honda crm125

biber_cros

New member
zanima me sve o navedenom motoru,kako ide,imal dijelova,jel dobar za vozit po sumi,kakav je za odrzavanje,sve sto znate o ovom motoru napisite,zanima me 1990 godiste,i jeli realna cijena 1200eura..,pozzzzzzz
 
biber_cros said:
zanima me sve o navedenom motoru,kako ide,imal dijelova,jel dobar za vozit po sumi,kakav je za odrzavanje,sve sto znate o ovom motoru napisite,zanima me 1990 godiste,i jeli realna cijena 1200eura..,pozzzzzzz
motor je kvalitetan. Masina je uzeta sa cestovne inacice nsr 125 i uz neke sitnije izmjene "montirana" na CRM. Dijelova imas...a vjeruj mi ako nades ocuvan primjerak da ti dijelovi nece trebati. Masine znaju proci i vise od 50.000 km a da se blokovi ne otvaraju. Klip je pozeljno promijeniti na 20.000 km...radi specificnog ispusnog kanala u cilindru koji ima dvije klijetke...te sa vremenom klip sa te ispusne strane nagori...sto moze rezultirati puknucem prstena i ostecenjem cilindra..Motor je vozan i ima solidne kocnice. Cijena od 1200 eura je ipak malo pretjerana...s obzirom da je to motor star skoro 20 godina...i tko zna u kakvom je stanju. Uglavnom..oprez pri kupnji....jer dijelova ima...ali nisu bas jefitni.... :?
 
bmw m 5 said:
motor je kvalitetan. Masina je uzeta sa cestovne inacice nsr 125 i uz neke sitnije izmjene "montirana" na CRM. Dijelova imas...a vjeruj mi ako nades ocuvan primjerak da ti dijelovi nece trebati. Masine znaju proci i vise od 50.000 km a da se blokovi ne otvaraju. Klip je pozeljno promijeniti na 20.000 km...radi specificnog ispusnog kanala u cilindru koji ima dvije klijetke...te sa vremenom klip sa te ispusne strane nagori...sto moze rezultirati puknucem prstena i ostecenjem cilindra..Motor je vozan i ima solidne kocnice. Cijena od 1200 eura je ipak malo pretjerana...s obzirom da je to motor star skoro 20 godina...i tko zna u kakvom je stanju. Uglavnom..oprez pri kupnji....jer dijelova ima...ali nisu bas jefitni.... :?
ma u bosni uvijek pretjeruju sa cijenama,mozes mislit kod nas jos mozes nac golfova 2 dizela po cijeni od 2700eura starog 20godina,covjek je naglasio u oglasu da je sve mijenjano na masini 2007godine i da je vozen rekreativno,meni se najvise svida cr125 cisti kros ali kolko sam ja skonto za cisti kros treba stvarno imat love,a ovako crm je ono nesto izmedu ima svjetlo.pokazivace i netreba mijenjat klip svakih 18 radnih sati :mrgreen:,valjda ce se neko jos javit da iz osobnog iskustva kaze o crm-u...,pozzzzzz
 
Dobar motor, jos ako ga malo više paziš, i uz dobro održavanje može potrajat dugo. Trebaš pazit da je ulje koje točiš sintetika, i laganija vožnja dok je hladan, kao na svim 2T. Na mojem je stražnji lančanik veči tak da ima bolji "šus" i jači je na niskim okretajima, ali naravno gubiš na brzini. Troši oko 5l normalne vožnje i na to oko 1.5 dcl ulja.
 
goran crm said:
Dobar motor, jos ako ga malo više paziš, i uz dobro održavanje može potrajat dugo. Trebaš pazit da je ulje koje točiš sintetika, i laganija vožnja dok je hladan, kao na svim 2T. Na mojem je stražnji lančanik veči tak da ima bolji "šus" i jači je na niskim okretajima, ali naravno gubiš na brzini. Troši oko 5l normalne vožnje i na to oko 1.5 dcl ulja.
zanima me to za ulje jel ide sintetika i u getribu i u posudu za prevljenje mjesavine...,
 
za pravljenje mješavine stavljaj full sintetiku, npr. Motul, Castrol,Silkolene,Total...

a za getribu staviš specijalizirano ulje za mjenjače  motora ,kao npr Silkolene Light gear oil ili medium gear oil ,ili motul transloil , i sl.
čak ima i honda svoje ulje za mjenjače i nije niti skupo samo neznam dal ga ima kod vas...

uglavnom možeš ti i staviti mašinska ulja za 4T motore s mokrim kvačilom ,možda najbolje minaralu, jer s sintetikom lakše prokliže kvačilo ako ti je već pri kraju...

na ulju za mješavinu nije dobro štediti(vlastito iskustvo s sličnim motorom  :mrgreen:) jer to su dosta veliki okretaji...
Što se tiće dijelova , kod nas ti košta klip oko 100€(prox) , klipnjača oko 100€(prox).
 
bob the biker said:
za pravljenje mješavine stavljaj full sintetiku, npr. Motul, Castrol,Silkolene,Total...

a za getribu staviš specijalizirano ulje za mjenjače  motora ,kao npr Silkolene Light gear oil ili medium gear oil ,ili motul transloil , i sl.
čak ima i honda svoje ulje za mjenjače i nije niti skupo samo neznam dal ga ima kod vas...

uglavnom možeš ti i staviti mašinska ulja za 4T motore s mokrim kvačilom ,možda najbolje minaralu, jer s sintetikom lakše prokliže kvačilo ako ti je već pri kraju...

na ulju za mješavinu nije dobro štediti(vlastito iskustvo s sličnim motorom  :mrgreen:) jer to su dosta veliki okretaji...
Što se tiće dijelova , kod nas ti košta klip oko 100€(prox) , klipnjača oko 100€(prox).
imaju ta ulja ali orginal hondina nema to sam siguran,pa i nije skup klip jer kazu da ga treba mijenjat tek kad predes 20000km a treba proc toliko sa motorom,znaci svake tri godine kako ja vozim trebao bi promjenit klip i karike,jer stalno s autom putujem a motor mi sluzi samo preko ljeta malo kroz sume s jaranima da se odvojimo od ostatka svijeta hehehe,hvala na odgovoru...,pozzzzzzz