :LOL:

A sad za ozbiljno...... za po gradu su takvi mali motori sigurno puno praktičniji i bolji od velikih motora i tu nema spora,
i u svakom slučaju bolje je počet sa slabijim i poslije izvlačit više; nego počinjat s nečim jakim i trudit se da te taj jaki ne iznenadi.

Onaj tko je siguran da ce mu taj tip motora pasati, nema razloga da se ogranicava snagom. Ono sto te moze ograniciti je cijena, kategorija koju posjedujes i tip motora.
Moj CBF600 je jednostavnije upravljati nego bilo koji od 125 ccm koji se vozi po autoskolama. Prema tome...
Sigurnije je definitivno voziti nesto jace. Nema apsolutno nikakvog razloga da uzimaju slabiji motori, samo na kraju ispadne skuplje. Ja sada moram izdvojiti jos barem 10-15.000 da bi si uzela ono sto mi pase. Dakle, cisti gubitak. Prvi put sjela na motor u autoskoli, odvozila, polozila na Y125 ccm i kad sam sjela na CBF600, preporodila sam se, olaksanje.
I ne znam sta te ima iznenaditi. Motor ide koliko okrenes gas. Ako si glup da ti treba mehanicko ogranicenje da ne okreces rucicu tamo gdje ne treba, onda ne bi ni trebao vozit motor. Jer za motor treba dosta samokontrole, strpljenja i paznje u prometu.

Osobno mislim da je preskupo davati 20.000kn za 125ccm. Radje neka uzme skuter, neki, valjda ima. Ili nista, neka saceka.
 
viky said:
Osobno mislim da je preskupo davati 20.000kn za 125ccm. Radje neka uzme skuter, neki, valjda ima. Ili nista, neka saceka.

ja sam istog misljenja, zato sam mu i savjetovao ER5,cbf250, ali kao sto sam rekao, tesko je naci 3-4 godine starog u dobrom stanju za 25 000kn.
 
Gle viky u teoriji vjerovatno funkcionira to što ti kažeš sa samokontrolom al izgleda da u praksi ne baš.
Na 10 saobraćajki di su motoristi sudjelovali 6 do 7 su isključivo raznorazna izlijetanja i ljubljenja raznoraznih stupova i zidova. Mislim da je ipak bolje počet sa slabijim jer time smanjuješ rizik da budeš među tih 6, 7 bar dok se ne stekne kakvo, takvo iskustvo.

Za mlađe ljude (do cca 25 god) je tako sigurno bolje jer je kod mlađih ljudi manje straha, manje realnih sagledavanja prometnih situacija i sl. i onda se događa to što se događa.