Honda CBX 1000 Streetfighter prerada

Ja nebih niti jedan od ovih motora nazvao streetfighterom jer osnovna filozofija streetfightera je snaga, upravljivost i lakoća.
Dakle streetfighter je prvenstveno RR motocikl prerađen da bude lakši i spretniji za uličarenje tj. za vratolomije i zafrkanciju(preseravanje) bez korištenja max. brzine, ali uz korištenje max. snage(stunt,ubrzanje,vožnja po zadnjem i prednjem).Mnogi su zaboravili prvotnu filozofiju streetfightera i svaku ogoljenu preradu tako nazivaju.
Dakle CBX nikada nije bio RR, a prema odnosu snage i težine nemože biti niti streetfighter, kao i većina prerada koje su od osnovne filozofije streetfightera prešle u show-bike klasu kićenjem raznoraznim estetskim doradama koje nisu u funkciji voznosti snage i upravljivosti.

Po meni ovo su prerade sa pomodnim štihom uz praćenje trendova, ali nemaju funkciju ničeg drugog do izgleda i čuđenja promatrača,osim toga klasični motocikli nisu materijal za streetfighter, a bogami niti za ovakve prerade jer ove Honde puno bi više vrijedile, a i skuplje bi ih bilo dovesti u originalno stanje, a pravu vrijednost bi imale kao replika tadašnjih prerada(Martin,Egli,Spondon itd...)
Toliko od mene.
 
:misli: pronađi razliku u slikama!   ...dobro, ne baš gledat na sve detalje :LOL:   ...sve u svemu volio bi uz neke izmjene udomit jednog (y)








...deutsch aussehen
 
Motor je strava  (y), samo onu dijagonalnu cijev ispod sica bi trebalo malo grugačije riješiti, ali to je stvar ukusa.
Možda je zavariti malo više prema gore ! :misli:
 
igopola said:
tu je sve razlicito :shock:

pa iz cepelina se prepoznaje taj germanistički ''youngtimer streetfighter'' stil. stražnja monovilica, airbox rupa, tanka solo guzica, tanki dugački prigušivač .. twin headlight, kellermani, široki ravni upravljač, položaj retrovizora.. neka rješenja i elementi se toliko često mogu vidjet na preradama da bi čovjek pomislio kako su serijska oprema
 
M900 said:
Ja nebih niti jedan od ovih motora nazvao streetfighterom jer osnovna filozofija streetfightera je snaga, upravljivost i lakoća.
Dakle streetfighter je prvenstveno RR motocikl prerađen da bude lakši i spretniji za uličarenje tj. za vratolomije i zafrkanciju(preseravanje) bez korištenja max. brzine, ali uz korištenje max. snage(stunt,ubrzanje,vožnja po zadnjem i prednjem).Mnogi su zaboravili prvotnu filozofiju streetfightera i svaku ogoljenu preradu tako nazivaju.
Dakle CBX nikada nije bio RR, a prema odnosu snage i težine nemože biti niti streetfighter, kao i većina prerada koje su od osnovne filozofije streetfightera prešle u show-bike klasu kićenjem raznoraznim estetskim doradama koje nisu u funkciji voznosti snage i upravljivosti.

Po meni ovo su prerade sa pomodnim štihom uz praćenje trendova, ali nemaju funkciju ničeg drugog do izgleda i čuđenja promatrača,osim toga klasični motocikli nisu materijal za streetfighter, a bogami niti za ovakve prerade jer ove Honde puno bi više vrijedile, a i skuplje bi ih bilo dovesti u originalno stanje, a pravu vrijednost bi imale kao replika tadašnjih prerada(Martin,Egli,Spondon itd...)
Toliko od mene.
(y)
 
M900 said:
Ja nebih niti jedan od ovih motora nazvao streetfighterom jer osnovna filozofija streetfightera je snaga, upravljivost i lakoća.
Dakle streetfighter je prvenstveno RR motocikl prerađen da bude lakši i spretniji za uličarenje tj. za vratolomije i zafrkanciju(preseravanje) bez korištenja max. brzine, ali uz korištenje max. snage(stunt,ubrzanje,vožnja po zadnjem i prednjem).Mnogi su zaboravili prvotnu filozofiju streetfightera i svaku ogoljenu preradu tako nazivaju.
Dakle CBX nikada nije bio RR, a prema odnosu snage i težine nemože biti niti streetfighter, kao i većina prerada koje su od osnovne filozofije streetfightera prešle u show-bike klasu kićenjem raznoraznim estetskim doradama koje nisu u funkciji voznosti snage i upravljivosti.

Po meni ovo su prerade sa pomodnim štihom uz praćenje trendova, ali nemaju funkciju ničeg drugog do izgleda i čuđenja promatrača,osim toga klasični motocikli nisu materijal za streetfighter, a bogami niti za ovakve prerade jer ove Honde puno bi više vrijedile, a i skuplje bi ih bilo dovesti u originalno stanje, a pravu vrijednost bi imale kao replika tadašnjih prerada(Martin,Egli,Spondon itd...)
Toliko od mene.


