Uključuje se, ali strogo, ukoliko i dalje držiš gas, ne popustljivo kao launch control koji služi za bolje ubrzanje. Traction, kako mu ime govori, nije za bolje ubrzanje, nego da spriječi proklizavanje. Zbog načina na koji radi, lounch control se isključuje nakon starta i ne može se primjeniti i na npr. sljedeći zavoj, kao traction, kojemu je to primarna zadaća
uglavnom, poanta na konto filmića je bila da je pista mokra i da bi "trebao" tmax imati prednost u takvim uvijetima, ali smo vidili da to nema nikakve veze :angel:
uglavnom, poanta na konto filmića je bila da je pista mokra i da bi "trebao" tmax imati prednost u takvim uvijetima, ali smo vidili da to nema nikakve veze :angel:
Žalosno, ali ni dva objašnjenja ti nisu bila dovoljna...ajmo 3., dakle, prednost tractiona je primarno u kontroli proklizavanja u zavoju, ne u poboljšavanju oštrog starta sa mjesta. Kod oštrog starta traction je otežavajuči faktor i upravo zbog toga se može isključiti jednokratno.
Poanta je upotrebljavat mozak i periferne organe. Kao što su oči npr. Takvim ponašanjem zamijetio bi na snimci da je TCS kod TMax-a isključen, pa se ne bi sramotia od starta
Poanta je upotrebljavat mozak i periferne organe. Kao što su oči npr. Takvim ponašanjem zamijetio bi na snimci da je TCS kod TMax-a isključen, pa se ne bi sramotia od starta