Honda CBX - SF - Made in Croatia

bila je u motopulsu i sve je super osim kombinacije zlatno-srebreno
Da je sve u srebreno bila bi savršena
 
Vlasnik je Janko Orbanić iz Umaga za koga je i bio rađen motor prije 3 godine. U međuvremenu je promijenjeno sjedalo i fast back ( MV Agusta F4 ) i stavljena ( i skinuta ) prednja maska. Motor je koštao oko 15.000 eura i utrošeno je oko 500 radnih sati ( mehanika-generalka i karoserijski i lakirerski radovi + nabava motora i dijelova ). Pozdrav !
 
STobulj said:
bila je u motopulsu i sve je super osim kombinacije zlatno-srebreno
Da je sve u srebreno bila bi savršena

Kombinaciju boja i air brush je naručio vlasnik !
 
marcrnko said:
Ovde je bila Macrnkova slika, ali di'š kvotat tolke sličurine!!! (rimuvd by Rivi, sorry Gixx!)

Savršeno !!! :cool: :cool: :cool:

Daj reci molim te čime je farbao mašinu,koji je postupak koristio i kako se sve to drži ????
 
Sve lakirerske radove radio je majstor Dugi iz Lozana kraj Virovitice i nebih ti znao reći kako i s čime ! Mogu te uputiti na njega ( 091/1960777 ) pa će ti onda on objasniti. Boja drži do dana današnjeg ( na mašini ) i nije se ništa oljuštilo. Ja sam odradio nabavu motora i dijelova i organizaciju prerade. Pozdrav !
 
dosta je para utrošeno ali baš 15000€ i ne vjerujem prije u pola od toga ako je i toliko :roll: 8)
 
Motor je lijep i sve je ok, međutim, pliz, prebaci je u Imageshack thumbnail, jer je preveliki format. A vjerujem da će je i onako većina ljudi povećat da vidi cijeli motor.
 
marcrnko said:
Sve lakirerske radove radio je majstor Dugi iz Lozana kraj Virovitice i nebih ti znao reći kako i s čime ! Mogu te uputiti na njega ( 091/1960777 ) pa će ti onda on objasniti. Boja drži do dana današnjeg ( na mašini ) i nije se ništa oljuštilo. Ja sam odradio nabavu motora i dijelova i organizaciju prerade. Pozdrav !

E zbog toga sam pitao tko je vlasnik, jer čini mi se da sam viđao tog majstora Dugog na tom CBX-u , jel taj majstor možda vozi Kawsakija ZXR-a ?
 
Motor je koštao jako puno, jer je rađena generalka ( 6 novih klipova + 0,50, svi lanci u mašini - 2 razvodna i primarni, novi mjenjač, novo kvačilo, reparacija anlasera i alternatora, 6 power filtera, ručno rađene prirubnice zr.filteri-karb. , 6 novih usisnih prirubnica, svi novi dihtunzi i semerinzi) , prerađivana rama radi mono amortizera i fast backa + pjeskarenje i lakiranje, kupljen predni i zadnji kraj od GSX-R 1100 / 92 , novi volan, instrumenti, prednja kočopna pumpa, revizija zadnje pumpe i svih kočionih klješta, nove komande Tarozzi, retrovizori, predni i zadnji blatobran i fast back od stakloplastike, nove gume i ručno rađen auspuh 6-2-1 kod Shachala ( € 1100 ). Plus kompletno farbanje, air brush, farbanje mašine, novi pogonski lanac i lančanici, akumulator ... + hrpa sitnica ( mrežice, poliranja, šrafi , matice ..... ) . Pa kad sve zbrojiš cifra je ogromna. Tehnički podaci: 117 KS na 8000 okr/min 215 km/h max , i motor se vozi perfektno kako u zavojima tako i na ravnom ( ide ravno ko torpedo ) , super koči ( stavljene i nove cijevi hidraulike ( pletene Fren Tubo ) i nove disk pločice Brembo sinter - crvene ). Toliko - pozdrav !
 
Rivi said:
Motor je lijep i sve je ok, međutim, pliz, prebaci je u Imageshack thumbnail, jer je preveliki format. A vjerujem da će je i onako većina ljudi povećat da vidi cijeli motor.

Reci kako ???
 
ideš na http://www.imageshack.us/
odabereš i uploadaš sliku i onda kopiraš pa zalijepiš url od "Thumbnail for forums (1)"
 
marcrnko said:
Sve lakirerske radove radio je majstor Dugi iz Lozana kraj Virovitice i nebih ti znao reći kako i s čime ! Mogu te uputiti na njega ( 091/1960777 ) pa će ti onda on objasniti. Boja drži do dana današnjeg ( na mašini ) i nije se ništa oljuštilo. Ja sam odradio nabavu motora i dijelova i organizaciju prerade. Pozdrav !

Hvala !