      ...u pravu si od prvog do zadnjeg slova  (y) . A isto tako vjerujem da kužiš i zašto ljudi vole malo ukrasiti motor (ja svog, npr). Lovac si pa evo ti analogija: ne bude puška bolja ako ima rezbariju na kundaku il gravure po metalu, al ti je ljepše gledati je. I na zidu i u rukama  :wink:
 
Prije više od 10 godina sam razbio svoj CBX 550 pa sam usput, tražeći dijelove, naletio u Gorici na čovjeka koji je tada radio nešto slično sa CBX 1000...

Jel zna netko ima li u HR koji CBX 1000 prerađen  :misli:

Inače, ovi motori su stvarno brutalni - sigurno je zvuk prehebeni  (y)
 
limit said:
    ...Tek kad stavite ovo ruglo kraj originalne cbx shvatite kolika je ovo tragedija  8)


        ...i sada vidim pravu razliku ispušnih kolektora. Delanci su pet klasa ispod. Ostatak ne bi komentirao, ko voli nek izvoli...
 
limit said:
Tek kad stavite ovo ruglo kraj originalne cbx shvatite kolika je ovo tragedija  8)




100% potpis!!!

za prerade ima tolko drugih krntija kojih nije šteta...ali CBX je svetinja!!
 
limit said:
Tek kad stavite ovo ruglo kraj originalne cbx shvatite kolika je ovo tragedija  

Potpisujem, imaš pravo 100%, ili u original ili neku repliku iz tog doba (cafe racer).
 
Peticija  :misli: :potpisujem : Stara i Original je Svetinja a od ovih ostalih priznajem samo Egli-jeve uratke.
 
Drago mi je sto ste se potrudili napisati mi vasa misljenja u vezi ove dvije prerade.Kao sto rekoh,meni je crna bolja iako mi se svidja i ona druga.Naravno,uopce preraditi jednu originalnu CBX veliki je posao...Mislim pocevsi uopce od ideje da se nesto "odreze","skrati" ili promijeni.Meni su obje CBX bile jako interesantne kao motiv za slikanje i izradu postera za vlasnika koji je postere stavio u svoju radionu(firmu) i jako je zadovoljan...Da ce biti razlicitih misljenja,bilo mi je jasno.Zato sam uopce i stavio pitanje u Forum.Eh,da - bilo je tu nekih pitanja.Tip zivi u Njemackoj.Obadvije CBX nebi prodao nizasto na svijetu,a mislim da su jako visoko procijenjene...Da li je to streetfighter prerada ili ne,stvar je za diskutiranje.Ipak,svidja mi se obrazlozenje koje je dao M900 - slazem se s njim.Ipak,obje Honde ce mi ostati u sjecanju kao nezaboravan i interesantan motiv za fotografiranje.Kad opet budem slikao nesto zanimljivo,bit ce mi interesantno cuti vase misljenje...Pozzzzzzzzzz !!!
 
Sync VŽ said:
Jel zna netko ima li u HR koji CBX 1000 prerađen  :misli:

Inače, ovi motori su stvarno brutalni - sigurno je zvuk prehebeni  (y)

Ima,bila je u nekom od starijih brojeva Moto pulsa  (y)
 
limit said:
Tek kad stavite ovo ruglo kraj originalne cbx shvatite kolika je ovo tragedija  8)


Moram priznat da sam neopravdano previše zapostavio ovaj podforum a zapravo je odličan za probavu i zdravlje. Što ću češće navraćat to ću više povraćat. :mrgreen:
 
Svaka prerada koja je uredno napravljena je po meni OK .... onaj tko ju je pravio, zna zašto tako izgleda.... a to je ono što je važno ....

No, neki modeli motora (pa bila to i honda), jednostavno nisu za prerade... šteta je...
 
mate said:
Moram priznat da sam neopravdano previše zapostavio ovaj podforum a zapravo je odličan za probavu i zdravlje. Što ću češće navraćat to ću više povraćat. :mrgreen:

   ...nedugo si bio rekao kako je u ovoj tematici puno stručnjaka. Gledaj i uči, što ne razumiješ, pitaj. Ima puno voljnih odgovoriti. Raspravama ne manjka ozbiljnosti.
 
OldBoy said:
   ...nedugo si bio rekao kako je u ovoj tematici puno stručnjaka. Gledaj i uči, što ne razumiješ, pitaj. Ima puno voljnih odgovoriti. Raspravama ne manjka ozbiljnosti.

Možda nisi prepoznao ironiju ili se opet moj pokušaj pristojnosti nije shvatio. :mrgreen:
 
mate said:
Možda nisi prepoznao ironiju ili se opet moj pokušaj pristojnosti nije shvatio. :mrgreen:

Uvijek kratko i jasno...i bez dlake na jeziku. Mate j e moj idol i j a mu se divim..nema veze sto vozi(ne vozi) dukca :mrgreen: