HONDA CX 650 E

Depp

Member
Moj šogi je ljubitelj oldtimera pa si je zato nabavio Hondu CX 650 E iz 84'.Motor je u originalnom stanju sa 60 tisuća km.Origigi auspusi,naljepnice,farba.Uglavnom je vrlo solidan.Zanima me jel netko ima takav motor zbog kakvog savjeta i iskustava?Motor je plaćen 2000 eura.Inače parkiran je pored Guzzija V 35 iz 79'.pa nije iskompleksiran zbog godina... :) Dakle,ako netko ima iskustva,naprijed!
 
Motor je ekvivalent CX 500 E (sportska verzija kultne Guellepumpe ili Maggota) i prakticki je nepoderiv, u tom motoru ima jos barem 100,000km uz minimalno odrzavanje (potrosni materijal). Vodom hladjeni V-twin, kardan, anti-dive prednja vilica, pro-link straznja... Super jednostavan za sarafljenje.

Boljke - zatezac timing lanca, pumpa za vodu, alternator. Sve tri stvari nalaze se sa zadnje strane motora i za popravak bilo koje od njih motor mora van. Stoga se preporuca tzv. triple-bypas, to jest reparatura alternatora, izmjena dihtunga pumpe za vodu i lanca/zatezaca lanca. Negdje oko 60,000km sve tri stvari su blizu popravku.

Gume, Bridgestone BT 045. Nema boljih za taj motor. (y)
 
GussRadWixer said:
Motor je ekvivalent CX 500 E (sportska verzija kultne Guellepumpe ili Maggota) i prakticki je nepoderiv, u tom motoru ima jos barem 100,000km uz minimalno odrzavanje (potrosni materijal). Vodom hladjeni V-twin, kardan, anti-dive prednja vilica, pro-link straznja... Super jednostavan za sarafljenje.

Boljke - zatezac timing lanca, pumpa za vodu, alternator. Sve tri stvari nalaze se sa zadnje strane motora i za popravak bilo koje od njih motor mora van. Stoga se preporuca tzv. triple-bypas, to jest reparatura alternatora, izmjena dihtunga pumpe za vodu i lanca/zatezaca lanca. Negdje oko 60,000km sve tri stvari su blizu popravku.

Gume, Bridgestone BT 045. Nema boljih za taj motor. (y)
Hvala ti na savjetu,prenijet ću to vlasniku.
 
Evo ti i jedan "Schrauberlink".

http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/index.html