warcraft said:bloka klipić u kocnici. Jel ima tko cili komad za prodati?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
grijao na 100C vodu i ubacivao, nema sanse. blokalo, tj. spojio klip sa aluminijem.andrej16888 said:Jesi probao rastaviti i ocistit?
Ako nije mijenjano ulje cesto, zna se smeca napraviti.
Ili gumice odu od vremena, ali i one se daju zamijeniti.
ne jeskaj me kolegaSredju said:Kako bi tu sjela jednoruka VFR vilica pozadi.
warcraft said:e da, posto nemogu jos na oglase stavit temu, kupujem 4 KN filtera ili slicno. thanks
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Koja je poanta hvatača uljnih para, kad ih ne vraćaš na usis? Isto tako si moga samo komad cijevi pustit kroz ramu prema podu.warcraft said:danas sam se sakriva od zene u garazi tako da nisam smio koristit nikakve alate. gledao di cu uglavit oilcatch can. izgleda nekako ovako...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
zastita okolisa?Shepa said:Koja je poanta hvatača uljnih para, kad ih ne vraćaš na usis? Isto tako si moga samo komad cijevi pustit kroz ramu prema podu.
Ili sam nešto previdija?
:misli:
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
U teoriji jesi, za praksu cu ti rec nakon par miseci.Shepa said:Koja je poanta hvatača uljnih para, kad ih ne vraćaš na usis? Isto tako si moga samo komad cijevi pustit kroz ramu prema podu.
Ili sam nešto previdija?
:misli:
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Znam čemu služi, ali ako uljne pare ne vraćaš na usis (ima i to svoje razloge, od kojih je ekologija najmanji), gubi se poanta fancy bočice s pokazivačem razine.warcraft said:U teoriji jesi, za praksu cu ti rec nakon par miseci.
Dakle, kondenzira uljne i pare od goriva koje prolaze pokraj klipova u karter, smanjuje pritisak unutar poklopca glave...