Motor je kotao jako puno, jer je rađena generalka ( 6 novih klipova + 0,50, svi lanci u maini - 2 razvodna i primarni, novi mjenjač, novo kvačilo, reparacija anlasera i alternatora, 6 power filtera, ručno rađene prirubnice zr.filteri-karb. , 6 novih usisnih prirubnica, svi novi dihtunzi i semerinzi) , prerađivana rama radi mono amortizera i fast backa + pjeskarenje i lakiranje, kupljen predni i zadnji kraj od GSX-R 1100 / 92 , novi volan, instrumenti, prednja kočopna pumpa, revizija zadnje pumpe i svih kočionih kljeta, nove komande Tarozzi, retrovizori, predni i zadnji blatobran i fast back od stakloplastike, nove gume i ručno rađen auspuh 6-2-1 kod Shachala ( 1100 ). Plus kompletno farbanje, air brush, farbanje maine, novi pogonski lanac i lančanici, akumulator ... + hrpa sitnica ( mreice, poliranja, rafi , matice ..... ) . Pa kad sve zbroji cifra je ogromna. Tehnički podaci: 117 KS na 8000 okr/min 215 km/h max , i motor se vozi perfektno kako u zavojima tako i na ravnom ( ide ravno ko torpedo ) , super koči ( stavljene i nove cijevi hidraulike ( pletene Fren Tubo ) i nove disk pločice Brembo sinter - crvene ). Toliko - pozdrav !